دوره جامع ارز دیجیتال و پرایس اکشن ویژه

سلام اقای کریم دادی وقت شما بخیر اصولا فعالیت در بازارهای مالی مستلزم داشتن علم و اگاهی کافی به همراه مدیریت سرمایه و مدیریت هیجاناتتون در بازار هست. بسیاری از معامله‌گران مبتدی و تازه وارد روی خرید یک ارزدیجیتال تمرکز می‌کنند و بیشتر عملکرد آن‌ها براساس احساسات می‌باشد و تمرکز آن‌ها روی توسعه و تیم پشت پروژه کاهش می‌یابد. ایجاد و مدیریت سبد ارزدیجیتال خوب و متعادل می‌تواند از ضررهای زیاد محافظت کند زیرا بعضی از رمزارزها عملکرد بهتری دارند. ارزدیجیتال با سایر دارایی برای سرمایه‌گذاری متفاوت است، اما قانونی که برای سرمایه‌گذاری سنتی وجود دارد همچنان در بازار ارزدیجیتال اعمال می‌شود.

یک نوسان گیر حرفه ای با تشخیص این قفس در دید بالاتر می تواند نوسان گیری کوتاه مدت خوبی انجام دهد. این شناخت هر چقدر عمیق تر باشد می تواند درصد خطای تکنیکال را پوشش بدهد وعملا شما را از خطاهای مختلف دور کند. همچنین دقت داشته باشید که این بازار پر نوسان عملا اجازه نمی دهد که سیگنال نوسان گیری ارز دیجیتال اعتبار چندانی داشته باشد. عاشق نوشتن و دنیای ارز دیجیتال هستم، و حدود 2 ساله بعنوان یک تحلیل گر و محقق در دنیای زیبای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت دارم.

  • با مطالعه مقاله ویژگی های یک استراتژی معاملاتی خوب چیست؟ متوجه شدین که در هر کاری باید یک نوع سبکی داشت و بر اساس همان سبک و با برنامه پیش رفت.
  • سلام اقای امینی عزیز سپاس از مهر بیکران شما موفق و پرسود باشید.
  • من ترجیح می دهم از نموارر های کندل استیک استفاده کنم زیرا احساس می کنم کندل استیک ها اطلاعات بازار را بطور دینامیکی و موثر بر روی نمودار منتقل می کنند.
  • بنابراین شما خریدهایتان را باید در صورت تحقق برخی شرایط انجام دهید.
  • این بازار عملا بسیار پر نوسان است و ذات بازارهای پر نوسان حرکت سهم به سهمی غیر از آن چیزی است که ده ها اندیکاتور و تحلیل و … آن را پیش بینی کرده اند.

همانگونه که بارها تکرار شده است، طبیعت بازیگران بازار و نخوه واکنش آنها به متغیر های کلان اقتصادی، باعث می شود که حرکت قیمت در الگوهای مشخصی تمایل به تکرار خودش داشته باشد. با مثالهای بالا نشان دادیم که چگونه می توان فهمید بازار در حالت روند دار قرار دارد. حال خیلی ساده بازاری که داری روند نباشد (یعنی قانون HH,HL در روند صعودی و قانون LH,LL در روند نزولی در ان صدق نکند) بازار بدون روند و یا همام بازار رنج خواهد بود. در واقع میتوان اینگونه عنوان کرد که حرکت قیمتچیزی نیست جز تجسم و عینیت یافتن انتظارت بازیگران آن بازار. 20 سال کاسب بازارم کلاه برداری و خیلی قشنگ توضیح دادید این قسمت و حتما برای همکارام میزارم ببینن . سلام صرافی بایننس احراز هویت میخواد به نظر شما کدام صرافی بهتره که وارد شیم .

بله، برای بهرمندی و استفاده تمامی هموطنان عزیزمان در سراسر کشور، دوره معامله‌گر حرفه‌ای ارز دیجیتال بصورت غیر حضوری با تضمین کیفیت مشابه کلاس‌های حضوری برگزار خواهد شد. هدف ما در دپارتمان ارز دیجیتال آکادمی آینده، آگاه سازی هرچه بیشتر شما عزیزان با فرصت ها و خطرات این بازار است، تا امروز بتوانید هرچه آگاهانه و هوشمندانه تر در آینده سرمایه گذاری کنید. بنابراین نمی توان با آن ها آینده سهم را پیش بینی کرد، اما می توان به واسطه آن ها گذشته را به خوبی تحلیل کرد. هر اندیکاتور و ابزاری که بتواند این گذشته را دقیق تر و درست تر تحلیل کند، عملا می تواند انتخاب مناسبی در نوسان گیری ارزهای دیجیتال محسوب شود.

