بهترین استراتژی فارکس برای معامله چیست؟ + دقیق ترین استراتژی فارکس ایران بورس

قبل از شروع استفاده از استراتژی Bladerunner، مهم است که مطمئن شوید بازار در حال روند است. به طور معمول، معامله‌گران استراتژی Bladerunner را با سطوح فیبوناچی ترکیب می‌کنند تا استراتژی خود را تأیید کنند و امنیت بیشتری را هنگام معامله به خود بدهند. یک استراتژی معاملاتی فارکس نحوه ورود و خروج از معاملات را با استفاده از شاخص های فنی برای شناسایی سطوح کلیدی قیمت تعریف می کند. در حالی که صدها استراتژی وجود دارد، ما لیستی از ده مورد از پرکاربردترین آنها را گردآوری کرده ایم. هنگام شرکت در معاملات روزانه، لازم است به یاد داشته باشید که با باز کردن و بستن تعداد زیادی از معاملات، هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد.

  • از جمله مزایای این استراتژی آن است که چون بیشتر معاملات بلندمدت است، نیاز نیست به گذراندن زمان زیادی برای انجام معامله نیست.
  • که میتوان به جرئت گفت فراتر از یک استراتژیست چرا که از پکیج بصورت کلی شامل دو استراتژی با تمپلت و اندیکاتور های سفارشی و چند صد دلاری میباشد و براحتی نیاز شما را برای تحلیل ساده تر بازار های مالی فراهم میسازد.
  • پس به طور خلاصه وقتی مناطق PRZ را به درستی مشخص کردیم ، قیمت که به این مناطق می رسد برای این که بفهمیم ایا این منطقه شکسته می شود یا خیر، نگاه به انرژی بازار و اعتبار آن منطقه مقاومتی می کنیم.
  • پس بهتر است یا استراتژی معاملاتی خود و یا روش تمرین خود را تغییر بدهید.
  • استراتژی‌ها، نقشه راهی را برای معاملات فارکس شما ارائه می‌دهند که باعث کاهش تصمیم گیری‌های عجولانه ناشی از هراس و وحشت در لحظات حساس می‌شود.

هر معامله گر منابع و اهداف منحصر به فرد خود را دارد که زمان انتخاب استراتژی قوی فارکس باید آن را مدنظر قرار دهد‌. به یاد داشته باشید که ساختن استراتژی فارکس رایگان است و همواره به دنبال خلق استراتژی های ساده فارکس باشید نه استراتژی عجیب فارکس! استراتژی ساده و کاربردی فارکس بسیار سودده تر از روشهای پیچیده و عجیب است. یکی از میان مدت ترین استراتژی های فارکس استراتژی معامله سوئینگ است.

۳) استراتژی معاملاتی ۱ ساعته فارکس

اما وقتی سالی دو بار در تعطیلات تابستان سوار هواپیما می‌شویم، مدام احساس ناراحتی می‌کنیم و اضطراب داریم. یا مثلاً در مورد برنده شدن در یک شرط‌بندی یا لاتاری بیش از اندازه مثبت‌اندیش هستیم. چنانچه استراتژی های خوبی هم در اختیار دارید برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی در اختیار سایر افراد قرار گیرد. معامله‌ گرانی که بر بازه ‌های زمانی کوتاه تمرکز دارند (باز و بسته شدن معامله در همان روز) شامل اسکالپر ها و معامله ‌گران روزانه می‌شوند. همینطور معامله‌ گران می‌توانند بر روی بازه‌های زمانی خاصی در یک بازار تمرکز کنند تا خود را خصوصیت‌ها و حرکات آن بازار آشنا سازند. یک معامله حامل در واقع زمانی رخ می‌دهد که شما یک ارز با نرخ بهره بالا را در مقابل یک ارز با بهره پایین خریداری می‌کنید.

این اندیکاتور روی تمامی تایم فریم ها سیگنال لانگ و شورت با دقت بالا می ده و چندین واگرایی داره از این اندیکاتور می تونید روی تمامی ارز های دیجیتال و بازار های فارکس و … هدف سیستم‌های پیرو روند کسب سود از زمان‌هایی است که سطوح حمایت و مقاومت شکسته می‌شوند. هنگامی که هیستوگرام MACD زیر خط صفر قرار می گیرد، می توانید یک موقعیت کوتاه ثبت کنید. مجموعه دلفین‌ وست یکی‌ از بزرگ‌ترین مرجع‌های آموزش سرمایه‌ گذاری است که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید.

