بهترین استراتژی فارکس در سال 2022 چیست؟ آکادمی پارسیان بورس

با توجه به منابع استراتژی های معاملاتی فارکس که برای این نوع استراتژی استفاده می شود، MACD مناسب ترین است. اگر استراتژی معاملاتی فارکس شما به خوبی مستدل و آزمایش شده باشد، می توانید مطمئن باشید که از یک سیستم معاملاتی فارکس با کیفیت بالا استفاده می نمایید که برای شما کار می کند. این اعتماد درونی، پیروی از قوانین استراتژی فارکس را برای شما آسان تر می نماید و بنابراین به حفظ نظم و انضباط مطلوب شما کمک می کند.

  • زمانی که بروکر به شما بهره روزانه پرداخت می‌کند، در واقع بهره با احتساب اهرم به شما داده می‌شود.
  • به هیچ عنوان بعد از خرید دوره بلافاصله وارد لایو نشید و در حساب واقعی اقدام به معامله نکنید حداقل یک الی دو هفته باید با این استراتژی تمرین کنید تا تسلط کامل را بدست بیاورید.
  • برخی از استراتژی‌ها مناسب معامله‌گر روزانه هستند و برخی دیگر مناسب سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند.
  • اگر مدت زمان استراتژی تریدینگ برای شما حائز اهمیت است باید بگویم که این استراتژی فارکس مدت زمان طولانی انجام می‌شود ممکن است که برای سرمایه گذاری شما از هفته ها تا سالها به طول بیانجامد.
  • از قدرتمندترین و موفق ترین استراتژی فارکس برای ساده سازی فرآیند بررسی این اطلاعات با ایجاد مجموعه ای از قوانین یا روش، برای تصمیم گیری در مورد معاملات استفاده می شود.
  • این استراتژی های معاملاتی فارکس به حفظ سطح حمایت و مقاومت متکی هستند.

پس از تشخیص و شناسایی سطوح مذکور، معاملات در همین رنج(حوالی) صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید زمانی که نوسانات مهم و یا روند مشخصی در بازار جهانی فارکس وجود نداشته باشد، استفاده از استراتژی معامله در مناطق رنج می‌تواند بسیار کارآمد باشد. اصلی‌ترین و بهترین ابزار برای استفاده از این استراتژی، تحلیل تکنیکال است. معامله گران فارکس می توانند نقاط حمایت و مقاومت احتمالی را هنگامی که قیمت به خارج از باند بولینگر حرکت می کند، شناسایی کنند. زمانی که این اتفاق بیفتد، یا بازار از محدوده خود خارج می شود، یا حرکت موقتی خواهد بود و در نهایت قیمت به مسیری که از آن آمده باز خواهد گشت. باندها به معامله گران فارکس کمک می کنند تا نقاط ورود و خروج را برای معاملات خود ایجاد کنند و به عنوان راهنما برای قرار دادن توقف ها و محدودیت ها عمل می کنند.

مرحله سوم؛ اعتبار نقاط حمایت و مقاومت را بررسی کنیم

پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد . شاید در ابتدا درک این موضوع کمی پیچیده باشد اما به در ادامه متوجه خواهید شد که استراتژی معاملاتی پرایس اکشن یا اندیکاتورها عمدتاً بر اساس رفتار گذشته بازارترید می‌کنند. متقاطع یکی از اصلی ترین استراتژی های میانگین متحرک است که بر اساس نقطه ملاقات یا “تقاطع” دو شاخص استاندارد است. در یک میانگین متحرک استاندارد، قیمت از بالا یا پایین خط میانگین متحرک عبور می کند تا یک تغییر احتمالی در روند را نشان دهد. اما، استراتژی متقاطع از دو نشانگر متحرک مختلف – یک EMA سریع و یک EMA آهسته – برای سیگنال دادن به فرصت های معاملاتی هنگام عبور دو خط استفاده می کند. وقتی نوبت به معاملات روزانه می رسد، شما به دنبال درگیر شدن در معاملات روزانه هستید.

شغل فعلی ام را چه زمانی برای فارکس ترک کنم

این استراتژی به دو صورت میان مدت و بلند مدت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین تحلیل های پرایس اکشن و تایم فریم در آن قابل استفاده می باشند. نکته مهمی که درباره آن وجود دارد این است که جهت استفاده از آن باید با تحلیل های تکنیکال آگاه بود.

در وهله بعد، شما به نرم افزار تست نیاز دارید تا بفهمید استراتژی معاملاتی تان به تعدیل نیاز دارد یا نه! مثلا سرمایه گذاران همیشه بر یک استراتژی نمی مانند و همواره سعی در رفع باگ های آن دارند. بعد از بسته شدن کندل ساعت 7 صبح به وقت گرینویچ، معامله گران وارد دو معامله در خلاف جهت یکدیگر میشوند، زمانی که یک معامله با توجه به حرکات قیمت در نمودار فعال شود، معامله‌ی دیگر به صورت خودکار لغو خواهد شد. حد سود 50 پیپ تعیین میشود و حد ضرر بعد از شکل گیری کندل، در هر نقطه ای بین 5 تا 10 پیپ، بالاتر یا پایین تر از آن تعیین میشود. پس از تعیین شرایط، اکنون برعهده‌ی بازار است که بقیه کارها را انجام دهد.

در ادامه شما را با انواع استراتژی ترید فارکس آشنا خواهیم کرد؛ توجه داشته باشید در این قسمت می‌توانید با مقایسه مدت زمان معامله، نسبت ریسک به پاداش معامله و… بهترین و ساده ترین استراتژی فارکس را انتخاب کنید. بهترین استراتژی فارکس یا کریپتو استراتژی ای است که بارها در شرایط مختلف بازار سربلند بیرون آمده و برای هر شرایطی از بازار، اعم از روندهای صعودی، نزولی و حتی side way، بتواند سودآور باشد. نقاط ورود و خروج دقیقی بدهد و در نهایت بتواند برای شما به عنوان یک تریدر، سودآوری با ثباتی داشته باشد و تعداد ضررهایش کم باشد تا از لحاظ روانی معامله را اذیت نکند. اگر در تجارت آنلاین تازه وارد هستید یا قبلاً در معاملات فارکس شرکت نکرده اید، بسیار مهم است که استراتژی معاملاتی فارکس را پیدا کنید که بتوانید از آن استفاده کنید. تعدادی استراتژی وجود دارد که برای معامله گران با تجربه کمتر طراحی شده است.

این مورد به این دلیل اتفاق می‌افتد که فعالان بازار، اقدامات قیمتی خاصی را در این نقاط پیش‌بینی می‌کنند و بر اساس آن عمل می‌نمایند. در نتیجه، اقدامات آن‌ها می‌تواند به رفتار بازار همانطور که انتظار داشتند کمک کند. این دسته از معاملات معاملاتی هستند که قبل از پایان روز بسته می شوند. این کار احتمال تاثیر منفی حرکت های بزرگ در طول شب را از بین می برد. استراتژی های معاملات روزانه در بین استراتژی های معاملاتی فارکس برای مبتدیان رایج می باشند. این معاملات ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد و میله های قیمت در نمودارها معمولاً ممکن است روی یک یا دو ساعت تنظیم شوند.