بهترین استراتژی فارکس پرشین الیت-فارکس تکنیکال

مذاکرات برگزیت کمکی به این موضوع نکرد، زیرا احتمال خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به احتمال زیاد بر اقتصاد آلمان نیز تأثیر منفی میگذاشت. در این مورد، درک الگوهای تکنیکال و همچنین داشتن پایه های بنیادی قوی، امکان ترکیب تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را برای ساختار یک ایده معاملاتی قوی فراهم می کند. معاملات روند معمولاً در بازه زمانی میان مدت تا بلندمدت انجام می شود، زیرا خود روندها در طول زمان نوسان دارند. همانند پرایس اکشن، تحلیل بازه زمانی چندگانه را می توان در معاملات روند نیز اتخاذ کرد.

  • مهم است که مطمئن شوید که استراتژی متناسب با نیازهای معاملاتی خود را تنظیم می کنید.
  • با توجه به منابع استراتژی معامله در فارکس که برای این نوع استراتژی استفاده می شود، MACD مناسب ترین گزینه است که در MetaTrader 4 و MetaTrader 5 موجود است.
  • در این استراتژی فارکس شما باید از نظر روانی ثبات و پتانسیل بسیار بالایی داشته باشید چراکه سبک اسکلپ از نظر بار روانی فشار بالایی دارد و باید با تمرین زیاد این استرس کاهش پیدا کند.
  • تریدرهای اسکلپر معاملات خود را در حد چند دقیقه بیشتر باز نمی‌گذارند.
  • به عبارتی حدسود و حدضرر در استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ برای اجرای مدیریت سرمایه در استراتژی پیش از ورود به معامله تعیین می شود.

به همین دلیل که احتمال بروز خطا در آن بسیار پایین آمده است و اعتماد سرمایه گذاران به طور کامل به آن جلب شده است. همان طور که در قبل اشاره کردیم، فارکس یک بازار بسیار بزرگ و جهانی است که افراد زیادی روزانه در این بازار فعالیت می کنند و از این طریق توانسته اند مبالغ بسیار هنگفتی را بدست آورند. حال برخی از افراد تازه کار و مبتدی هستند که به دنبال آموزش استراتژی فارکس می باشند تا بتوانند در این بازار به خوبی فعالیت کنند و به معامله بپردازند. در این باره باید بگوییم که ما در مقالات آینده آموزش کامل آن را برای علاقه مندان خواهیم گذاشت. علاوه بر آن افراد می توانند در اینترنت جستجو کنند، چرا که در اینترنت سایت هایی وجود دارند که آموزش آن را به طور کامل و دقیق در صفحه خود برای افراد و علاقه مندان قرار داده اند.

سایت بزرگ محمد فاموریان، یک منبع آموزشی کاربردی و علمی جهت «کسب درآمد دلاری» از بازارهای مالی است که تاکنون توانسته‌ایم بیش از 7000 دانشجو را به درآمد فوق‌العاده مستمر در بازار برسانیم. پس توصیه ما این هست که اگر برای موفقیت مصمم هستید، حتما در جلسات عملی ما شرکت کنید تا اساتید ما بتوانند تمرینات و تحلیل های شما را ببینند و به شما ایرادات کارتان را بگویند. اگر در تجارت فارکس تازه کار هستید، پیشنهاد می کنیم در کانال سیگنال دیجیتال ما عضو شوید تا بتوانید با استفاده از تحلیل درست و مطمئن به سود دهی مناسبی دست پیدا کنید. در واقع این استراتژی یکی از بهترین متد ها در زمینه معاملات فارکس شناخته شده است و دارا بودن ریسک پایین آن را از دیگر استراتژی ها متمایز کرده است.

