دانلود Taaghche 8 8.2 برنامه کتابخوان طاقچه برای اندروید فول کده

دانلود Taaghche 8 8.2 برنامه کتابخوان طاقچه برای اندروید فول کده

دومین راهی که تولیدکنندگان در پی گرفته‌اند، تولید کتابخوان‌هایی با سیستم عامل اندروید است. استفاده از این سیستم عامل به تولید‌کننده اجازه می‌دهد تا دستگاه تولیدی را بدون محدودیت‌های انحصاری عرضه کند . به نحوی که کاربر می‌تواند هر برنامه و نرم‌افزاری را روی کتاب‌‌خوان خود نصب کند. در صورت تمایل می‌توانید علاوه بر اپلیکیشن کتاب یک صفحه وب‌سایت داشته باشید.

  • اگر اپلیکیشن دیگری می‌شناسید که در این فهرست اضافه نشده است، حتما در بخش دیدگاه به ما معرفی کنید.
  • Goodreads یا گودریدز یک شبکه اجتماعی مخصوص کتابخوان ها و دوستداران کتاب برای اندروید است.
  • این اپلیکیشن قابلیتی ایجاد می‌کند که کتابخانه‌ی دیجیتالی خود را قفسه‌بندی و براساس ژانر و موضوع دلخواه آن‌ها را دسته‌بندی کنید.
  • چاپ این جزوات علاوه بر هزینه ی مادی برای محیط زیست نیز نا مناسب است.
  • کتابچین فروشگاهی با هزاران کتاب الکترونیکی، صوتی و رمان است که با محیطی دلنشین و امکاناتی جذاب، مطالعه رابرای شما لذت بخش میکند.

در ژانویه‌ی ۲۰۱۰، اپل سرویس خرید و مطالعه‌ی کتاب خود، یعنی Apple Books را رونمایی کرد؛ البته در آن زمان، این سرویس iBooks نام داشت. بعدها، این اپلیکیشن برای آیپد و مک‌بوک هم عرضه شد و استقبال درخورتوجه کاربران آی او اس را همراه داشت. اپل بوک هم از آرشیو بسیار قدرتمند و فهرست مفصلی بهره‌مند است که این اپلیکیشن را به یکی از اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان برتر و رایگان iOS تبدیل می‌کند. البته اپل بوک را می‌توان یکی از اپلیکیشن برتر کتاب صوتی iOS هم دانست؛ چراکه آرشیو کتاب‌های صوتی این بستر بسیار کامل و جذاب است. درواقع برای اینکه از کتاب‌ خواندن با این وسیلۀ الکترونیک لذت ببرید، نیاز به یک سری برنامه کتاب‌ خوان هم دارید. برای مثال طاقچه، فیدیبو و کتابراه از اپلیکیشن های کتابخوان الکترونیکی ایرانی هستند؛ که به شما در تهیه و خرید کتاب الکترونیک کمک می‌کنند.

روش های انتقال برنامه به کارت حافظه در گوشی های اندرویدی

در صورت درخواست طراحی سایت با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

ورود به حساب کاربری

لازم به ذکر است که فیدیبو اولین دستگاه کتاب خوان فارسی را در سال ۱۳۹۷ عرضه کرد تا اگر کاربران نمی‌خواهند از گوشی هوشمند خود برای مطالعه کتاب استفاده کنند این دستگاه را جایگزین کنند. دستگاه کتاب خوان فیدیبو کتاب‌ها را در شکل و شمایلی متفاوت، اما خوانا در اختیار شما قرار می‌دهد تا تجربه جذابی از خواندن کتاب الکترونیکی بدست آورید. این روزها استفاده از کتاب های الکترونیکی بسیار رواج یافته است و افراد بسیار زیادی از کتاب های الکترونیکی برای مطالعه کتاب های مورد نظرشان استفاده می کنند.

اما شما با نرم افزار کتابخوان اندروید می توانید این فایل ها را باز کنید یا مطالعه کنید. این نرم افزار از فرمت های pdf , txt ,opds, html ,zip , chm , fb2 , umd , فراکتاب برای اندروید epub پشتیبانی می کند. اپلیکیشن طاقچه نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب خوان و فروشگاه‌های آنلاین در زمینه کتاب الکترونیکی و صوتی است که علاوه بر کتاب، مجله و روزنامه نیز در آن منتشر می‌شود. اپلیکیشن طاقچه حدود ۵۵,۰۰۰ کتاب را در دسترس کاربران خود قرار داده است و این یعنی بزرگ‌ترین آرشیو کتاب دیجیتالی کشور، در بین تمامی اپلیکیشن‌ها در پیشروی شما قرار دارد. طاقچه بی‌نهایت را می‌توان یکی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن طاقچه برشمرد. با خرید این سرویس که در حقیقت همان خرید اشتراک است شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک و در مدت‌زمان مشخص شده به همه کتاب های الکترونیکی طاقچه دسترسی داشته باشید.

