خرید و قیمت هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال سری بنفش ظرفیت 4 ترابایت ا Western Digital Purple Internal Hard Drive 4TB ترب | asilbekharid

خرید و قیمت هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال سری بنفش ظرفیت 4 ترابایت ا Western Digital Purple Internal Hard Drive 4TB ترب | asilbekharid

یک ترابایت حافظه برای ذخیره اطلاعات روی هارددیسک توشیبا MQ04ABF100 که در فیلیپین تولید بهترین برند هارد اینترنال می‌گردد، استفاده می‌شود. بهترین هارد اینترنال لپ تاپ توشیبا مدل MQ04ABF100 در اندازه 2.5 اینچی عرضه می‌شود که آن را به انتخاب خوبی برای لپ ‌تاپ ها و سیستم‌های All-In-One تبدیل می‌کند. بهترین هارد اینترنال سگیت مدل BarraCuda ST1000DM010 با دارابودن رابط SATA3.0 توان انتقال اطلاعات تا سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه را دارد. این مدل هارددیسک اینترنال می‌تواند تا یک ترابایت اطلاعات را در خود ذخیره کند که برای کاربری‌های معمولی و خانگی مناسب است. وقتی که صحبت از کامپیوترهای حرفه ای به میان می‌آید بهتر است هاری که سرعت زیاد همراه با ظرفیت بالا ارائه می‌دهد را انتخاب کرد. همانطور که اشاره کردیم هارد، قطعه ای جانبی می باشد که وظیفه ذخیره سازی و نگهداری داده ها و اطلاعات را به صورت دائمی دارا می باشد.

  • ظرفیت هارد این هارد اینترنال یک ترابایت است که برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند، مناسب است.
  • 170 مگابایت بر ثانیه و 85 مگابایت بر ثانیه، سرعت خواندن و نوشتن بر روی این هارد از نظر کاربران این هارد است.
  • پردیس پازار با پیاده سازی روش های پرداخت و تحویل متنوع امکان خرید آنلاین را در هر زمان و مکانی با شرایط ساده فراهم کرده است.

در صورتی که قصد خرید بهترین هارد اینترنال درون بازار را دارید پس از جستجو با موارد مختلفی روبرو می‌شوید که ممکن است بین آنها سردرگم شوید. از تمام محصولاتی که در این مطلب معرفی می‌کنیم پایداری بیشتری دارد به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت گزینه مناسب است. اما از نظر سرعت می‌توان به این محصول خرده گرفت زیرا رقبای این شرکت در سرعت بالا نوشت و خواندن اطلاعات از هارد بلک وسترن دیجیتال پیشی گرفته اند.

ظرفیت های هارد دیسک وسترن دیجیتال Blue

هاردهای X300 توشیبا سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه را ارائه می‌دهد و ۱۲۸ مگابایت حافظه کش را ارائه می‌دهد. تنها عیبی که این هارد دارد گارانتی کوتاه مدت این هارد توسط توشیبا می‌باشد. هارد دیسک سیگیت BarraCuda 8TB یکی دیگر از محصولات بی نظیر سیگیت می باشد که از حافظه 8 ترابایت برخوردار می باشد و با این حافظه بالا می تواند به عنوان یک حافظه حجیم برای گیمینگ باشد. چرا که نه تنها گنجایش بسیار خوبی برای ذخیره سازی بازی ها دارد، بلکه پلاتر آن نیز در هر دقیقه 5400 دور می چرخد که موجب می شود تا داده های شما بدون تأخیر و کندی در اختیارتان قرار گیرد. این هارد از رابط اتصالی SATA 6.0 و حافظه بافر 256 گیگابایتی بهره مند می باشد که به عنوان یکی از ویژگی های اصلی در این هارد می توان آنها را برشمرد.

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال WD BLUE WD3200AAJS

جدید‌ترین نسل از این هارد‌ها با ظرفیت شش ترابایت، در حدود 128 مگابایت کش دارد که در مقایسه با نسخه‌ی قبلی‌اش دو برابر بیشتر شده است. این افزایش کش باعث شده کارایی کلی این هارد را بیشتر شود و همچنین زمان خواندن و نوشتن روی این را کم کرده است. سرعت چرخش استاندارد این نسل از هارد‌های وسترن دیجیتال 7200 دور در دقیقه است. نوع رابط این هارددیسک اینترنال شرکت وسترن دیجیتال SATA3.0 است که می‌تواند اطلاعات را حداکثر با سرعت 6 گیگابیت برثانیه انتقال دهد. هارددیسک WD40EZRZ دارای ظرفیت 4 ترابایت است و برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای ذخیره سازی در رایانه خود دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالی که این هارددیسک مصرف برق بسیار کمی دارد. هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال آبی 4 ترابایت هارددیسک اینترنال «وسترن دیجیتال» مدل «WD40EZRZ» با ظرفیت 4 ترابایت، در سری آبی تولید شده است.

فروشگاه اینترنتی اوتانا دارنده‌ی بهترین قطعات و تجهیزات کامپیوتر و رایانه‌ی شخصی برندهای معتبر جهانی است. پیش از خرید بهتر است توضیحات، اطلاعات و قیمت هر یک از ین وسایل به‌دقت مطالعه شود تا خرید هر چه دقیق‌تری صورت بگیرد. با وسترن دیجیتال نسل مشکی می‌توانید روی 160 مگابایت بر ثانیه سرعت انتقال و 8.5 میلی‌ثانیه سرعت دسترسی حساب باز کنید؛ همین موارد باعث شده تا این نسل به‌نوعی لقب «مطمئن‌ترین» را از آن خود کند. با توجه به اینکه این روزها هارد دیسک‌ها کاربری‌های مختلفی دارند، شرکت وسترن هارد‌ها را از لحاظ کاربری به رنگ‌های مختلف طبقه‌بندی کرده است. این طبقه‌بندی مخصوص این شرکت است و نشان می‌دهد هر کاربر برای منظوری که در سر دارد، باید چه نسلی را انتخاب کند.