فارکس استراتژی بهترین استراتژی های معاملاتی بازار فارکس اکسپرت فارکس

یک فراکتال باید یک میله مرکزی داشته باشد که بالاتر یا پایین تر از دو میله در دو طرف آن باشد. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. وب سایت پرشین الیت دارای نماد اعتماد اینماد , زرین پال و ثبت در وب سایت ساماندهی می باشد. لازم به ذکر است که اندیکاتور های دیگری نیز در این نرم افزار وجود دارند.

در واقع نیکولا دلیک یکی از معروف ترین ها در زمینه معاملات فارکس است که با ارائه دادن استراتژی خود بسیار سر و صدا به پا کرد. اگر بخواهیم در مورد قابلیت های این استراتژی صحبت کنیم، بد نیست بدانید که نقطه قوت آن کنترل بالا از صفر تا صد معامله را در اختیار شما قرار می دهد. اگر بخواهیم به زبان بسیار ساده درباره نحوه عملکرد آن توضیح دهیم، باید بدانید که هر آن چه شما نیاز دارید تا معامله پر سود و امنی را تجربه کنید، این استراتژی در اختیارتان خواهد گذاشت. همان طور که در قبل اشاره کردیم، فارکس یک بازار بسیار بزرگ و جهانی است که افراد زیادی روزانه در این بازار فعالیت می کنند و از این طریق توانسته اند مبالغ بسیار هنگفتی را بدست آورند. حال برخی از افراد تازه کار و مبتدی هستند که به دنبال آموزش استراتژی فارکس می باشند تا بتوانند در این بازار به خوبی فعالیت کنند و به معامله بپردازند.

  • همچنین در اپلیکیشن تریدینگ ویو شما می‌توانید از نظرات و تحلیل های دیگران نیز استفاده کنید و دیدگاه بگیرید.
  • سعی کنید دانش خود را در حوزه پرایس اکشن افزایش دهید برای شروع پیشنهاد می‌کنیم که از بخش آموزش فارکس در سایت ما استفاده کنید.
  • از آنجایی که این هزینه‌ها می‌تواند بر سود واقعی حاصل از این معاملات در یک روز معین بیشتر باشد، مهم است که با احتیاط نزدیک شوید.
  • نتایج نشان داده است که افرادی که منطقی و از روی اصول تصمیم گیری نکرده اند، نتایج خوبی برای آن ها رقم نخورده است.

بدون این، شما برای اعمال یک استراتژی معاملاتی فارکس که واقعاً برای شما مفید است، مبارزه خواهید کرد. به عنوان مثال شکست ۲۰ روزه به سمت صعودی زمانی است که قیمت از بالاترین سطح ۲۰ روز گذشته بالاتر می رود. سیستم‌های پیروی از روند، به دلیل طولانی بودن مدت زمان، به طرز فکر خاصی نیاز دارند – در این مدت، سود می‌تواند با نوسانات بازار از بین برود. وقتی بازارها نوسان دارند، روندها بیشتر پنهان می شوند و نوسانات قیمت بیشتر می گردد.

سیگنال کانال های خارجی

اگر یک استراتژی مناسب برای خود انتخاب کرده اید و از سودده بودن آن اطمینان دارید، شاید به ذهنتان آمده باشد که این استراتژی را کد نویسی کرده و رباتی طراحی کنید که اتوماتیک برای شما ترید کند. اما اگر شخص دیگری همین استراتژِ معاملاتی را کپی کند ممکن است با دیدن چند معامله ضررده کنترل خود را از دست بدهد و وارد معاملات غلطی بشود. برای پیاده سازی استراتژی‌هایی که بر اساس ولیوم کار می‌کنند شما نیاز به ابزارهای پیچیده‌تری دارید. برای آشنایی مفصل با استراتژی‌های مختلف فارکس و اینکه چگونه استراتژی فارکس بسازیم، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید. برای محاسبه حجم معامله باید میزان ریسک معامله را دخیل کرد یعنی هرچه ریسک معامله بیشتر باشد، طبق فرمول، حجم معامله کاهش می یابد. نگران نباشید همه این فرمول ها در استراتژی جامع در کلاسها در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

استراتژی فارکس برای حرفه ای ها

تجزیه و تحلیل روندهای گذشته طی چندین ماه می تواند به شما ایده خوبی از حرکت قیمت یک ارز یا جفت ارز فارکس بدهد. همچنین ایده خوبی است که ارزی را انتخاب کنید که رشد قوی و ثابتی را نشان دهد. انتخاب بهترین ارزها و ارزیابی وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور مورد نظر، شما را قادر می سازد تا با اطمینان از مثبت بودن نوسانات قیمت در اکثر موارد، ارزها را معامله کنید. در این استراتژی فارکس می توانید از بازه زمانی ۶۰ دقیقه ای استفاده کنید. مناسب ترین جفت ارز برای تجارت با استفاده از این استراتژی فارکس عبارتند از EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD و AUD/USD.

مزایا و معایب استراتژی موقعیت در فارکس

در فراکتال رو به بالا تمرکز روی بالاترین میله و در فرکتال رو به پایین تمرکز روی پایین ترین میله است. یک استراتژی فارکس مبتنی بر اندیکاتور فراکتال اگر بازار فراتر از بالا یا پایین سیگنال فراکتال حرکت کند، معامله می‌شود. متوجه خواهید شد که تعدادی سایت وجود دارد که مشاوره و استراتژی های معاملات فارکس را ارائه می دهند. مهم است که از سایتی استفاده کنید که استراتژی های آموزنده‌ای را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی قابل درک باشد. بدون این، به کارگیری یک استراتژی بدون گیج شدن در انتهای خط بسیار دشوار می شود. از آخرین پوشش ما در استراتژی برتر فارکس استفاده کنید به شما امکان می دهد استراتژی را عملاً اعمال کنید و مطمئن شوید که واقعاً برای شما کار می کند.

چندین روش برای این کار برای امتحان استراتژی های فارکس گفته شده است که بعدا ذکر خواهد شد. اما شما نباید تمام سیگنال های الگوهای قیمتی پرایس اکشن را استفاده کنید، اما تنها کسانی که در قالب سطح حمایت / مقاومت یا خطوط روند حمایت می کنند را می توان استفاده کرد. نکته قابل توجه اینکه استراتژی پرایس اکشن را در یک دوره زمانی روزانه یا ۴ ساعته، اما نه کمتر، از آنجا که دقت سیگنال ها در زمانبندی های کوچک کاهش می یابد، توصیه می شود.