در حقیقت شما به دنبال خرید کتاب‌ هستید و ناشران به دنبال فروش کتاب. پس به این شکل نرم‌افزارهای کتاب‌ خوان شرایط لازم برای خرید و فروش کتاب را برای شما و ناشران فراهم می‌آورند. به زبان ساده‌تر نرم‌افزارهایی مثل طاقچه یا فیدیبو ناشران را به خریداران کتاب وصل می‌کنند. با نصب این نرم‌افزارها می‌توانید به دریایی از کتاب‌های چاپ شده به زبان فارسی دسترسی داشته باشید. همچنین اگر به دنبال کتاب‌های زبان اصلی هستید، می‌توانید از نرم افزارهای بین‌المللی کمک بگیرید. سه اپلیکیشن فیدیبو، طاقچه و کتابراه از معروف‌ترین و بهترین برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون به حساب می‌آیند و با دانلود هر یک از آن‌ها می‌توانید غرق در دنیای جذاب کتاب خوانی شوید.

از دیگر ویژگی‌های کتابخوان بوکورم می‌توان به قابلیت‌های بوکمارک، دسته بندی و پشتیبانی از فرمت‌های رایج ای بوک‌ها اشاره کرد. یکی دیگر از سیستم عامل‌های پر طرفدار، لینوکس است که در ادامه سه مورد از برنامه‌های کتابخوان آن را نیز باهم مرور کنیم. Goodreads یا گودریدز یک شبکه اجتماعی مخصوص کتابخوان ها و دوستداران کتاب برای اندروید است. این شبکه اجتماعی متعلق به کمپانی آمازون است و ده ها میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. بیش از ۲ میلیارد کتاب در این شبکه اجتماعی وجود دارد که روز به روز نیز به تعداد آنها اضافه می شود…. ترجمه از قطعات متن هایلایت شده با استفاده از مترجم داخلی برنامه و لغت نامه های اضافی که خواندن کتاب های با زبان های خارجی را اساسا روشن می کند.

نظر خود را با ما و دیگر کاربران درجه به اشتراک بگذارید.

شما می توانید نام کتابی که درنظر دارید را جستجو کنید و یا آن را در دسته بندی کتاب ها پیدا کنید. قبل از خرید، نمونه کتاب را مطالعه نمائید و پس از اطمینان، کتاب را خریداری کنید. سپس به ” کتابخانه من ” مراجعه کرده و کتاب را دانلود و مطالعه نمائید. شما چه اپ دیگری را می‌شناسید که جایش در فهرست بهترین اپلیکیشن کتاب خالی است؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران درجه به اشتراک بگذارید. یکی از ویژگی‌های خوب گوگل بوکز قابلیت خواندن ادامه مطالب روی یک دیوایس دیگر است.

کتاب‌راه

در کنار این مسئله، اپلیکیشن های کتابخوان الکترونیکی باید رابط کاربری مناسبی هم داشته باشند. اغلب این برنامه‌ها اجازه دریافت و ذخیره‌سازی فایل کتاب را به صورت مستقیم نمی‌دهند. بلکه امکانی را فراهم می‌کنند که کاربر بتواند در بستر همان برنامه به کتاب دسترسی داشته باشد. اپلیکیشن طاقچه با صدها ناشر مانند؛ نشر نو، نشر چشمه، نشر ماهی، نشر جیحون، نشر میلکان، نشر نوین، نشر ثالث و… در زمینه‌ی کتاب الکترونیک همکاری می‌کند.

به این صورت که هوش مصنوعی بررسی می‌کند کاربرانی با سلیقه‌ی مشابه به شما چه محتوایی را انتخاب کرده‌اند یا محتوای متناسب با سبک مورد علاقه‌تان را کدام آثار تشکیل می‌دهند. پس از انجام محاسبات دقیق، هوش مصنوعی بهترین گزینه‌ها را برایتان پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید کتاب صوتی یا متنی متناسب با سلیقه‌تان را انتخاب و از مطالعه یا گوش فرا دادن به آن لذت ببرید. شما مانند برنامه کتاب خوانی پلی بوک گوگل می‌توانید محتوای در حال خواندن را شخصی‌سازی کنید که شامل تنظیم سایز و نوع فونت، رنگ، نشانه‌گذاری و موارد دیگر می‌شود.