دوره جامع ارز دیجیتال و پرایس اکشن ویژه

از نمودار برای تجزیه و تحلیل ارزهای خود استفاده کنید و نقطه خرید و یا فروش را تعیین کنید. بعد از تحقیق و بررسی برای مدیریت و اصلاح سبد ارزدیجیتال خود می‌توانید تصمیم‌گیری کنید. قبل از تصمیم‌گیری مطمئن شوید که تحلیل فنی و تحلیل بنیادی خود را انجام داده‌اید. برای تحلیل فاندامنتال می‌توانید از سایت کوین‌مارکت‌کپ استفاده کنید.

  • برنامه‌ریزی استراتژیک نشان می‌‌دهد که چه چیزی را می‌خواهید معامله کنید و چگونه این‌کار را انجام دهید و در چه نقطه‌ای ورود یا خروج داشته باشید.
  • استاد عزیزم تقریبا نزدیک دو ساله پیج شما رو دنبال میکنم ودوره ی ارز دیجیتال رو خریدم ؛ برای شما بهتریتها رو آرزومندم و به قول خودتون “همیشه موفق و پر سود باشید” که چقدر این جمله ی شما رو دوست دارموتقدیم میکنم به خود شما.
  • در این استراتژی، شما همان 1000 دلار را دارید و خرید انجام می‌دهید.
  • پس با یک انالیز ساده پرایس اکشن می توان فهمید بازار دارای روند است و یا اینکه در حالت رنج قرار دارد.

یک تریدر باید برای خودش یک مجموعه کامل از انواع استراتژی ها را گلچین کنه و در معاملات خودش از آن ها بهره ببره تا بهترین سود ها و کمترین ضرر ها رو داشته باشه. برای این منظور 2 تا از بهترین استراتژی ها را برای شما اماده کردیم تا بهترین استفاده را از آن ها داشته باشین. ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی شکل جدیدی از پول دیجیتال هست که بر پایه علم رمز نگاری ایجاد نقل و انتقال بر بستر بلاک چین و اینترنت انجام میشه.

بدون استراتژی معامله یا ترید نکنید!

برای موفقیت در تریدینگ و معامله‌گری باید همیشه یک قدم از بازار و دیگران جلوتر حرکت کنید. بهترین ورزشکاران و معامله گران اجازه نمی دهند احساسات و عواطف آنها قضاوت‌شان را تحت الشعاع قرار دهد و آنها را آشفته کند. افزایش میانگین سمت دیگر این ماجرا است و یعنی با بالا رفتن قیمت، مقدار دارایی بیشتری می‌خرید. گاهی افزایش میانگین به این معنی است که با بالا رفتن قیمت، سهم کمتری می‌خرید.

اتریوم چیست؟ راهنمای جامع شبکه اتریوم و رمزارز اتر

نیازی نیست همه آن‌ها را با هم ترکیب کنید بلکه می‌توانید یکی از آن‌ها را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید و ببینید کدام برای شما مناسب‌تر است. نامطمئن ترین ارزهای دیجیتال که تعداد قابل توجهی از آنها ارزهای دیجیتال کلاهبرداری نیز هستند… لازم به ذکر است که برای ارتباط موثرتر و بیشتر تیم آموزشی با دانشجویان و شبیه سازی فضا و کیفیت کلاس های حضوری، دوره غیر حضوری آکادمی آینده بصورت وبیناری (اسکای روم) برگزار می‌شود.

یک نوسان گیر حرفه ای سراغ ارزها و سهم هایی می رود که بتواند نوسان های آن را درک کند و تکراری می توان نوسانات پیدا کند. به عبارت ساده تر نوسان گیر حرفه ای به خوبی می داند که نوسان هر چقدر هم که کوتاه باشد باید محصولی از یک تکرار باشد، در غیر این صورت این نوسان تبدیل به بازی قمار و شانس می شود. این بازار عملا بسیار پر نوسان است و ذات بازارهای پر نوسان حرکت سهم به سهمی غیر از آن چیزی است که ده ها اندیکاتور و تحلیل و … آن را پیش بینی کرده اند. ابتدا ، به دنبال کراس اوورهای صعودی باشید تا در طی دو روز از یکدیگر اتفاق بیفتند. یک معامله گر تکنیکال یا پژوهشگر که به دنبال اطلاعات بیشتر است ، می تواند از جفت شدن اسیلاتور Stochastic و MACD ، دو شاخص مکمل ، سود بیشتری کسب کند تا اینکه فقط به یک شاخص نگاه کند. کلمه استراتژی از واژه یونانی استراتگوس گرفته شده و به معنای رهبری و فرماندهی است.