خرید نهال گردو اینترنتی و حضوری_قیمت نهال گردو دراسفند 1401 | nahalfa

خرید نهال گردو اینترنتی و حضوری_قیمت نهال گردو دراسفند 1401 | nahalfa

اگرچه تحمل به خشکی درختان گردو یالووا بسیار https://nahalfa.com بالاست. اما آبیاری درخت گردو یالووا باید به طور منظم انجام شود. تا بهره وری شما به حداکثر خود برسد و سلامت درختان حفظ شود.

  • در اطلاعات نژاد های روند و وینا نوشتین که مناسب گرده افشانی برای چندین نژاد دیگه هستن.
  • مهم‌ترین فاکتور در پرورش گردوی تویسرکان رعایت اصول کاشت است که باید خاک این نهال دارای عمق 30 تا 70 ‌و کمی شیب‎‌دار باشد.
  • حین خرید نهال گردو، بهتر است بدانید از ارقام گرده زای گردو نمی باشد که تمامی گل های این نهال امکان باردهی را دارا نمی باشند.
  • در زیر فهرستی از ارقام مختلف نهال های تولید شده در برتر نهال ارائه شده است و با کلیک روی هر نهال می توانید به توضیحات کامل هر نهال دست یابید.
  • نهال گردو پوست کاغذی برای میوه‌دهی در زمستان به سرما نیاز دارد و در این فصل می‌تواند تا ساعات طولانی دمای بین منفی 7 تا 11 درجه سانتی‌گراد را تحمل کند.

سپس حفره های کوچک در خاک ایجاد کرد و نهال گردو را درون آن کاشت. پس از گذشت یک الی دو سال می توان نهال های سالم را نگه داشته و نهال های آسیب دیده را برداشت. و در نهایت برای افزایش محصولات بهتر است از نهال مراقبت های لازم را انجام داد. جالب است بدانید که عمر مفید این درختان چیزی در حدود ۴۰ سال است و پس از چهل سال نیز شما می‌توانید از چوب با کیفیت و بسیار گران قیمت این درختان استفاده کنید. به طور کلی در صورتی که نهال گردوی پرشین به خوبی آبیاری و کوددهی شود، هر ساله (در هر هکتار) چیزی در حدود ۷ تن گردو در اختیار شما می‌گذارد.

خرید نهال گردو سنگی

نهال گردو چندلر یا آمریکایی در سال ۱۹۷۹در دانشگاه کالیفرنیا تولید و معرفی شد که اصلی ترین ویژگی آن مقاومت بسیار بالایش به سرما میباشد. به عنوان مثال ، خاک لومی شنی بهترین نوع خاک برای پرورش نهال گردو است. بر خلاف خاک های سنگین رس که در آن نهال های نهال گردو خفه می شوند و تنفس کافی برای رشد ندارند. این بار دیگر ، نهال های غرب ، قدرتمندتر از هر زمان دیگر ، با تعجب فروشنده بلامنازع نهال گردو روبرو شدند. نهال های فروش ، هرکدام با دامنه قیمت متفاوت ، می توانند نیاز شما را برای تهیه و خرید نهال گردو برآورده کنند. برای خرید بهترین نهال گردو از برترنهال با شماره ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳ تماس بگیرید.

خرید نهال گردو یالووا 3

سلام ودرود بر شما .بله فروش نهال گردو داریم .جهت خرید نهال گردو تماس بفرمایید . برای ارتفاع 45 متری از سطح دریای دشت مغان می توانید از نهال گردوی پکان بهره مند شوید. علت اصلی تفاوت قیمت بین یک یا چند نژاد درخت گردو در نهالستان های سراسر کشور، کیفیت و میزان رضایت مشتریان از نهال خریداری شده است. عمده نهالستان ها با پایین آوردن قیمت نهال سعی در فروش نهال بی کیفیت به کشاورزان دارند. درختان گردوی ایرانی نسبت به گردو های کشور ترکیه و آمریکایی از میزان باردهی کمتری برخوردار است. اما گردو های ایرانی از سازگاری بهتری با آب و هوا و خاک ایران برخور دارند و مغز گردویی به شدت چرب و لذیذی دارا می باشند.

برای کاشت انواع ارقام نهال گردو روش ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد. در اینجا یک روش کلی و اصولی برای کاشت نهال گردو را بیان میکنیم. بنابراین ، باید در فاصله مشخصی از درختان دیگر کاشته شود. این درخت عمر طولانی دارد و می تواند سالها میوه یک گردو داشته باشد. فقط اگر عجله دارید ، قبل از هر اقدامی ، باید بدانید کهنهال گردو در حدود ده سال به حداکثر عملکرد خود می رسد.