بهترین استراتژی معاملاتی ارزدیجیتال coinkade com

در این دوره به 10 استراتژی برای بازار ارز دیجیتال و فارکس دسترسی پیدا خواهید کرد که در قالب ویدیو، نحوه به کارگیری و استفاده از آنها و تجربه تریدهای موفقیت آمیز را خواهید آموخت. با وجود چند هزار رمزارز در بازار کریپتو، چگونه رمزارزی را که مناسب سرمایه‌گذاری است، انتخاب کنیم؟ متخصصان در حوزه ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنند فقط در ارزهایی که از آن‌ها شناخت دارید و آن‎ها را تحلیل و بررسی کرده‌اید. شما این‌کار را در سرمایه‌گذاری سهام و یا اوراق قرضه نیز انجام می‌دهید.

  • اولین گام در استراتژی ارز دیجیتال یا استراتژی فارکس، شناخت جنس بازار است.
  • نظام اقتصادی و سیستم های مالی دنیا در آستانه انقلابی بزرگ و پیشرفتی باور نکردنی هستند ، امروز ارزهای دیجیتال یا به عبارتی اقتصاد دیجیتالی می تواند گام بزرگی در جهت پیشرفت سیستم های مالی باشد.
  • هدیه ای ارزشمند که به شما کمک میکند از این بازار سود خود را دریافت کنید.
  • پس از آنکه تمام اندیکاتور ها و متغییر های غیر ضروری را از روی چارت خود پاک کردید، میتوانید شروع به ترسیم سطوح کلیدی نموده و سپس در به دنبال یافتن الگوهای پرایس اکشن در نمودار خود بگردید.
  • اگرچه این استراتژی برای خرید و فروش قابل استفاده است، اما در مورد کریپتوکارنسی‌ها معمولاً برای ذخیره و هودلینگ (نگهداری) استفاده می‌شود.
  • زمانیکه شما چیزی را شرت می‎کنید به این معناست که باور دارید ارزش آن پایین می‌آید.

کافی است که آشنایی پایه با بازار و همچنین تحلیل تکنیکال داشته باشید و بعد از آن کار تمام است! از محمد فاموریان استراتژی معاملاتی را آموزش ببینید و از آنها استفاده کنید. قطعا با به کارگیری استراتژی معاملاتی، بیش از 80% مواقع در تریدهای خود موفق خواهید بود. ترید کردن بدون استراتژی، یعنی خود را به دست شانس بسپارید و با جمله معروف “خدا بزرگه” وارد معامله شوید. قطعا هر تریدری اشتباه می‌کند و ممکن است تریدهای او با ضرر و شکست مواجه شود.

او معتقد است که از این استراتژی باید در شرایط مناسب استفاده کرد. به عبارت دیگر اگر سهمی به دلایلی همچون منسوخ شدن، دعاوی قضایی، سوء مدیریت یا موارد مشابه دچار کاهش قیمت شود، قطعا سهم مناسبی برای خرید نیست. استفاده از استراتژی میانگین کم کردن زمانی موثر واقع می‌شود که اصول بنیادی و فاندامنتال شرکت شرایط مطلوبی داشته باشند، اما سهام شرکت به دلیل برخی معیارها کمتر از ارزش واقعی ارزش‌گذاری شده باشد. هنگام کاهش میانگین بهتر است مانند استراتژی متوسط هزینه دلاری به صورت مرحله‌ای پیش بروید.

۴ استراتژی ساده برای سرمایه‌گذاری؛ چیز‌هایی که می‌دانیم و از یاد می‌بریم

هیچ راهی جز صرف زمان برای به دست آوردن این شناخت وجود ندارد. یعنی شما نباید انتظار داشته باشید که در یک شب یا با خواندن چند صفحه اطلاعات از یک ارز دیجیتال نسبت به آن شناخت به دست بیاورید. همانطور که در بالاتر هم گفتیم عمده تکیه نوسان گیر ها به تحلیل تکنیکال است و بخش بزرگی از این تحلیل نیز بر اساس اندیکاتورها می باشد. اما این عنوان در واقع یکی از راه های نحوه نوسان گیری ارز دیجیتال محسوب می شود.

معایب میانگین کم کردن

این سود در بازار هایی مانند بازار ارزهای دیجیتال بیشتر هم می شود. همانطور که در بالا گفتیم شناخت بهترین اندیکاتور برای نوسان گیری ارز دیجیتال یا پیدا کردن بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری نمی توان به تنهایی کارآمد باشد. به عبارت ساده تر اگر بخواهیم بگوییم، این فاکتورها گام بعدی آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال محسوب می شود.

در مرحله بعدی، شما باید توکنومیکز tokenomics یک دارایی ( هر چیزی که ارزش یک توکن را افزایش دهد) را مورد بررسی قرار دهید. باید چگونگی ساختار شبکه، اکوسیستم و تعامل شرکت کنندگان را بررسی کنید. یکی از استراتژی های برتر معاملات کریپتوکارنسی، استراتژی محاسبه میانگین هزینه دلاری است.