فارکس استراتژی بهترین استراتژی های معاملاتی بازار فارکس اکسپرت فارکس

سیگنال فروش زمانی دریافت خواهد شد که EMA سبز EMA قرمز را به سمت پایین بشکند و سپس هر دو خط، خط سفید را به سمت پایین بشکنند. سیگنال خرید زمانی دریافت خواهد شد که EMA سبز EMA قرمز را به سمت بالا بشکند و سپس هر دو خط، خط سفید را به سمت بالا بشکنند. در این صورت این استراتژی سطوح خاصی را برای حد سود و یا حد ضرر پیشنهاد نمی کند، پس شما باید طبق شرایط بازار از معاملات خارج شوید و دقت بیشتری برای رعایت قوانین مدیریت ریسک خود به خرج دهید.

  • بنابراین، معامله‌گری که از چنین استراتژی‌ای استفاده می‌کند، به دنبال این است که از تمایل قیمت‌ها به جهش از بالا و پایین‌های تعیین‌شده قبلی برتری کسب نماید.
  • اینها تنها نمونه هایی از سیگنال هایی به حساب می آیند که شما قادرید به موقع از اسیلاتورها بگیرید تا به شما کمک کنند در درک بهتر این موضوع که آیا بازار به روند خودش ادامه می دهد یا از این ایستگاه بر می گردد.
  • وبسایت ایتسکا، یکی از منابع آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است.
  • بعد از آن باید به مدیریت پوزیشن پرداخت، مدیریت استاپ لاس و جابجا کردن آن نیز از سایر موارد مهم در گام 4 هست که باعث افزایش سوداوری این استراتژی فارکس می شوند.
  • یکی از راه های حفظ نظم در معاملات فارکس این است که بهترین استراتژی فارکس که برای شما کار میکند را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

این به این معنی است که شما باید در وهله اول لازم است شخصیت خود را در نظر بگیرید و بهترین سیستم معاملاتی فارکس را که مناسب شما باشد، انتخاب کنید. استراتژی که برای شخص دیگری بسیار خوب عمل می کند، ممکن است برای شما کارساز نباشد. شاید ما بتوانیم این استراتژی فارکس معاملاتی را به عنوان ساده‌ترین استراتژی معاملاتی در فارکس عنوان کنیم.

استراتژی‌های معاملات فارکس

اگر طرفدار استراتژی های فارکس پرایس اکشن هستید به صفحه آموزش کامل الگوهای پرایس اکشن مراجعه کنید. استراتژی ایچیموکو فارکس یک استراتژی کاربردی فارکس است که بر اساس اندیکاتور ایچیموکو طراحی شده است. برای آموزش استراتژی فارکس با ایچیموکو پیشنهاد میکنیم در سایت گوگل فارکس از سربرگ اندیکاتورها مطلب «آموزش اندیکاتور ایچیموکو» را مطالعه فرمایید.

شاخص RSI استراتژی فارکس

_ افراد کاملا مبتدی هم براحتی میتوانند از این استراتژی به کسب درآمد برسند چرا که به زبانی کاملا ساده آموزش ها داده شده اند. این استراتژی به هیچ وجه پیچیده نیست و آنقدر ساده آموزش داده ایم که حتی افراد کاملا مبتدی هم میتوانند متوجه بتن مبحث شوند و از آن نتیجه بگیرند. برای آشنایی بیشتر با اندیکاتور ها پیشنهاد می‌کنیم به بخش آموزش فارکس در سایت ما مراجعه کنید. این ابزار به شما امکان بررسی چارت های مختلف و همچنین ابزار های ساده برای رسم خطوط تکنیکال و همچنین اندیکاتور هارا می‌دهد.

در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن مناسب برای استراتژی معاملاتی فارکس برای موبایل می‌پردازیم. شما در این نوع استراتژی معاملاتی فارکس نیاز کم تری به تصویر کاملی از بازار دارید. اما شما برای معامله کردن آن به یک استراتژی معاملاتی فارکس برای طلا نیازمندید. جدا از بحث زمان معاملات که شامل سه دسته‌بندی بالا می‌شد، میتوان دسته بندی های دیگری نیز برای انواع استراتژی معاملاتی فارکس معرفی کرد.