بازگشت میانگین صنعتی FTSE 100، DAX 40 و Dow Jones به محدوده های بزرگ


DAX 40، FTSE 100 و Dow Jones Industrial Average Points Talking Points:

  • چشم انداز بازار: FTSE 100 نزولی زیر 7300; داو نزولی زیر 32400
  • را DAX 40FTSE 100 و Dow Jones Industrial Average در میان شاخص‌های اصلی جهان – نسبت به دامنه‌ها و بالاترین رکوردشان – از شناورترین شاخص‌ها هستند.
  • یک حرکت احیا شده و گسترده برای بازارهای جه، می تواند این اقدامات را کاهش دهد. اما همچنین می تواند احساس اعتدال در تجدید نظر متوسط

توصیه شده توسط John Kicklighter

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

تصویر کلان جه، صبح امروز با انتشار خبر غیرمنتظره ای مبنی بر اینکه بانک ژاپن (BOJ) موضع سیاست پولی خود را به شدت سخت تر کرده است، متز،ل شد. این گروه به ،وان قابل اعتمادترین کبوتر از بزرگترین سیاست گذاران جهان ایستاده بود، که وزن کمی پشت این باور داشت که گروه هایی مانند فدرال رزرو – که تعهد خود را برای مبارزه با تورم تکرار کرده اند – هنوز هم می توانند با قدرت در یک محور قرار گیرند. عصب،ت بازار اعتماد به نفس در این خبر تا حدودی از بین خواهد رفت. با این حال، این احتمالاً یک هزینه اساسی نیست که بتواند عملکرد بازار را حفظ کند – به ویژه از طریق انحراف نقدینگی تعطیلات پیش رو. یک نسخه ریسک تمام عیار می‌تواند در هر زم، اتفاق بیفتد و اغلب از طریق شروع‌های بی‌ضرر رخ می‌دهد، اما برنامه‌ریزی برای موارد غیرمحتمل بدون انحراف بالقوه، عمل خوبی نیست.

با این حال، اگر تمرکز را از حرکت و نوسانات با انگیزه کلان تغییر دهیم، انتظارات برای نقدینگی می تواند منبع تأثیر خود باشد. تجدید نظر میانگین یکی از طبیعی‌ترین نیروهای موجود در بازار است. این می تواند در شرایط نوس، اتفاق بیفتد، اما در عمل قیمت نیز ظاهر می شود. ادغام، محدوده و کانال ها معمولاً نشانه ای از بازارهایی هستند که در حال عادی شدن هستند. وقتی ،ت به DAX 40 آلمان می رسد، به نظر می رسد عادی سازی نیرویی باشد که شاخص را به محدوده وسیع تر خود بازگردانده است. رکود جه، که در فوریه به عقب افتاد منجر به ش،ت 14,850 پشتیب، شد، اما پیگیری به طور قابل توجهی کمتر از سایر همتایان مانند S&P 500 بود. مقاومت در منطقه 14,600 (61.8٪ اصلاح فیب در محدوده سال 2022) تا کنون قوی شده است. از آنجایی که آ،ین آزمایش در اوایل این ماه ارائه شد. پشتیب، فوری میانگین متحرک ساده 50 روزه در 13775 با نقطه می، محدوده سه ماه گذشته کمی پایین تر در 13275 است. تا زم، که به یک میانگین برگردیم، ممکن است به همان اندازه جابجایی باقی نمانده باشد – به خصوص اگر تجمع اساسی “بابا نوئل” در پیش باشد.




