خرید و قیمت پانل گچی کناف ۱۴۰۱ فروش ویژه در سراسر کشور | panelgachikanaf

خرید و قیمت پانل گچی کناف ۱۴۰۱ فروش ویژه در سراسر کشور | panelgachikanaf

فروشگاه نوی کناف انواع پانل گچی کناف ، پروفیل کناف و ملزومات کناف با قیمت مناسب عرضه می نمایید. علاوه بر پانل گچی کناف از پانل سیمانی فایبر سمنت برد نیز استفاده فراوان می­شود. نام عامیانه پانل گچی، گچ برگ می­باشد این صفحات گچی از گچ با مواد مخصوص به همراه هوای فشرده بین دو سطوح مقوایی تولید می­شوند، به این صفحات گچی کناف گفته می­شود. پانل گچی کناف به صفحات گچی روکش داری گفته می­شود که در صنعت ساخت ساز خشک کشور استفاده­ های فراوانی دارد. گچ برگ مقاوم در برابر حریق را گچ برگ با پیوستگی بهبود یافته برای دمای بالا نیز می گویند. در هسته گچی این گچ برگها از الیاف شیشه برای افزایش مقاومت در برابر حریق استفاده می شود.

  • فروشگاه نوین کناف انواع پانل های گچی کناف از جمله پانل گچی معمولی GR کناف، در ضخامت های مختلف با قیمت مناسب عرضه می نماید.
  • پانل های روکش دار گچی FM یا GKFI ، صفحاتی سبز رنگ هستند که در پشت صفحه آن نیز مهر قرمز رنگ کناف به لاتین چاپ شده است.
  • در واقع پانل های 5/12 میلی متری پانل هایی بسیار رایج و معمول هستند که نسبت به دسته های دیگر کاربرد های بیشتری دارند و عموما در دیوار های پوششی و جداکننده، سقف های کاذب دکوراتیو و یا ساده کاربرد زیادی دارند.
  • در مواردی که آسیب بر اثر ضربات ناگهانی یا تغییردما و رطوبت به سقف کناف رسیده است.
  • صفحاتی هستند که در گچ تشکیل‌دهنده آن الیاف شیشه و مواد مقاوم در برابر رطوبت قرار دارد.

در این زمین لرزه، بیش از یک هزار و ۱۲۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد نزدیک به ۷۰ نفر همچنان در بیمارستان‌ها بستری هستند. همچنین بیش از ۴۵۰ واحد روستایی نیازمند تخریب و احداث مجدد و افزون بر ۹۵۰ واحد نیازمند تعمیر است. استان آذربایجان غربی نیز مانند بسیاری از مناطق ایران جزء مناطق بسیار لرزه خیز محسوب شده و دارای چندین گسل فعال است که از میان آن‌ها می‌توان به گسل‌های سلماس، تسوج، ماکو، دریک و تبریز اشاره کرد. گسل تبریز هم اکنون در وضعیت پرتنشی قرار دارد و تحمل فشار تکتونیکی ‏آن بسیار بالاست و در نتیجه کارشناسان ژئوفیزیک، خطر یک زلزله شدید را با توجه به طول 100 کیلومتری این گسل، هشدار شرکت پنل گچی کناف کرمانی می‌دهند.

انواع پانل کناف

بسته به عملکرد مورد نیاز، در سیستم های کناف می توان از انواع صفحات گچی با مشخصات زیر استفاده نمود . این صفحات دارای روکش با رنگ کرم بوده و کلمه KNAUFبه صورت لاتین پشت آن درج گردیده است . علاوه بر این زمان ، تاریخ و ساعت تولید هر برگ نیز ذکر شده است. با توجه به اینکه شرکت ساختمانی صاد تامین کننده کالا و مصالح پروژه های بزرگ صنعت ساختمان است و همچنین نمایندگی پانل MR کناف میباشد، کالا و یا مصالح به قیمت عمده و به قیمت پخش به فروش میرسد. پانل گچی معمولی RG با ضخامت 15 میلیمتر معمولا در مکان هایی که امکان برخورد شدید وجود دارد استفاده می نمایند.

پانل کناف روکش دار گچی RG

در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه محاسبه قیمت کناف از طریق شماره های تلفن موجود در سایت و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. پانل کناف از مواد اولیه گچ فرآوری شده تولید میشود و در شرایطی که در معرض رطوبت و در مجاورت آب به میزان زیاد باشد کارایی ندارد. در صورتی که حجم رطوبت و آب کم باشد میتوان از پانل ضد رطوبت کناف یا پانل MR استفاده کرد اما در غیر این صورت باید از پانل بوردکس و یا آکوآپنل و یا انواع پانل فایبر سمنت برد که پایه سیمانی هستند استفاده شود. جهت راهنمایی بیشتر و مشاوره در مورد انواع پانل مطابق با نیاز پروژه از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. پانل گچی یا گچ برگ ها نام محصولاتی ساختمانی هستند که بصورت ورقه های گچی نازک به ضخامت 6.5 تا 18 میلیمتر و در ابعاد 1.2 متر در حداکثر 3 متر ساخته می شوند.

به طور کلی سیستم های ساخت و ساز خشک کناف تشکیل شده از پانل های گچی و یا پانل های سیمانی و پروفیل های گالوانیزه سبک، که این پانل ها به عنوان رویه و پروفیل های فولادی بعنوان زیرسازی استفاده می شوند. از آنجایی که پارچه سقف کشسان لابل تنوع زیادی در جنس و رنگ دارد و مراحل انتخاب رنگ سقف و چاپ تصاویر با کیفیت در زمان تولید سقف لابل صورت می گیرد، زمانی برای رنگ آمیزی سقف، مانند سقف کناف صرف نمی کنید. بعلاوه اینکه اجرای طرح و نقش بر روی کناف نیز نیازمند ابزار جانبی و صرف هزینه و زمان بیشتری خواهد بود. زیر سازی، نصب سقف و انواع نورپردازی سقف لابل نیز در زمان بسیار کوتاهی، در حدود چند ساعت صورت می گیرد.