بهترین استراتژی فارکس برای معامله چیست؟ + دقیق ترین استراتژی فارکس ایران بورس

همانند قطاری که وقتی از یک ایستگاه رد می شود تا ایستگاه بعدی حرکت می کند. و وظیفه ما تریدرها پیدا کردن این ایستگاه ها ( سطوح مهم و کلیدی) روی هر نمودار است. برای این کار از چندین ابزار می توانیم استفاده کنیم و منطقه PRZ مهمی که دنبالش هستیم در واقع جایی هست که تعداد زیادی از این ابزارها هم پوشانی پیدا می کنند. از الیوت نیز استفاده می کنیم تا بفهمیم کجای موج هستیم و روند غالب ما کدام سمت است.

این ده مورد از محبوب ترین استراتژی های مورد استفاده برای تجارت جفت ارز است. به همین دلیل است که ما راهنمای خود را طوری تنظیم کرده‌ایم که بهترین استراتژی معاملات فارکس را برای تعدادی از فعالیت‌های مختلف معاملاتی شامل شود. مهم است که برای یافتن یک استراتژی که با علایق فارکس و اهداف تجاری شما همسو باشد، وقت بگذارید.

اگر به تنهایی استفاده شوند ، زیاد قابل اعتماد نیستند ولی اگر به وسیله دیگر اندیکاتورها فیلتر شوند ، بسیار معتبر هستد. توجه داشته باشید تمامی محصولات این سایت از سایت های بروز خارجی تهیه و ترجمه شده است و هیچکدام از محصولات مورد تایید و یا رد صاحبان این سایت نمی باشد. لذا حتما قبل از حصول اطمینان از کیفیت ربات ها و محصولات حتما آنها را در حسابهای دمو و یا حسابهای با ریسک کم مانند حسابهای سنت و میکرو بارها و بارها تست کنید.

  • و بعد معامله‌ای با بالاترین حجم میکنم که نصف یا همه حسابم رو خالی می‌کنه.
  • شاید در ابتدا درک این موضوع کمی پیچیده باشد اما به در ادامه متوجه خواهید شد که استراتژی معاملاتی پرایس اکشن یا اندیکاتورها عمدتاً بر اساس رفتار گذشته بازارترید می‌کنند.
  • یکی از آخرین استراتژی‌های معاملاتی فارکس که استفاده می‌شود، استراتژی روزانه ۵۰ پیپ فارکس است که از حرکت اولیه بازار برخی از جفت ارزهای دارای نقدشوندگی بالا استفاده می‌کند.
  • به راحتی از برنامه ریزی معاملاتی فارکس حرفه ای که توسط مشاورین متخصص شما به صورت شخصی سازی شده بسته به نوع علاقه شما در تلگرام و یا واتس آپ استفاده نمایید.
  • اسکالپ تماماً درباره امیدواری برای رسیدن سریع به اسپرد خرید / فروش و همچنین احتمالاً گرفتن چند پوینت پیش از پایان معامله می‌باشد.

معامله گران پوزیشن ممکن است برای چند هفته،‌ چند ماه یا حتی چند سال معامله خود را باز نگه دارند. معامله روزانه ذاتا ریسکی است و نیازمند این است که شما دارای مهارت ‌های عالی معاملاتی و مدیریت ریسک باشید. به همین دلیل بسیاری از افراد در به بازار معاملاتی از طریق معاملات روزانه دسترسی پیدا کرده‌اند و سعی می‌کنند از حرکات نزولی و صعودی بازار در آن روز برای سودآوری بهره بگیرند. این اندیکاتورها این امکان را دارند که نقاط احتمالی ورودی و خروجی از معامله را در بازه‌ های زمانی مشخص پیدا کنید و همینطور از جهت ترند معاملاتی غالب در بازار اطلاع پیدا کنید.

معامله محوری روزانه فیبوناچی

ماهیت و موفقیت اسکالپینگ در باز کردن موقعیت‌های کوتاه‌مدت مختلف و اجرای معاملات زمانی است که سود مرتبط در اوج است. یک موقعیت معمولاً برای مدت زمان بسیار کوتاهی – حدود 30 دقیقه – نگه داشته می شود. مهم است که از جفت ارزهایی استفاده کنید که بسیار روان هستند و اسپردهای کوچکتری برای شما فراهم می کنند. به منظور حفظ یک استراتژی سودآور در این زمینه، از شما خواسته می شود که موقعیت های زیادی را باز کنید و تغییرات قیمت دارایی پایه (جفت ارز یا ارز) را پیگیری کنید. برعکس، استراتژی‌ای که دیگران آن را رد کرده‌اند ممکن است برای شما مناسب باشد. بنابراین، ممکن است برای کشف استراتژی های معاملاتی فارکس که مناسب شما هستند، آزمایش لازم باشد.

هدف پشت استراتژی معاملات روزانه فارکس، استفاده از نوسانات کوتاه مدت قیمت یک ارز یا جفت ارز است. در بیشتر موارد، معاملات زودتر باز می شوند و قبل از پایان روز بسته می شوند. توجه به ناکارآمدی های بازار و تجزیه و تحلیل هر عامل مهمی که ممکن است بر قیمت کوتاه مدت یک ارز تأثیر بگذارد، مهم است. همانطور که از نام آن پیداست، یک استراتژی حرکت برای معاملات فارکس مستلزم خرید فارکس یا CFD فارکس است اگر قیمت نشان دهنده یک مسیر صعودی باشد. در همین بازه، پوزیشن هایی را می بندید که متوجه می شوید حرکت قیمت ارز یا جفت ارز در یک روند نزولی است.

معامله پوزیشن

در نهایت شخصیت معاملاتی به افراد این امکان را می دهد تا اولین قدم را در مسیر درست بردارند. معاملات فارکس مستلزم کنار هم قرار دادن عوامل متعدد برای تدوین استراتژی معاملاتی است که برای شما مناسب است. در این راستا استراتژی های بی شماری وجود دارد که می توان از آن ها پیروی کرد، اما راحتی و درک این استراتژی ها امری ضروری است.

الگوهای کلاسیک مانند مثلث، هد اند شولدر و مستطیل هم در حقیقت همین امر را ارزیابی می کنند. به عنوان مثال در الگوی مثلث افزایشی شما یک منطقه مقاومتی دارید که بازار بارها زیر آن نوسان می کند تا در نهایت می تواند خط بالای مثلث را بشکند و روند صعودی جدیدی را آغاز کند. برای مثال اگر شاخص USD در حال نزول بود و شاخص CAD روند صعودی داشت، روی جفت ارز USDCAD پوزیشن خرید جواب نمی دهد. از دیگر مزایای سیستم های معاملاتی داخل پکیج میتوان به این مورد اشاره کرد که در تمامی تایم فریم ها بازدهی دارد و شما میتوانید با هر تایم کندلی که موفقیت بیشتری برای تحلیل دارید سیگنال مورد نظر را دریافت نمایید .