فارکس حرفه ای همه چیز در مورد استراتژی فارکس استراتژی Forex

_ تمامی آموزش های این دوره بصورت ویدئویی هست تا یادگیری شما سریعتر صورت بگیرد. © انتشار و کپی‌برداری از مطالب سایت بدون ذکر منبع و لینک‌دهی ممنوع است. پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از استفاده از ربات با حساب ریل، حتما مدتی با حساب دمو فعالیت اکسپرت خود را بررسی کنید. علاوه بر این قادر خواهید بود تا ربات را روی گذشتهٔ بازار تست کنید و نتایج را بررسی کنید. شما با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود با موبایل خود انواع چارت ها را تحلیل کرده و معامله کنید. توجه کنید که تمام مارکت برای شما نیست و فقط کافی است تا بخش کوچکی از مارکت را برای خود در نظر بگیرید.

ممکن است شنیده باشید که حفظ نظم و انضباط یکی از جنبه های کلیدی تجارت محسوب می شود. هم چنین برای استفاده از این اندیکاتور ها افراد نیاز به افزودن آن ها به متاتریدر خود ندارند چرا که نرم افزار متاتریدر به طور پیش فرض این اندیکاتور ها را در اختیار آن ها قرار داده است. برای افزودن این اندیکاتور ها باید Navigator را باز کنید و به این گونه می توان مشاهده کرد که اندیکاتور ها در این لیست وجود دارند و به این صورت آن ها را به چارت خود اضافه کنید. ، این استراتژی فارکس را کامل بررسی نموده‌ایم که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطالعه نمایید. یکی از این معایب فرصت های معاملاتی موجود است و همچنین از ضرورت استفاده از تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال در این استراتژی به عنوان یکی از معایب آن نام ببرید.

  • یک استراتژی فارکس مبتنی بر اندیکاتور فراکتال اگر بازار فراتر از بالا یا پایین سیگنال فراکتال حرکت کند، معامله می‌شود.
  • لذا ما به منظور دریافتن این امر که اکثریت بازار خریدار هستند یا فروشنده، می توانیم از ابزارهای گوناگونی استفاده کنیم که یکی از ابزارها استفاده از تئوری امواج میجر و اینترمدیت هاست.
  • اگر در تحلیل تکنیکال، الیوت، پرایس اکشن و استفاده از ابزارهای مختلف روی چارت تبحر دارید و فقط نیاز به یادگیری استراتژی و رفع اشکال دارید می توانید در کارگاه یک ماهه ترید لایو با استراتژی CTS شرکت کنید.
  • برای مثال شما می‌توانید با مراجعه به سایت تریدینگ ویو تمام اندیکاتور هارا مشاهده کنید.

به این دلیل فرد باید استراتژی خود را بر اساس سلیقه ای که دارد و هم چنین شرایط روحی خود انتخاب و بهینه سازی کند. استراتژی فارکس روزانه ۵۰ پیپ یک سیستم معامله گری بسیار سودآور معرفی شده است که مورد استقبال خیلی از افراد نیز قرار گرفته است. در واقع استراتژی شخصی فارکس به ویژگی های شخصی معامله گران بستگی دارد و به نوعی منحصر به فرد است.

مرحله چهارم؛ بر طبق اصول مدیریت ریسک حرکت کنیم

از ساده ترین آن ها برای هر معامله گر این است که بتواند با آن ارتباط برقرار کند و هم چنین به روحیات آن نزدیک باشد. برای این که بدانید آن ساده و یا مطابق خواسته های شما است بهتر است که در ابتدا تست استراتژی فارکس را انجام دهید. به این گونه می توانید دقیق ترین استراتژی فارکس را که برای شما مناسب تر است را استفاده کنید. هم چنین برای این که بتوانید دقیق ترین آن را پیدا و هم چنین تست کنید، می توانید از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، کمک بگیرید.

انتخاب بهترین استراتژی فارکس برای شما

در واقع شما با استفاده از این تئوری قادرید روند اصلی بازار را شناسایی کنید و دریابید که آیا الان در یک روند پیشرو هستید یا بازار در محدوده رنج قرار دارد. از دیگر ابزارهایی که در اختیار ماست، می توان به تئوری الیوت اشاره کرد. در حقیقت الیوت هم می تواند به کار ما آید تا دریابیم کجای موج هستیم و روند غالب ما صعودی، نزولی و یا خنثی (رنج) است. «ایران بروکر» به معامله‌گران کمک می‌کند بتوانند توانایی‌های معاملاتی خود را ارتقا دهند و پس از بررسی و مقایسه انتخاب‌ صحیحی در رابطه با سرمایه‌گذاری داشته باشند و بتوانند بستر مناسبی را برای معاملات خود انتخاب نمایند. اما همچنان استراتژی معاملاتی فارکس برای موبایل وجود دارد و میتوان از روش های خاصی که در ادامه به آن می‌پردازیم، ترید با موبایل هم انجام داد.

دقت کنید این PRZ با آنچه در الگوهای هارمونیک یا پرایس اکشن شنیده اید تفاوت های زیادی دارد که در ادامه توضیح می دهیم چطور PRZ ها را شناسایی کنید. شما با استفاده از این تئوری می توانید روند اصلی بازار را بشناسید و متوجه شوید که آیا الان در یک روند پیشرو هستید یا بازار مشغول استراحت هست. این سطوح اصلاحی فیبوناچی به صورت شش خط در نمودار قیمت دارایی ترسیم می شوند. سه نقطه اول در بالاترین نقطه (100٪)، پایین ترین نقطه (0٪) و میانگین (50٪) ترسیم می شوند. سه خط باقیمانده در 61.8%، 38.2% و 23.6% ترسیم شده اند که درصد قابل توجهی در دنباله فیبوناچی هستند. یک استراتژی باند بولینگر برای ایجاد سطوح حمایت و مقاومت احتمالی که ممکن است در بازار وجود داشته باشد استفاده می شود.