انواع مختلف استراتژی های فارکس 8 استراتژی تحلیل کلی و معرفی آنها

این یکی از اولین اصولی است که قبل از ورود به بازارهای معاملاتی و مخصوصا فارکس باید به ذهن بسپارید. معامله‌گران نوسانی به دنبال سودآوری از الگوهای قیمتی کوتاه مدت هستند و تقریباً هر 30 دقیقه یک بار میله‌های نمودار را چک می‌کنند. استراتژی‌ها، نقشه راهی را برای معاملات فارکس شما ارائه می‌دهند که باعث کاهش تصمیم گیری‌های عجولانه ناشی از هراس و وحشت در لحظات حساس می‌شود. با یادگیری استراتژی‌های فارکس شما یاد می‌گیرید چطور نظم قاطع خود را حفظ کنید که کلید معاملات موفق در فارکس می‌باشد. استراتژی‌ها شما را طی انجام معاملاتتان راهنمایی می‌کنند و به شما بیشترین شانس را برای رسیدن به نتیجه‌ای موفقیت آمیز می‌دهند. خطوط MA در طی روند صعودی یک منطقه پشتیبانی خواهد بود و در طی روند نزولی نیز مناطق مقاومتی وجود خواهد داشت.

  • تمامی ربات های سایت فارکس استراتژی دارای پشتیبانی دائمی رایگان هستند و تیم ما همواره در کنار شما خواهد بود.
  • چنانچه استراتژی های خوبی هم در اختیار دارید برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی در اختیار سایر افراد قرار گیرد.
  • برای این استراتژی، معامله گران می توانند از متداول ترین الگوهای معاملاتی پرایس اکشن مانند نمودار کندل، هرامی و چکش استفاده کنند.

خبر خوب این است که شما نیازی به کد نویسی ندارید فقط کافی است با نرم افزار فارکس استراتژی بیلدر آشنا شوید. پس به احتمال زیاد مقدار زیادی پول به مارکت وارد شده در نهایت بر همین اساس اقدام به خرید آن می‌کنند. پس هر شخص استراتژی مخصوص به خود را از دل پرایس اکشن استخراج می‌کند. مدیریت احساسات و روانشناسی بخش بزرگی از معامله هستند که باید حتما به آنها مسلط شوید وگرنه اگر بخواهید احساساتی معامله کنید یا بی نظم معامله کنید، نهایتا مرتکب ضرر بزرگی می شوید. یک معامله گر منتظر می ماند تا عمل قیمت به EMA برسد، در این نقطه تئوری نشان می دهد که مجدداً باز می گردد. اندیکاتور مومنتوم آخرین قیمت بسته شدن را می گیرد و آن را با قیمت بسته شدن قبلی مقایسه می کند.

استراتژی معامله گری روزانه

به طور کلی استراتژی های معاملاتی فارکس را می‌توان به چند سبک معاملاتی مختلف دسته بندی کرد. هر کدام از این ابزارها ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما باید متناسب با استراتژی معاملاتی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین بعضی از استراتژی‌ها سبک پرایس اکشن را در کنار اندیکاتورها استفاده می‌کنند. در سبک پرایس اکشن شما به حداقل ابزار نیاز دارید یعنی خود چارت قیمت. این سبک‌ها عمدتاً از ابزارهای پیچیده‌تری نسبت به پرایس اکشن و اندیکاتورها استفاده می‌کنند. به طور مثال در پرایس اکشن شما ابتدا چرخهٔ مارکت را پیدا کرده و متوجه می‌شوید که در حال حاضر در چه نقطه‌ای از بازار قرار دارید.

خصوصیت این روشها اینست که نیاز به دانش ترید خاصی ندارد و چند قانون ساده دارد که باید رعایت کرد ، لطفا اینها را برای مدتی در حساب دمو فارکس امتحان کنید. اول تا 10 استراتژی های فارکس برای شما لیست کردم که بسیار آسان هستند. در اصل برای فارکس ساخته شده اند ولی اگر مایل باشید در باینری آپشن هم کاربرد دارند. انشالله که خدا خیرتون بده استاد چقدر شما انسان دلسوز و مهربونی هستید نه تنها تو ایران که تو دنیا تک هستی.

استراتژی حرکت

از آنجایی که این هزینه‌ها می‌تواند بر سود واقعی حاصل از این معاملات در یک روز معین بیشتر باشد، مهم است که با احتیاط نزدیک شوید. موفقیت استراتژی شما به استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید و همچنین تحلیل صحیح عوامل تعیین کننده بازار بستگی دارد. بنابراین، شما نیاز به بینش و دانش فنی لازم دارید تا بتوانید یک استراتژی معاملاتی روزانه را برای خود کارآمد کنید.

اندیکاتورهای مومنتوم می توانند ابزار مفیدی در هنگام ارائه سیگنال های خرید و فروش بیش از حد باشند. معامله گران فارکس می توانند از آن برای تشخیص قدرت حرکت بازار و اینکه آیا قیمت در حال حرکت به سمت بالا یا پایین است استفاده کنند. اگر به درستی انجام شود، فراوانی معاملات انجام شده به جای سود هر معامله است که به سود قابل توجهی می رسد. ایجاد سود از همه موقعیت ها به جای تمرکز بر یک یا دو معامله مهم است.

سبک‌های معاملاتی در فارکس

خیلی ممنون از اینکه داری اینا رو همینجور مجانی در اختیار همه قرار میدی . روش معامله بدون اندیکاتور استراتژی فارکس پرایس اکشن نام دارد و ضریب اطمینان بیشتری دارد. به جزئت می‌توان گفت که روش معاملاتی اسکالپینگ یکی از رایج ‌ترین شیوه‌ های معاملاتی برای بسیاری از معامله‌گران در بازار معاملاتی فارکس است.