انواع مختلف استراتژی های فارکس 8 استراتژی تحلیل کلی و معرفی آنها

اینها فقط نمونه هایی از سیگنال هایی هستند که شما می توانید به موقع از اسیلاتورها بگیرید تا به شما کمک کنند در درک بهتر اینکه آیا بازار انرژی لازم برای ادامه دادن به روند خودش را دارد یا از همین ایستگاه برخواهد گشت. البته هم زمان با اندازه گیری انرژی بازار باید اعتبار منطقه مقاومتی پیش رو را هم در ذهن داشته باشید. بازار فارکس در چهار مرکز تجاری اصلی لندن، نیویورک، سیدنی و توکیو گسترده شده است. معمولاً شکست‌ها در سطح حمایت یا مقاومت تاریخی رخ می‌دهند، اما بسته به اینکه بازار چقدر قوی یا ضعیف است، ممکن است تغییر کند.

درصورتی که در سایت اکانت ندارید از منو بالا “عضویت رایگان” را انتخاب کنید. درصورتی که در سایت اکانت ندارید از منو بالا “ورود به سایت” را انتخاب کنید. پس به طور خلاصه وقتی مناطق PRZ را به درستی مشخص کردیم ، قیمت که به این مناطق می رسد برای این که بفهمیم ایا این منطقه شکسته می شود یا خیر، نگاه به انرژی بازار و اعتبار آن منطقه مقاومتی می کنیم. در پایان گام دو باید دقت کنیم که تعداد حمایت ها و مقاومت ها روی شکل زیاد هستند.

  • تجزیه و تحلیل روندهای گذشته طی چندین ماه می تواند به شما ایده خوبی از حرکت قیمت یک ارز یا جفت ارز فارکس بدهد.
  • معامله گران فارکس می توانند از یک استراتژی فراکتال استفاده کنند تا زمانی که یک فراکتال در این سطوح کلیدی ظاهر می شود، ایده ای در مورد اینکه روند به کدام سمت حرکت می کند، به دست آورند.
  • بخاطر طولانی نشدن این مقاله از بیان این جزییات فعلا خودداری می کنیم.
  • اما همچنان استراتژی معاملاتی فارکس برای موبایل وجود دارد و میتوان از روش های خاصی که در ادامه به آن می‌پردازیم، ترید با موبایل هم انجام داد.
  • اگر میانگین متحرک 25 روزه پایین تر از میانگین متحرک 300 روزه باشد، بفروشید.

توجه کنید که این فقط یک دیدگاه به شما می‌دهد و برای تحلیل دقیق تر پارامتر های بسیار زیادی را باید مدنظر داشته باشید. جهت آشنایی بیشتر با این سبک ها می‌توانید به بخش مدرسه فارکس در سایت ایران بروکر مراجعه کنید. برای تجزیه و تحلیل بازارها در ابتدای روز، وقت دارید و می‌توانید طی روز بازار را کنترل کنید.

استراتژی معاملات هفتگی فارکس

اسکالپینگ به معامله‌ گران اجازه می‌دهد که بر اساس تغییرات کوچک در قیمت نماد های معاملاتی، به سودآوری برسند. این نوع معامله برای معامله‌ گران روزانه که از 10 تا صدها معامله کوتاه مدت باز می‌کنند،‌ محبوبیت بالایی دارد. ورود به بازارهای معاملاتی بدون داشتن یک استراتژی از پیش تعیین شده و تست شده، محکوم به ضرر است.

💰 آموزش گام به گام ساخت یک استراتژی و سیستم معاملاتی 📈💵

این استراتژی به هیچ‌وجه سیگنال‌هایی را برای ورود به بازار با قیمت‌های فعلی ارائه نمی‌دهد. در این استراتژی باید بیشتر از سفارشات در حال انتظار، محدوده‌ی فروش و محدوده‌ی خرید استفاده کنید. بعد از یافتن الگوی مثلث، می‌توانید شروع به گذاشتن سفارشات در حال انتظار کنید. شما باید سفارشات خود را در سطوح قیمتی قرار دهید که نشان می دهند قیمت، یکی از خطوط روند الگو را شکسته است. سفارش محدوده‌ی خرید باید نسبت به آخرین «اوج» تشکیل شده درون مثلث تعیین شود. اگر یک اوج جدید ایجاد شد، دستور خرید باید به این اوج جدید منتقل شود.

بنابراین معامله ‌گران سوئینگ احتمال کمتری دارند که در دام بیش از حد معامله کردن بیافتند. به همین دلیل است که به حداقل رساندن ریسک و درک کامل نحوه معامله قبل از به کار گرفتن اهرم و معاملات بزرگ، اهمیت زیادی دارد. معامله ‌گران اسکالپر همینطور بهتر است تمرکز خود را بر روی تحلیل تکنیکال بگذارند تا درک بهتری از اینکه بازار به چه سمتی در حال حرکت است، به دست آورند. یک Pop ‘n’ Stop زمانی اتفاق می‌افتد که معامله‌گران از شکست سریع و اغلب کوتاه مدت از بازه محدود، بهره برده، که در غیر این صورت از دست می‌رفت. معامله‌گران از تئوری‌های عملکرد قیمت و الگوهای برگشت خوردن میله‌های کندل برای تشخیص این فرصت بهره می‌برند. در صورتی که مایل به سرمایه گذاری در بورس و فارکس بودید، میتوانید از بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان استفاده کنید.

بنابراین برای انتخاب بهترین استراتژی باید شخصیت خود را در نظر بگیرید و بهترین سیستم معاملاتی را انتخاب کنید. برای آموزش استراتژی فارکس واگرایی لطفا در داخل سایت گوگل فارکس منوی «آموزش تکنیکال» را انتخاب کنید و سپس مقاله ی «واگرایی چیست؟» را مطالعه فرمایید. استراتژی های قوی فارکس مقدار ضرر کمی دارند اما حتی با طراحی دقیق ترین استراتژی فارکس نیز نمیتوان بدون ضرر بودن آنرا ادعا کرد. این نوع استراتژی معاملاتی بیشتر مناسب افرادی است که نمی‌توانند هر روز ساعات قابل توجهی را به معامله کردن اختصاص دهند اما دارای درک دقیق و درستی از عناصر فاندامنتال یا بنیادی بازار معاملاتی هستند. هر فردی برای اینکه در بازار های مالی مانند بورس و فارکس بتواند اقدام به خرید و فروش کند نیاز دارد تا ابتدا آموزش ابتدایی و پیشرفته را سپری کند تا با اصول بازار های مالی آشنا شود.