راهنمای استراتژی معاملاتی فارکس+بهترین استراتژی های معاملاتی 2022-آکوچین

سپس به صورت یک خط، معمولاً در نمودار جداگانه زیر نمودار قیمت اصلی نمایش داده می شود. در تصویر ساده بالا، EUR/USD یک روند صعودی را نشان می‌دهد که توسط اوج‌های بالاتر و پایین‌ترین سطح اعتبارسنجی شده است. تمامی ربات های سایت فارکس استراتژی دارای پشتیبانی دائمی رایگان هستند و تیم ما همواره در کنار شما خواهد بود. ارائه خدمات اختصاصی و مدیریت سرمایه جهت همکاری و مشارکت با شما با کمال افتخار انجام میگردد. با خیالی آسوده خرید کنید، تیم پشتیبانی فارکس استراتژی همراه شماست….

  • این استراتژی به روندهای بلند مدت می‌پردازد و هدف دارد بیشترین سود را از حرکت‌های بزرگ قیمت بدست آورد.
  • این به این دلیل است که خریداران متوجه ایجاد قیمت های ارزان تر میشوند و منتظر رسیدن به کف قیمتی جدید هستند.
  • اما از طرفی دیگر معامله‌ گران روزانه با چندین فرصت مختلف در روز امکان سودآوری بیشتری در این مواقع دارند.

در مقاله پیش رو با برخی از استراتژی های فارکس آشنا شدیم و در آن به طور کامل به شرح این استراتژی ها پرداختیم. لازم به ذکر است که انتخاب یک استراتژی کاربردی و مناسب هرگز کار آسانی نخواهد بود. زیرا علاوه بر مهارت و آگاهی لازم باید با افراد متخصص در این زمینه نیز مشورت نمود.

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

معامله ‌گران سوئینگ نسبت به معامله ‌گران روزانه همینطور هزینه‌ ها، کمیسیون‌ ها و اسلیپیج کمتری پرداخت می‌کنند. معامله‌گران سوئیگ می‌توانند در زمان کمتری، تقریبا همان سودآوری معامله‌ گران روزانه را به دست بیاورند. برای معامله‌ های کوتاه مدت اندیکاتورهایی مانند میانگین متحرک ‌ها، RSI، پارابولیک SAR و اسیلاتور تصادفی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

شما باید به دنبال شواهدی از وضعیت فعلی باشید تا به شما اطلاع دهد که آیا متناسب با سبک تجارت شما است یا خیر. همچنین در بخش چت روم این اپلیکیشن می‌توانید به تبادل نظر با دیگر تریدرها نیز بپردازید. این اپلیکیشن بیشتر مناسب کاربران حرفه‌ای هست و امکانات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین بهتر است در ابتدای کار نقاط حمایتی در تایم فریم های بالاتر را در نظر بگیرید.

اگر شما در یک بروکر فارکس ثبت‌نام کرده باشید به احتمال زیاد به شما ابزار متاتریدر را نیز می‌دهند. در نهایت بر اساس تحلیل های خود جهت بازار را تشخیص می‌دهند و وارد معامله می‌شوند. یکی از بهترین ابزار ها برای تریدر های فاندامنتال، سایت فارکس فکتوری هست.

همیشه دقت کنید که حتما از قوانین معاملاتی خود تبعیت می‌کنید و همچنین معاملات را براساس سیستم تعریف شده خود اجرا می‌کنید. در هنگام آغاز کار، مهم است که معامله ‌گران تعداد بازارها و نمادهای معاملاتی که باید به آنها توجه کنند را کاهش دهند تا بتوانند تمرکز بیشتری نسبت به سایر داشته باشند. در استراتژی معامله حامل یا Carry Trading ریسک قابل توجهی وجود دارد. جفت‌ ارزهایی که دارای بهترین شرایط استفاده از استراتژی معامله حامل هستند، معمولا بسیار نوسانی هستند.

استراتژی معاملاتی نوسان Forex Tro Dibs

تحلیل گران از افزایش حجم معاملات به عنوان نشانگر کلیدی برای دستیابی به بیشینه قیمت استفاده می کنند. الگوی فارکس به سبک پشوتن مثلث صعودی حدود چهار هفته طول خواهد کشید و بیش از 90 روز پایدار نخواهد ماند. اینها تنها نمونه هایی از سیگنال هایی به حساب می آیند که شما قادرید به موقع از اسیلاتورها بگیرید تا به شما کمک کنند در درک بهتر این موضوع که آیا بازار به روند خودش ادامه می دهد یا از این ایستگاه بر می گردد. البته هم زمان با اندازه گیری انرژی بازار می بایست اعتبار منطقه مقاومتی پیش رو را نیز در نظر بگیریم. این را بخاطر داشته باشید تا زمانی که برای خود یک پلن و استراتژی معاملاتی اصولی و قدرتمند نداشته باشید به درآمدهای میلیونی هم دست پیدا نخواهید کرد .

نیاز به زمان کوتاه نسبت ریسک به ریوارد متوسط از جمله مزایای آن است. همچنین ایجاد فرصت های معاملاتی کم و انحصاری بودن جزء معایب این استراتژی به شمار می آیند. تریدرها در بازار فارکس می توانند از این نوع استراتژی به تنهایی برای انجام ترید های خود استفاده کنند.