دوره جامع ارز دیجیتال و پرایس اکشن ویژه

برای این منظور، می‌بایست اطلاعات درست و شفافی در دست داشته باشید. از خودتان سؤال کنید که آیا به درستی درک نمودید که این دارایی چیست و آیا تقاضای واقعی برای آن وجود دارد یا خیر. این بدان معناست که شما می‌توانید ارقام مالی شرکت، محصولات و بازار آن را بررسی کنید. حرکت برخی از رمزارزها به کالاهایی مانند طلا و ارز های فیات شبیهند. در این استراتژی، شما همان 1000 دلار را دارید و خرید انجام می‌دهید. برای مثال، با 100 دلار در ماه به مدت 10 ماه خرید انجام می‌دهید.

  • سرمایه‌گذاری در سهام یا صندوق‌های قابل معامله نیز گزینه‌های خوبی هستند، اما پیش از سرمایه‌گذاری ابتدا باید در مورد سرمایه لازم تصمیم بگیرید و همان مقدار را کنار بگذارید.
  • چه نقطه اشتراکی به ذهن شما می رسد که در تریدر و ورزشکار مشترک می باشد آن ها را برای ما کامنت کنید.
  • تا زمانی که اکثر معاملات شما به سود ختم شوند، با استفاده از حد ضرر (Stop-loss) در سود خواهید بود.
  • سرمایه‌گذاران می‌توانند به جای بررسی روزانه نمودارها، چند ارز‌دیجیتال را خریداری و آنها را هولد کنند.

اعداد مربوط به ارزهای دیجیتالی که در آینده استخراج می شوند نشان دهنده ی آینده ی ارزدیجیتال مورد نظر شما هستند، برای مثال ارزهای دیجیتالی مشخص نیست استخراجشان تا چه عددی ادامه خواهد داشت کمتر قابل اطمینان هستند. قبل از ورود به بازار و اقدام به خرید یک ارز دیجیتال، باید در مورد ارزدیجیتالی که قرار است روی آن سرمایه گذاری کنین به طور کامل تحقیق کرده و اطلاعات خود را در مورد آن ارز بالا ببرین . منابع داخلی و خارجی زیادی هستن که در مورد بنیان گذاران ارز ها، توسعه دهندگان، شرکت های سرمایه گذار و هدف هایی که برای آینده دارن، اطلاعات مفیدی رو ارائه میدن. البته علاوه بر تحقیق درمورد ارز دیجیتال، باید در مورد منبع خرید ارز هم تحقیق کنین و صرافی قابل اعتمادی انتخاب کرده و به معامله بپردازین.

برخی از سیگنال های معرفی شده

تنها به معرفی کانال‎ها و وج‌ یا گُوه ها Wedge بسنده می‌کنیم. نسخه پیشرفته‌تری از استراتژی DCA وجود دارد که با سایر استراتژی‌ها ترکیب شده است. بنابراین شما خریدهایتان را باید در صورت تحقق برخی شرایط انجام دهید.

معرفی بهترین استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال برای افراد مبتدی در سال ۲۰۲۲

پشتیبان تخصصی ما پاسخگوی سوالات شما در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد. این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. همان طور که روزانه تمرین می‌کنید تا با استفاده از این فرآیند معاملاتی تجربه کسب کنید، باید در طول زمان توانایی‌تان برای پیش‌بینی حرکت بازار را هم ارتقا بدهید. معامله در بازه‌های زمانی میان‌مدت تا طولانی‌مدت به این معناست که زمان کمتری جلوی صفحه نمایش است و کارمزد تراکنش‌ها را به حداقل می‌رساند و این می‌تواند سود شما را کاهش دهد یا ضررتان را بیشتر کند.

در این مرحله، شما اطلاعات اولیه مورد نیاز برای استفاده از هر یک از این استراتژی‌ها را برای خود دارید. این استراتژی‌ها اگر به درستی استفاده شوند به شما کمک می‌کنند تا احتمال سوددهی در معاملات خود را افزایش دهید. حال فرض کنید شما در یک موقعیت اهرمی 10 برابر بودید که با افت 10 درصدی، موقعیت 1000 دلاری شما اکنون فقط 900 دلار ارزش داشت. پس بلافاصله از معامله خارج می‌شوید و پول خود را پس می‌گیرید. معمولاً معاملات اهرم Leverage Trading را به عنوان آخرین راه نگاه میداریم. زیرا با وجود اینکه سود زیادی به همراه دارند خطر زیادی نیز همراه خواهند داشت.