بهترین استراتژی فارکس برای معامله چیست؟ + دقیق ترین استراتژی فارکس ایران بورس

هزینه ای که برای این استراتژی گذاشته ایم نسبت به ارزش آن بسیار ناچیز هست چراکه براحتی میتوانید از این روش معاملاتی ظرف مدت کوتاهی چندین برابر خریدی که انجام داده اید را بدست بیاورید. هر کسبوکاری یک قلق خاصی دارد ما در این آموزش تمامی قلق ها و راه های موفقیتی که خودمان بدست آورده ایم را در اختیار شما میگذاریم. در این استراتژی معاملاتی فارکس تریدر ها در ساعات پایانی بازار معامله می‌کنند. پلتفرم‌هایی که به صورت معمول برای ترید با استراتژی معاملاتی پرایس اکشن به کار می‌روند نمی‌توانند اطلاعات مورد نیاز برای ترید با سبک ولیوم را به شما بدهند.

  • با توجه به این استراتژی شما در هر زمانی می‌توانید معامله خود را انجام دهید اما لازم به ذکر است که زمانی که خطوط مقاومت و حمایت را پیدا کرده اید بهتر است معامله خود را ببندید.
  • در بیشتر موارد، معاملات زودتر باز می شوند و قبل از پایان روز بسته می شوند.
  • یکی از مزیت های استفاده از این دستگاه قدرت بالا در عملکرد آنها است همچنین این دستگاه قابلیت برنامه نویسی دستی نیز دارد که به شما این امکان را می‌دهد که هم به شکل دستی و هم اتوماتیک از آنها استفاده کنید.
  • این استراتژی به هیچ وجه پیچیده نیست و آنقدر ساده آموزش داده ایم که حتی افراد کاملا مبتدی هم میتوانند متوجه بتن مبحث شوند و از آن نتیجه بگیرند.

توضیحات بالا چهار چوب و ساختار کلی یک استراتژی فارکس موفق را دارا هست ولی مسلما در عمل و اجرای آنها، ریزه کاری های بی شماری وجود دارند که هر یک از آنها می توانند روی درصد موفقیت یا عدم موفقیت شما به شدت تاثیر گذار باشند. پس توصیه ما این هست که اگر برای موفقیت مصمم هستید، حتما در جلسات عملی ما شرکت کنید تا اساتید ما بتوانند تمرینات و تحلیل های شما را ببینند و به شما ایرادات کارتان را بگویند. در استراتژی فارکس جامع می دانیم که وقتی بازار یک سطح مهم PRZ را از دست بدهد تا سطح بعدی حرکت می کند.

استراتژی معامله گری پوزیشن(پوزیشن تریدینگ)

فراکتال ها به یک الگوی تکرارشونده در میان حرکت های بزرگتر قیمت اشاره دارند. اندیکاتور فراکتال نقاط برگشتی در بازار را مشخص می کند که در اطراف نقاط کلیدی حمایت و مقاومت یافت می شوند. معامله گران فارکس می توانند از یک استراتژی فراکتال استفاده کنند تا زمانی که یک فراکتال در این سطوح کلیدی ظاهر می شود، ایده ای در مورد اینکه روند به کدام سمت حرکت می کند، به دست آورند. فراکتال ها بسیار مکرر رخ می دهند، بنابراین معمولاً به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر فارکس با سایر اندیکاتورها استفاده می شوند.

برای این سبک از معامله شما نیاز دارید تا اسپرد های کوچکی داشته باشید و بروکر شما حساب هایی با اسپرد کمتر به شما ارائه دهد. 6-قبل از ترید با حساب ریل، استراتژی خود را با ابزار های مناسب بک تست بگیرید. برای مثال شما می‌توانید با مراجعه به سایت تریدینگ ویو تمام اندیکاتور هارا مشاهده کنید.

قوانین بسیار مهم جهت معامله گری

برای این استراتژی، معامله گران می توانند از پرکاربردترین الگوهای معاملات عملیاتی مانند شمع های غوطه وری ، حرام و چکش استفاده کنند. بدین منظور قادریم از چند ابزار استفاده نماییم؛ ولی در ابتدا کافی است به نمودار خالی نگاه کنیم تا تعیین کنیم که قیمت کجاها برای چندین بار گیر کرده است (به چه سطوح قیمتی واکنش نشان داده است). این منطقه های حمایت مقاومت و سطوحی که بازار به آن ها واکنش نشان می دهد نیز می توانند به صورت افقی باشند و هم می توانند به صورت خط روند یا حتی کانال باشند.

اما اینجا باید در نظر داشته باشید که تا اینجا هنوز از اندیکاتور و اسیلاتور استفاده نکرده ایم. بعضا برخی از افراد به اشتباه تحلیل را کلا با اندیکاتور آغاز می کنند. در واقع استفاده از پیوت لاین ها نیز در این مرحله می تواند کمک کننده باشد. میانگین های متحرک یا همان موینگ اوریج ها، ابزارهای کاربردی هستند که یکی از کاربردهایشان همین است که در یافتن مناطق PRZ کمک زیادی به معامله گران می کنند. بعضا برخی از افراد به اشتباه با الیوت به دنبال نقطه ورود هستند؛ در حالی که نقطه ورود را در مراحل بعدی باید مشخص کنیم و در آنجا از ابزارهای دیگری کمک می گیریم.