بهترین و دقیق ترین استراتژی فارکس

اسکالپ تماماً درباره امیدواری برای رسیدن سریع به اسپرد خرید / فروش و همچنین احتمالاً گرفتن چند پوینت پیش از پایان معامله می‌باشد. اکثر تحلیل گران، شکست خط بالای مثلث که با افزایش حجم همراه است را نشانه ای برای ورود به بازار جهت دستیابی به رشد شارپی می دانند. به هیچ عنوان بعد از خرید دوره بلافاصله وارد لایو نشید و در حساب واقعی اقدام به معامله نکنید حداقل یک الی دو هفته باید با این استراتژی تمرین کنید تا تسلط کامل را بدست بیاورید.

  • مخصوصا خطوط R2, R3 و S2, S3 همواره شاهد واکنش های زیادی از بازار در این مناطق هستیم.
  • به همین دلیل است که ما راهنمای خود را طوری تنظیم کرده‌ایم که بهترین استراتژی معاملات فارکس را برای تعدادی از فعالیت‌های مختلف معاملاتی شامل شود.
  • کسی که پوزیشن تریدینگ را انتخاب می‌کند باید بر روی تحلیل فاندامنتال حساب باز کند.
  • در ابتدا ممکن است خریداران قادر به شکستن خط عرضه نباشند و باید چندین گام قبل از رسیدن به بیشینه قیمتی جدید انجام شود.

ما این استراتژی معاملاتی را می‌توانیم جز یکی از استراتژی های معاملاتی میان مدت در فارکس طبقه بندی کنیم. از مزایای استفاده از این استراتژی می‌توانیم بگوییم که برخلاف دیگر استراتژی‌ها که ممکن بود زمان زیادی برای شروع معامله و مدت زیادی برای سوددهی لازم داشته باشند. این استراتژی مدت زمانی خوبی برای سوددهی لازم دارد و همچنین میزان ریسک انجام معاملات در این استراتژی بسیار خوب است. استراتژی بازگشتی شمیر ولگرد معامله بر اساس برگشت قیمت ، جایی که قیمت اصلاح می شود یا تغییر روند می دهد و به طرف دیگر خط EMA می رود. برای انتخاب یک استراتژی ترید باید بین روش های رایگان و خریدنی ها در وبسایت ها یکی را انتخاب کنیم. مشکل در استراتژی های رایگان این است که از قبل درست و واقعی امتحان نشده اند و زیاد قابل اطمینان نیستند.

استراتژی فارکس شاخص حرکت

ایده این سبک معامله، پی بردن به انتهای یک روند و ورود به موقع، به هنگام حرکت معکوس روند است. استراتژی معاملاتی day trading یا معامله روزانه مناسب افرادی است که با شدت و فشار ترید اسکلپ راحت نیستند و از طرفی هم علاقه به ترید های بلندمدت ندارند. همیشه با خودم می‌گویم اگر منبعی مثل وب سایت محمد فاموریان در گذشته برای خودم وجود داشت، چقدر در زندگی جلوتر بودم. سایت بزرگ محمد فاموریان، یک منبع آموزشی کاربردی و علمی جهت «کسب درآمد دلاری» از بازارهای مالی است که تاکنون توانسته‌ایم بیش از 7000 دانشجو را به درآمد فوق‌العاده مستمر در بازار برسانیم. طرز عملکرد این استراتژی به اینگونه است که معامله‌گر باید ابتدا یک ارز با نرخ پایین را قرض گرفته و آن را در یک ارز با نرخ بهره بالا‌تر سرمایه گذاری کند تا به سوددهی مثبت دست یابد. مهم است که قبل از باز کردن موقعیت، در مورد بازار فارکس تحقیق کنید زیرا بازار به روشی متفاوت از اکثر بازارهای مالی عمل می کند.

استراتژی شکست و پولبک – معامله ی رفتار قیمت

یکی از آخرین استراتژی‌های معاملاتی فارکس که استفاده می‌شود، استراتژی روزانه ۵۰ پیپ فارکس است که از حرکت اولیه بازار برخی از جفت ارزهای دارای نقدشوندگی بالا استفاده می‌کند. جفت ارز GBPUSD و EURUSD برخی از بهترین ارزها برای معامله با استفاده از این استراتژی خاص هستند. پس از اینکه کندل بسته می شود، معامله گران دو موقعیت مخالف را در مقابل هم و در انتظار سفارش قرار می دهند. هنگامی که یکی از آن ها توسط حرکت قیمت فعال می شود، موقعیت دیگر به طور خودکار لغو می گردد.

موج الیوت بسته‌ای از تحلیل‌های تکنیکال است که می‌تواند در انجام استراتژی و معامله گری پوزیشن یا پوزیشن تریدینگ به شما کمک کند. یک وضعیت خوبی که این استراتژی معامله گری دارد این است که فقط به فارکس مختص نمی‌شود و شما قابلیت استفاده از آن را در دیگر بازارهای مالی از جمله بازارهای سهام دارید. برخلاف استراتژی فارکس های قبلی که ذکر کردیم و می‌توانستیم آنها را در سه دسته میان مدت کوتاه مدت و بلند مدت استفاده کنیم.

راهنمای استراتژی های فارکس: ۸ استراتژی کارآمد

کسی که پوزیشن تریدینگ را انتخاب می‌کند باید بر روی تحلیل فاندامنتال حساب باز کند. از جمله مزایای این استراتژی آن است که چون بیشتر معاملات بلندمدت است، نیاز نیست به گذراندن زمان زیادی برای انجام معامله نیست. نسبت سود در این نوع استراتژی نسبت به استراتژی های فارکس دیگر بسیار بالاست.