بهترین استراتژی فارکس برای معامله چیست؟ + دقیق ترین استراتژی فارکس ایران بورس

ایتسکا به شما اطلاعات کاملی از نحوه حضور در بازار های مالی را ارائه میکند. انرژی بازار را نیز رصد می کنیم و متوجه می شویم که انرژی به شدت کاهش پیدا کرده است و تازه یک کندل نزولی با سایه بزرگ هم ایجاد شده است. همچنین دوره تخصصی کندل خوانی هم بصورت کاملا رایگان بهمراه پکیج برایتان ارسال میشود.

  • هم چنین این سیستم ها باید در یک بازه زمانی مشخص و در یک حساب تمرینی تست شوند و سپس در یک حساب واقعی با سرمایه کم مورد بازبینی قرار گیرند.
  • همان طور که در قبل اشاره کردیم، فارکس یک بازار بسیار بزرگ و جهانی است که افراد زیادی روزانه در این بازار فعالیت می کنند و از این طریق توانسته اند مبالغ بسیار هنگفتی را بدست آورند.
  • در این نوشتار قصد داریم تا دقیق ترین استراتژی فارکس، ساده ترین استراتژی فارکس و بهترین استراتژی فارکس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و شما را با نحوه دانلود استراتژی فارکس آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.
  • در واقع این استراتژی یکی از بهترین متد ها در زمینه معاملات فارکس شناخته شده است و دارا بودن ریسک پایین آن را از دیگر استراتژی ها متمایز کرده است.

به همین دلیل استراتژی معاملات هفتگی فارکس میتواند انعطاف پذیری و ثبات بیشتری را در مقایسه با ترید روزانه ارائه دهد. با حرکت قیمت، شما نیازی به صرف وقت تماشای اخبار اقتصادی ندارید یا به الگوهای نمودار تجزیه و تحلیل تکنیکال پیچیده نیاز دارید. با این روش ممکن است صرف ۱۵-۳۰ دقیقه در روز به دنبال سیگنال های جدید و نظارت بر معاملات باز باشید. استراتژی پرایس اکشن با استفاده از الگوهای شمعی معمولا شامل یک، دو یا چند کندل شمعی هستند که اغلب در نمودار یافت می شوند.

استراتژی فارکس شاخص حرکت

اهمیتی ندارد آن را چه صدا بزنیم، تنها باید توجه کنیم که زمانی که بازار یک سطح مهم را از دست بدهد تا سطح بعدی حرکت می کند. مثل قطاری که وقتی از یک ایستگاه رد شود، تا ایستگاه بعدی حرکت می کند و وظیفه ما معامله گران این است که این ایستگاه ها (سطوح مهم و کلیدی) روی هر نمودار را شناسایی کنیم. این استراتژی یکی دیگر از سودده ترین استراتژی های فارکس به شمار می‌آید که به کاربران این امکان را می‌دهد تا نقاط حمایت و مقاوت را به راحتی تشخیص دهند.

قوانین بسیار مهم جهت معامله گری

در این نوع استراتژی، معامله گران کمتر نگران نوسان های کوتاه مدت در بازار معاملاتی هستند و در عوض تمرکز خود را بر روی حرکات قیمتی بلند مدت گذاشته‌اند. استراتژی نیکولا دلیک معروف ترین استراتژی در میان تمامی استراتژی های فارکس است. در واقع معامله گران به کمک آن یک معامله پر سود و البته امن را تجربه خواهند کرد. همیشه به یاد داشته باشید که چارچوب زمانی برای نمودار سیگنال باید حداقل یک ساعت کمتر از نمودار پایه باشد. برای این استراتژی فارکس، دو مجموعه از خطوط میانگین متحرک برای بهترین نتیجه انتخاب شده‌اند. برای اطمینان از اینکه آیا یک روند ارزش تجارت دارد ، خطوط MA باید با عمل قیمت ارتباط داشته باشند.

استراتژی معاملاتی شکست خط روند بر اساس حرکت قیمت و معکوس شدن روند بعد از رسیدن آن به سطح خاصی بنا شده است. یک روند واضح پیدا کنید و خط روند را مطابق بر کف و سقف های موجود رسم کنید. اکنون فقط به یک سیگنال نیاز دارید تا نشان دهد خط شکسته شده است و در این صورت نشانه‌ی معکوس شدن روند خواهد بود.