بهترین استراتژی فارکس پرشین الیت

این به این معناست که شما نتوانسته‌اید با این روش ارتباط برقرار کنید. وقتی این ابزارها را استفاده می کنید خواهید دید که مناطق جذابی روی نمودار پدیدار می شوند که تقریبا توسط همه این ابزارها تایید می شوند و هم پوشانی زیبایی از این ابزارها را مشاهده می کنید. انواع فیبوناچی ها نیز در این گام به کمک ما می آیند تا بتوانیم مناطق مهم PRZ را پیدا کنیم. بانک های مرکزی تصمیمات اتخاذ شده توسط بانک های مرکزی می تواند بر عرضه ارز تأثیر بگذارد، بنابراین هرگونه اعلامی با نوسانات در بازار همراه است. در مثال زیر، خط آبی EMA سریع است که روی یک دوره نه روزه تنظیم شده است، در حالی که خط قرمز EMA آهسته است – تنظیم شده روی یک دوره 14 روزه.

  • _ تمامی آموزش های این دوره بصورت ویدئویی هست تا یادگیری شما سریعتر صورت بگیرد.
  • استفاده از این استراتژی فارکس معاملاتی زمانی کار آمد است که روند مشخص و همچنین نوسانات مهمی در بازار وجود داشته باشد.
  • این معاملات بسیار کوتاه مدت هستند و احتمالاً فقط برای چند دقیقه انجام می شوند.
  • خطوط MA در طول روندهای صعودی منطقه حمایت خواهند بود و در طول روند نزولی مناطق مقاومت وجود خواهد داشت.
  • نسبت سود در این نوع استراتژی نسبت به استراتژی های فارکس دیگر بسیار بالاست.

اصطلاح شکست در زمینه فارکس به جفت ارزی اطلاق می شود که توانسته از ناحیه مقاومت عبور کند. به منظور استفاده از یک استراتژی شکست، باید تشخیص دهید که چه زمانی رخ می دهد. هنگامی که چنین نمونه ای رخ می دهد، شانس بیشتری برای نوسانات بازار وجود دارد. به این ترتیب، در این مرحله است که شما موقعیتی را در جفت ارز مربوطه باز می کنید و موقعیت خود را با پیش بینی حرکت صعودی قیمت حفظ می کنید. هنگامی که نوسانات در بازار فروکش کرد، وقت آن است که موقعیت خود را ببندید. این نوع استراتژی مستلزم نظارت مستمر و توانایی اجرای معامله شما در زمان مناسب است.

استراتژی فارکس اسکالپ

و اگر قیمت به 0 کاهش یابد، یک روند نزولی مستمر بسیار قوی است، زیرا هر چیزی زیر سطح 30 بیش از حد فروش تلقی می شود. فاصله خط نشانگر از 100 بالاتر یا پایین‌تر است، نشان‌دهنده سرعت حرکت قیمت است. به عنوان مثال، خواندن 102 نشان می دهد که بازار با سرعت بیشتری نسبت به 101 حرکت می کند، در حالی که خواندن 98 نشان می دهد که بازار روند نزولی قوی تری نسبت به خوانش 99 دارد. اگر در تجارت فارکس تازه کار هستید، پیشنهاد می کنیم در کانال سیگنال دیجیتال ما عضو شوید تا بتوانید با استفاده از تحلیل درست و مطمئن به سود دهی مناسبی دست پیدا کنید. از نظر استفاده از یک استراتژی موثر، تعدادی استراتژی وجود دارد که کار می کند. در واقع، هیچ استراتژی به شما امکان نمی دهد که از هر معامله سود کنید.

مدت زمان استفاده از استراتژی پرایس اکشن و نقاط ورود و خروج آن

یک استراتژی معامله در فارکس که بالقوه مفید و سودآور است ، استراتژی 4 ساعته دنبال کردن است که می تواند به عنوان یک استراتژی معاملات نوسان نیز استفاده شود. این استراتژی از یک نمودار پایه 4 ساعته برای نمایش مکان های بالقوه سیگنال معاملات استفاده می کند. نمودار 1 ساعته به عنوان نمودار سیگنال استفاده می شود تا تعیین شود که موقعیت های واقعی در کجا قرار می گیرند. دراین مقاله لیستی از برترین استراتژی های معامله در فارکس ارائه شده و مورد بحث قرار گرفته است تا بتوانید راه حل مناسب خود را بیابید. اگر شما هم در انتخاب یک استراتژی خوب دچار سردرگمی هستید در ادامه این مقاله با خانه بورس ایران – ایتسکا همراه باشید.

سوالات متداول درباره استراتژی فارکس

پس بهتر است یا استراتژی معاملاتی خود و یا روش تمرین خود را تغییر بدهید. برای مثال افرادی هستن که با سبک پرایس اکشن روزانه 20 الی 30 ترید انجام می‌دهند از طرفی هم افرادی هستند که با همین سبک شاید در ماه بین 3 الی 4 معامله کنند. چراکه پرایس اکشن در واقع مجموعه‌ای از روش‌ها و استراتژی‌های مختلف است که به هر کدام از آن‌ها پرایس اکشن گفته می‌شود. این نوشته در آموزش ارزهای دیجیتال، آموزش کار با صرافی‌ها، آموزش معامله‌گری و ترید ارسال شده است. در استراتژی جامع این ایستگاه ها را PRZ می نامند یا همان نقاط بازگشتی کلیدی.