شماره یک: سال ۲۰۰۹ را فراموش و روبه‌جلو حرکت کنید

گاهی اوقات ترس از دست دادن می تواند باعث از دست رفتن بسیاری از موقعیت های طلایی سرمایه گذاری شود. اما اگر تازه می خواهید سراغ نوسان گیری بروید، توصیه مهم دیگری نیز برای شما داریم. برای شروع نوسان گیری تایم فریم خودتان را کمتر از چند ساعت قرار ندهید. در واقع فکر نکنید که در قدم اول مانند یک نوسان گیر حرفه ای می توانید در چند دقیقه یا چند ثانیه به سود های خوبی برسید. بنابراین بهترین ارز برای نوسان گیری برای شما ارزهای کم نوسان است که به شما این قدرت را می دهد که بتوانید در مدت چند ساعت بر اساس شناخت و تحلیل های خود دست به کار شوید. بنابراین کاملا مشخص است که در مسئله نوسان گیری و پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، مسئله تکرار بسیار مهم و پر اهمیت است.

آیا استفاده از استراتژی معاملاتی میانگین کم کردن موثر است؟

با این حال تنوع در سبد ارزهای دیجیتال مهمترین فاکتور می‌باشد، که اگر به سرمایه‌گذاری روی یک ارزدیجیتال ادامه دهید مستعد نوسانات زیادی خواهید بود. اگر نمی‌خواهید تحت تاثیر نوسانات بازار قرار بگیرید حتما از رمزارزهای متنوع در سبد ارزدیجیتال خود استفاده کنید. با اینکه بیتکوین محبوب‌ترین ارزدیجیتال می‌باشد اما نباید تنها سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو باشد.

در صرافی ارز دیجیتال داخلی فعالیت کنیم یا خارجی؟

امیدوارم این مقدمه که در مورد ترید با پرایس اکشن گفته شد، به روشن کردن این مسیر به شما کمک کرده باشد. تمام متغییر های اقتصادی باعث حرکت قیمت می شوندکه در نمودار قیمت به راحتی دیده می شوند. بنابراین تاثیری که اخبار فاندامنتال بر روی قیمت می گذارند (اعلام شاخصهای اقتصادی دوره ای، حوادث و تحولات سیاسی و حوادث غیر مترقبه مانند جنگ و بلایای طبیعی) تاثیر خود بر حرکت قیمت نشان داده و براحتی توسط نمدار قیمت قابل مشاهده است. حال می خواهیم ببینیم چگونه میتوان با استفاده از پرایس اکشن در فارکس ترید کرد.

از هر معامله گر تکنیکال بخواهید به شما نشان می دهند که برای تعیین موثر تغییر در روند الگوهای قیمت سهام یا ارز ، شاخص درستی لازم است. با این حال ، هر کاری که یک شاخص “درست” می تواند برای کمک به یک تریدر انجام دهد ، دو شاخص سازگار می توانند عملکرد بهتری داشته باشند. یک ترید موفق با به کارگیری استراتژی‌ها، ده‌ها برابر از قیمت این دوره را به شما بازمی‌گرداند. بنابراین قیمت دوره با توجه به دانش و اطلاعاتی که کسب می‌کنید(که می‌تواند آینده مالی شما را تضمین کند و مسیر زندگی‌تان را متحول کند) بسیار ناچیز است. یکی از اولین مراحل یاد گیری ترید با پرایس اکشن عبارتست از تشخیص بازار روند دار از بازار رنج.

در ادامه این نوشتار شما عزیزان را با یکی از برترین دوره‌های آموزشی استراتژی معاملاتی، استراتژی ارز دیجیتال و استراتژی فارکس آشنا خواهیم کرد. به دلیل اینکه رمزارزهایی مانند بیت کوین جزو بهترین کلاس‌های دارایی در سال گذشته بودند، افراد زیادی به بازار کریپتو ورود کرده و با سرمایه‌گذاری خود‌ موجب توسعه هرچه بیشتر این حوزه شدند. هرچند سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال عملاً تفاوت چندانی با دارایی‌های سنتی مانند سهام و اوراق قرضه ندارد، اما رمزارزها ذاتاً دارایی‌هایی پرریسک و مستعد نوسانات شدید قیمتی‌اند.