استراتژی معامله بر اساس پرایس اکشن در فارکس

البته اینکه این سلسله امتیازات متوالی چقدر تکرار شوند، به سطح مهارت هر بازیکن بستگی دارد و قطعا یک بازیکن حرفه‌ای نسبت به یک بازیکن معمولی این حالت را بیشتر تجربه می‌کند. اما به هر حال هر دو بازیکن این حالت خوش‌دستی را گاهی اوقات تجربه می‌کنند. رویکرد تحلیل در واقع به این سوال که “چطور اطلاعات معاملات خود را یافت می‌کنید” پاسخ می‌دهد. معامله حامل همینطور به شما اجازه می‌کند که از اهرم یا لوریج به نفع خود استفاده کنید. زمانی که بروکر به شما بهره روزانه پرداخت می‌کند، در واقع بهره با احتساب اهرم به شما داده می‌شود. معامله در جهت نرخ بهره حامل یک مزیت محسوب می‌شود زیرا علاوه بر سودآوری از معامله، از نرخ بهره نیز سودآوری خواهید داشت.

با فعالیت معاملاتی بالایی که هر روز انجام می شود، تعدادی موانع پیش می آید. متوجه خواهید شد که بازار فارکس می تواند بسیار بی ثبات باشد و مهم است که به یاد داشته باشید که تعداد زیادی از عوامل بر قیمت ارزها تأثیر می گذارند. هیچ بازار دیگری در جهان وجود ندارد که این همه شاخص های مختلف از آنچه واقعا در جهان اتفاق می افتد را شامل شود. بنابراین، شما به یک چشم تیزبین و توانایی اعمال یک استراتژی فکری نیاز دارید تا تمام این عوامل احتمالی را که به یک بازار هیجان انگیز، در عین حال پیچیده و همیشه در حال تغییر کمک می کنند، در نظر بگیرید.

آن ها برای شناسایی بازار های در حال حرکت و تعیین یک نقطه ایده آل، ورود و خروج در آن به داده های تحلیلی تکیه می کنند. آن ها همچنین تجزیه و تحلیل بنیادی را برای شناسایی شرایط اقتصادی خرد و‌ کلان انجام می دهند که ممکن است بر بازار و ارزش دارایی مورد نظر اثرگذار باشد. در زمان خرید و فروش در بازارهای مالی جهانی، تریدر باید تصمیم گیری کند که آیا یک جفت ارز را مورد معامله قرار بدهد و یا در بازار بماند. یادتان باشد موقعیت معاملاتی صرفا زمانی رخ می دهد که بازار به یکی از ایستگاه ها برسد. پس اگر قیمت بین دو ایستگاه یا سطوح حمایت مقاومتی باشد باید فعلا صبر کنیم. تحلیل فاندامنتال فارکس و اقتصاد کلان یکی از مهم ترین و کم خطا ترین روش ها برای فهم این موضوع است که روند اصلی بازار به چه سمت است.

در این حالت استرس شما کاهش می یابد چون می دانید یک ترکیب برنده از ابزارها دارید که سودآور بودن آن ترکیب بارها اثبات شده. در غیر این صورت انگار دارید قمار می کنید، دائم استرس دارید و نمی دانید چرا معاملات زیادی را با ضرر می بندید. اگرچه بازار فارکس طیف گسترده ای از فرصت ها را ارائه می دهد، اما درک ریسک های مرتبط با آن مهم است. بازار فارکس به دلیل حجم زیاد معامله‌گران و تعداد عواملی که می‌توانند قیمت یک جفت ارز را تغییر دهند، بسیار نوسان است. معامله‌گران باید همیشه مراقب رویدادهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باشند که می‌توانند باعث نوسانات قیمت جفت شوند و برای جلوگیری از زیان‌های غیرضروری، یک استراتژی مدیریت ریسک ایجاد کنند.