بهترین و دقیق ترین استراتژی فارکس

برای استفاده از این استراتژی می‌توان از دو روش دستی و به کارگیری الگوریتم با الگوی از پیش تعیین شده، استفاده کرد. هدف اصلی یک استراتژی فارکس که از MACD استفاده می کند، شناسایی انتهای یک روند و کشف یک روند جدید است. اگر زمان لازم برای تجزیه و تحلیل معاملات روزانه را ندارید یا می خواهید فعالیت های معاملاتی کوتاه مدت خود را با چشم انداز بلندمدت متنوع کنید، معاملات موقعیت گزینه خوبی برای بررسی است.

  • این اپلیکیشن بیشتر مناسب کاربران حرفه‌ای هست و امکانات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • توجه داشته باشید که این استراتژی در واقع یک استراتژی ترید کوتاه مدت است و تمامی پوزیشن‌های آن در آخر روز بسته خواهند شد.
  • اندیکاتورهای مومنتوم می توانند ابزار مفیدی در هنگام ارائه سیگنال های خرید و فروش بیش از حد باشند.
  • تریدرها در بازار فارکس می توانند از این نوع استراتژی به تنهایی برای انجام ترید های خود استفاده کنند.

موفقیت یا شکست معاملات موقعیت به درک معامله گر از بازار و توانایی آن ها در مدیریت ریسک بستگی دارد. برای کاهش ضررهای ناشی از معامله برخی از معامله گران از استراتژی معاملاتی هدف استفاده می کنند. معاملات موقعیتی یکی از پرسود ترین استراتژی فارکس است که در آن معامله گران موقعیت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می کنند( از چند هفته تا چند سال).

ساده ترین استراتژی فارکس

زمانی که یکی از سفارشات در حال انتظار فعال شد، اگر سفارشتان، سفارش خرید باشد، حد سود خود را در بالاترین قسمت الگو و اگر سفارشتان، سفارش فروش است، در پایین ترین قسمت الگو قرار دهید. به یاد داشته باشید که حد ضرر باید بر اساس اوج یا کف قیمت قبل از نقطه‌ی ورود شما تعیین شود. این استراتژی معاملاتی پیچیدگی بیشتری داشته و نیاز به داشتن تجربه‌ بیشتری در شناخت یک الگوی مثلتی در نمودار قیمت دارد.

استراتژی شکست و پولبک – معامله ی رفتار قیمت

اگر قیمت از سطح حمایتی عبور کرد، و قیمت به کف قیمتی روند صعودی شکسته شده رسید، می توانید وارد معامله‌ی فروش شوید. همانطور که می بینید، این یکی از ساده‌ترین و سودآورترین استراتژی های فارکس است که می تواند در هر بازه زمانی مورد استفاده قرار گرفته و سیگنال‌های دقیقی ارائه دهد. احتمالا شما هم شنیده‌اید که داشتن نظم در معامله گری یکی از جنبه های کلیدی سرمایه گذاری در بازارهای مالی است. یکی از راه های حفظ نظم در معاملات فارکس این است که بهترین استراتژی فارکس که برای شما کار میکند را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. اگر استراتژی معاملاتی شما تست شده باشد، میتوانید راحت تر به آن اعتماد کنید.

استراتژی بورس و فارکس ترکیبی از اصول ابتدایی تا پیشرفته در بازار های مالی هستند که بسته به نوع معاملات , نوع بازار , تایم معاملاتی و احساسات معامله گر متفاوت میباشد. استراتژی معامله گر روزانه یکی از استراتژی های فارکس است که در صورت انتخاب آن می توان چندین معامله را در طول ۲۴ ساعت انجام داد. لازم به ذکر است که معاملات انجام شده با این استراتژی در همان روز بسته خواهند شد. حساب آموزشی Alpari International ابزار معامله در شرایط معتبر بازار را در اختیار شما قرار می‌دهد.