بهترین لپ تاپ دانشجویی بازار | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ دانشجویی بازار | behtarin-laptop

برای انجام انواع پروژه‌ها، تحقیق، نوشتن مقاله، خواندن مقاله و بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون … لازم است لپ تاپی وجود داشته باشد تا بتوان با استفاده از آن کارهای خود را انجام داد. در حال حاضر ایسوس ویووبوک پرو K3500PH با پردازنده اینتل Core i H و 8 گیگابایت رم، برترین لپ تاپ در حد دانشجویی از ایسوس به حساب می‌آید. همچنین فرکانس گرافیک مجمع این پردازنده نیز کمی بالاتر است؛ با این حال از نظر عملکرد تفاوت خیلی زیادی بین آن‌ها وجود ندارد چرا که هردو جزو پردازنده‌های رده‌پایین اینتل به‌حساب می‌آیند. لپ تاپ ایسوس ASUS Vivobook 15 K513EQ پردازنده Core i7 1165G7 رم 16GB حافظه 2GB MX350 1TB SSD از سایت دیجی تامین خریدم و چون خودم دارم استفاده میکنم راضی ام ازش.

  • وضوح فول اچ دی در این محدوده قیمت کاملا ضروری است و این لپ تاپ هم آن را تامین می‌کند.
  • اگر شما می خواهید از برند لنوو یک لپ تاپ عالی را برای کار برنامه نویسی به خانه ببرید می توانید این لپ تاپ را با ۱۸ ماه گارانتی اصلی به خانه ببرید.
  • این لپ‌تاپ یکی دیگر از موارد ارزان قیمت لنوو می‌باشد که برای دانشجویان گزینه‌ای بسیار مناسب است.

طرفداران برند ایسوس نیز در این بازه قیمتی می‌توانند ZenBook Pro Duo 14 UX8402ZE-A را انتخاب نمایند که با پردازنده نسل 12، 16 گیگ رم، 1 ترابایت اس اس دی و گرافیک RTX 3050TI محصولی ارزنده به شمار می‌آید. البته که میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ اهمیت دارد و بهتر است که بسته به استفاده لپ تاپ ۱ ترابایتی یا بیشتر خریداری کنید اما مهم‌تر از میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ نوع حافظه است. شاید باورتان نشود که حافظه‌ی SSD تا چه حد می‌تواند سرعت یک لپ تاپ را بیشتر کند. پس ترجیحا لپ تاپی با حافظه‌ی SSD خریداری کنید یا برای تعویض حافظه به SSD بعد از خرید برنامه داشته باشید. پس مهم است که لپ تاپی خرید کنید که با نیازهای شما و نوع استفاده شما بیشترین تطبیق را داشته باشد. فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا در انتخاب و خرید آنلاینِ کالای دیجیتال (لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت، قطعات کامپیوتری و…) به شما کمک خواهد کرد.

بهترین لپ تاپ برای دانشجوی معماری

پردازنده مرکزی آن Intel Celeron 6305 است که از پردازنده Intel i U ضعیف‌تر است. پردازنده مرکزی آن AMD Athlon Silver 3050e است که از پردازنده Intel i U ضعیف‌تر است. از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید. با توجه به نوسانات قیمت ارز قبل از ثبت سفارش با پشتیبانان سایت تماس بگیرید. لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید. از ویژگی های این مدل می توان به وبکم مجهز به سنسور تشخیص چهره، نور پس زمینه کیبورد، حسگر اثر انگشت، چهار عدد پورت USB اشاره کرد.

معرفی بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 2023

برای دانشجویان معماری بهترین لپ تاپ را در بازه قیمتی 15 الی 20 میلیون تومان می توان دید. لپ تاپ های بازه قیمتی 10 میلیون تومان چندان گزینه های خوبی نیستند و از توان و قدرت کافی برخوردار نیستند. پردازنده Ryzen 7 و کارت گرافیک RTX 3050TI حاکی از این است که می‌توانید از این لپ تاپ برای انجام کارهای تخصصی معماری و رندرگیری استفاده کنید. حافظه داخلی به کار رفته در این لپ تاپ برای افزایش سرعت و جلوگیری از هنگی و کندی سیستم از نوع SSD است. همچنین رم این دستگاه نیز ۸ گیگابایت بوده و یک ظرفیت مناسب برای انجام فعالیت های گوناگون افراد است. یکی از معایبی که می‌توان برای این لپ تاپ در نظر گرفت وزن به نسبت زیاد آن است و حمل را کمی دشوار می‌کند.