بهترین مارک های جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی مجله تخصصی طلا و جواهر هاتف ساعتچی | hsaatchi

بهترین مارک های جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی مجله تخصصی طلا و جواهر هاتف ساعتچی | hsaatchi

در سال 1914، کارتیه اولین سنجاق سینه طرح پونته خود را ارائه کرد که به شکل پلنگ طراحی شده بود و با سنگ‌های قیمتی و الماس تزئین شده بود. به مرور زمان، پونته به نماد خانه جواهرات کارتیه تبدیل شد و هر سال قطعات جدیدی با طرح پلنگ تولید می‌شوند. بهترین و گرانبهاترین فلزات برای ساخت جواهرات به کار رفته اند.

  • بنگاه تجارت کریستیز (فروشنده‌ی آن) این الماس را با عنوان “عشق در یک نگاه” به بازار عرضه کرد و در روز ولنتاین برای بازدید عمومی گذاشت.
  • برای مثال می توان به نام های Oro & Jewellers، Las Vegas Wedding Jewelry، Morgan Taylor Jewelers و Jeff White Custom طلاي ساعتچي Jewelry اشاره کرد.
  • کارتیر در سال 1860 تأسیس شد که صاحبان اون خانواده های سلطنتی بودن.
  • یک هنرمند جواهرساز منحصر به فرد است که با اعتقاد به خود خود و بدون تردید زندگی می کند.
  • برند Van Cleef & Arpels یک مجموعه عظیم رو ارائه میده که با الهام گرفتن از سنت و سبک خودش و به کار گیری تخصص فنی، مشتریان زیادی رو به سمت خودش می کشونه.
  • این که از سال 1250 فعالیت خود را آغاز نموده است، طرح های بی نظیر و خلاقانه ای را در ساخته های خود ارائه نموده است که دارای جذابیت های منحصر به فردی است.

زیورآلات هری وینستون نه تنها ظریف و خاص هستن، بلکه با دوام و هم چنین ماندگار هم هستن. این برند طلا و جواهرات پیش‌گام در فرهنگ ساخت زیورآلات مروارید است. روش ایجاد شده توسط یوکی می‌کی موتو بیش از ۱۰۰ سال است که از طریق نسل‌ها منتقل شده است. اگر بخواهیم یکی از بهترین مقصد های خرید جواهرات در دنیا، یا بهتر بگوییم یکی از برترین های جهان را معرفی کنیم، بی شک مراکش بهترین است. نمونه های دست ساز، طلا و جواهرات تجاری و نمونه های منحصر به فرد را می توان در این مکان یافت.

طلا و جواهر سازی گوهربین

به همین دلیل است که بیشتر برند‌های طلا و جواهرات به‌منظور نشان دادن شخصیت قوی فردی که آن‌ها را استفاده می‌کند، طراحی می‌شوند. برخی از آن‌ها بسیار پیچیده، نفیس، مجلل و گران هستند، درحالی‌که برخی دیگر مینیمالیستی، سبک و حتی برای استفاده روزمره مناسب هستند. در واقع به همین دلیل است که می‌توانید تفاوت بین کارتیه و تیفانی را در یک نگاه تشخیص دهید. همه این‌ها به‌خاطر سبک تفکر و ایده‌پردازی طراح جواهرات است و همین تفاوت‌هاست که دنیای جواهرات را متنوع‌تر می‌کند. شما میتوانید در منزل بمانید و تصاویر زیباترین جواهرات را آنلاین و با قیمتی کمتر از خرید حضوری تهیه کنید. سرویس طلا، انگشتری نامزدی، انگشتر جواهر و انواع دستبند، گوشواره، گردنبند در وب سایت های خرید آنلاین طلا بیابید، مقایسه کنید و خرید کنید.

گردنبند رولباسی طلا (

دومین برند پرطرفدار جهان که در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد، کارتیه است. نقطه قوت جواهرات برند کارتیه طراحی آن‌هاست؛ به گونه‌ای که محصولات این برند برای تمامی سنین جذاب هستند. افتخار این برند در ساخت جواهراتی است که طراحی مدرن و سنتی را در هم می‌آمیزد.