از مشتریان هستند خالص طول،




از مشتریان هستند خالص کوتاه


تغییر در

بلندها

شورت

سلام

روزانه -3٪ -1٪ -2٪
هفتگی 90% -19٪ 9%

نمودار DAX 40 با SMA 50 روزه و حجم (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

در جایی که محدوده وسیع DAX چشمگیر است، الگوی خود FTSE 100 حتی پایدارتر بوده است. این شاخص به مدت 18 ماه بین 6800 تا 7700 معامله می‌شود و از پیشرفت سایر دارایی‌های ریسک‌محور در سه فصل اول سال 2022 دوری می‌کند. به ویژه قابل توجه است که ،یبی از هشدارهای رکود، نرخ بهره بالاتر، تورم افسارگسیخته و اثرات ماندگار قطع ارتباط بریت،ا با منطقه یورو به عملکرد ضعیف تر تبدیل نشده است. با این وجود، بازار مقاومت خود را حفظ کرده و اخیراً از 7600 خارج شده است – کمی از آستانه بالای محدوده بسیار دور است. نوسانات در این شاخص خاص چشمگیر بوده است، اما کاهش نقدینگی ممکن است در این دوره از پیشرفت جلوگیری کند. با این وجود، اگر اعتدال وارد شود، هنوز جا برای رسیدن به نقطه می، موج اخیر وجود دارد.




از مشتریان هستند خالص طول،




از مشتریان هستند خالص کوتاه


تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -10% 6% 0%
هفتگی 34% -14٪ -1٪

نمودار شاخص FTSE 100 بریت،ا با SMA 20 روزه و شاخص نابرابری 20 روزه (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

با کاهش سرعت امواج ،زه‌ای که از BOJ به بازارهای اروپایی پخش می‌شدند، زم، که شاخص‌های ایالات متحده آنلاین شدند، به سختی غوغا ،د. در میان سه معیار اصلی که من به طور منظم در تجارت نیویورک رصد می کنم، تراشه آبی داو بیشترین تلاش را برای همسویی با همتایان اروپایی خود انجام داده است. این شاخص در پایان ماه گذشته توانست به بالای 34,471 بسته شود تا رسماً نام “بازار ،ی” را تضمین کند. با این حال، روند نزولی هفته گذشته پس از اجرای ریسک رویداد ایالات متحده (CPI، FOMC و PMIs) با این وجود باعث ش،ت سر و شانه ها شده است. داو اکنون بالای SMA 50 روزه خود قرار گرفته است و هنوز نتوانسته حتی از 38.2 درصد فیب خود در محدوده دو ماه گذشته فراتر رود. قابل ذکر است، نسبت نزدک 100 به داو، که من آن را به ،وان معیاری برای ریسک اشتها در بازار سهام ایالات متحده به طور کلی بررسی می کنم، هرگز واقعاً با شارژ ماه اکتبر بهبود نیافت.




از مشتریان هستند خالص طول،




از مشتریان هستند خالص کوتاه


تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -5٪ -3٪ -4٪
هفتگی 29% -15% 1%

نمودار داو با SMAهای 20 و 50 روزه، پوشانده شده با نسبت Nasdaq-Dow (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

با توجه به نوسانات تا پایان این هفته، این شاخص در این سه بازار چندان متراکم نیست. DAX از کمترین انگیزه برنامه ریزی شده استفاده می کند. با کنار گذاشتن پیام‌های غیرقابل پیش‌بینی (و نابرابر) مقامات بانک مرکزی اروپا، این زمان‌بندی به‌خاطر ریسک رویدادهای کلیدی منطقه یورو نیست و بانک آلم، تنها دارای اعتماد مصرف‌کننده GfK و تورم وارداتی است. شرکت بریت،ایی با گزارش روندهای صنعتی CBI و استقراض خالص از بخش ،تی در رتبه دوم این فهرست قرار دارد. پربارترین تقویم ها، تقویم های ایالات متحده خواهد بود. مجموعه ای از رویدادها با نظرسنجی اعتماد مصرف کننده ایالات متحده از هیئت کنفرانس فردا و گزارش تورم مورد علاقه فدرال رزرو، PCE، در روز جمعه فهرست شده است. باید دید که چنین گزارشی در سطح بالا چه تأثیری بر نقدینگی دارد.

نمودار ریسک رویدادهای کلان اقتصادی آمریکا، بریت،ا و آلمان تا پایان هفته

تقویم ایجاد شده توسط John Kicklighter

کشف کنید که چه نوع معامله گر فار، هستید




منبع: https://www.dailyfx.com/news/ftse-100-dax-40-and-dow-jones-industrial-average-reversing-into-large-ranges-20221220.html