توجه داشته باشید زمانی که نوسانات مهم و یا روند مشخصی در بازار جهانی فارکس وجود نداشته باشد، استفاده از استراتژی معامله در مناطق رنج می‌تواند بسیار کارآمد باشد. اصلی‌ترین و بهترین ابزار برای استفاده از این استراتژی، تحلیل تکنیکال است. تا اینجا شما اصول کلی یکی از موفق ترین استراتژی فارکس را به خوبی درک کرده اید. حالا در این مرحله به سراغ کلید اصلی موفقیت این استراتژی فارکس می رویم و آن چیزی نیست جز مدیریت ریسک مناسب. یعنی قبل از ورود به یک معامله باید حساب کنیم که استاپ لاس و تیک پرافیت را کجا می خواهیم قرار بدهیم که این خودش داستان مفصلی دارد.

استراتژی ترید با پرایس اکشن در فارکس

معامله گران فارکس می توانند از آن برای تشخیص قدرت حرکت بازار و اینکه آیا قیمت در حال حرکت به سمت بالا یا پایین است استفاده کنند. اکنون که درک بهتری از استراتژی های مختلف معاملات فارکس دارید، باید یک پلت فرم آنلاین مجله خبری فارکس تکنیکال پیدا کنید که شما را قادر به معامله در فارکس کند. تعدادی از کارگزاران فارکس وجود دارند که از طریق یک پلت فرم معاملاتی معتبر خدمات ارائه می دهند. روزهایی که مجبور بودیم به یک پلت فرم متوسط بسنده کنیم، گذشته است.

نحوه تجارت فارکس در 4 مرحله

اگر در تحلیل تکنیکال، الیوت، پرایس اکشن و استفاده از ابزارهای مختلف روی چارت تبحر دارید و فقط نیاز به یادگیری استراتژی و رفع اشکال دارید می توانید در کارگاه یک ماهه ترید لایو با استراتژی CTS شرکت کنید. در استراتژی فارکس جامع می دانیم که وقتی بازار یک سطح مهم PRZ را از دست بدهد تا سطح بعدی حرکت می کند. همانند قطاری که وقتی از یک ایستگاه رد می شود تا ایستگاه بعدی حرکت می کند. و وظیفه ما تریدرها پیدا کردن این ایستگاه ها ( سطوح مهم و کلیدی) روی هر نمودار است. برای این کار از چندین ابزار می توانیم استفاده کنیم و منطقه PRZ مهمی که دنبالش هستیم در واقع جایی هست که تعداد زیادی از این ابزارها هم پوشانی پیدا می کنند.

از دیگر مزایای سیستم های معاملاتی داخل پکیج میتوان به این مورد اشاره کرد که در تمامی تایم فریم ها بازدهی دارد و شما میتوانید با هر تایم کندلی که موفقیت بیشتری برای تحلیل دارید سیگنال مورد نظر را دریافت نمایید . معاملات پرایس اکشن را می‌توان در بازه‌های زمانی مختلف (بلند، میان مدت و کوتاه مدت) مورد استفاده قرار داد. همین موضوع باعث شده تا این معاملات توسط بسیاری از تریدرها استفاده شود. این استراتژی از میانگین متحرک نمایی 20 دوره ای یا خط مرکزی شاخص باند بولینگر (توضیح داده شده در بالا) استفاده می کند. اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی باشد، نشانه کاهش به زودی آن و اگر قیمت کمتر از میانگین متحرک نمایی باشد، نشانه افزایش آن در آینده نزدیک است.

بهترین استراتژی های معاملاتی پوزیشن تریدینگ نیازمند صبر و انضباط بسیار زیاد از سوی معامله گران است. بدون شک استراتژی ترید روند محور را می‌توان به عنوان ساده ترین استراتژی فارکس نام برد. به دلیل سهولت این استراتژی معاملاتی، توجه بسیاری از معامله‌گران به آن جلب کرده و در حال حاظر افراد زیادی از این استراتژی استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که معامله‌گران در این استراتژی می‌توانند جهت بالا بردن نرخ سود خود از مونتوم جهت‌دار استفاده کنند.