اسکیپ روم شیراز اتاق فرار شیراز اتاق فرارهای شیراز | allescape

اسکیپ روم شیراز اتاق فرار شیراز اتاق فرارهای شیراز | allescape

این بازی متشکل از اتاق فرار و بازی محیطی است و برای پیروزشدن در آن باید همکاری آل اسکیپ تیمی داشته باشید. اعضای مجموعه با هدف طراحی بازی‌های فکری فعالیت خود را آغاز کردند. لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است.

  • چه تنها یک نفر به دنبال حل معما باشد و چه اینکه همه بر سر یک سرنخ وقت خود را هدر کنند، باعث شکست در بازی خواهد شد.
  • در آسیا بیشتر هزینه اتاق فرار بر اساس خود بازیکن (هر نفر) هزینه پرداخت می شود.
  • فقط کافیست ۳۵ هزار تومان هزینه کنید تا بتوانید در گروه­‌های ۴ تا نهایت ۷ نفره، یک ساعت بازی کنید.
  • مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت.
  • هنگامی که ژانر و درجه سختی بازی را انتخاب کردید؛ باید به نکات دیگری مانند تعداد نفرات بازی، فضا و محیط اسکیپ روم، سناریو و کیفیت کادر اجرایی و گیم مستر هم توجه کنید.
  • اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری افکارنیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

معرفی ژانرهای اتاق فرار و ۸ ژانر محبوب اسکیپ بازها

اگه شما و دوستانتان از اینکه دست و پاهایتان بسته شود، هیچ ترسی ندارید، پیشنهاد ما به شما اتاق فرار کلبه وحشت است. فقط یک ساعت فرصت دارید که از دست کسانی که دست و پای شما را بسته‌اند فرار کنید. این اتاق فرار کلی سناریوهای مختلف با اتاق‌­های جدا و اختصاصی دارد. اتاق فرار گمشدگان، اتاق فرار جنون زندان، اتاق فرار پادزهر، اتاق فرار مالیخولیا، اتاق فرار دور دنیا در ۶۰ دقیقه، اتاق فرار ۷ و اتاق فرار موزه از جمله سناریوهای مرکز بازی‌های فکری تهران هستند. هرچقدر هم که یک اتاق فرار پیچیده باشد، باز هم توسط یک انسان طراحی شده.

آخرین آموزشهای اتاق فرار

شما و دوستانتان می‌توانید بعد از پرسه‌زدن در باغ ارم و خوردن عرق­ بیدمشک و نسترن معروفش و استشمام هوای بهاری و بوی خاک باران‌خورده شیراز، خودتان را به مدت ۲ ساعت در این مجموعه مشغول کنید و از سلول­‌های خاکستری مغزتان کار بکشید. سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش کنید. شما و دوستانتان یک تیم کاراگاهی هستید که سعی دارید نسل بشر ادامه‌­دار باشد؛ متاسفانه یک بیماری خطرناک شیوع پیدا کرده و خیلی‌­ها را به کام مرگ کشانده است. اما خوشبختانه پادزهر آن توسط یک دانشمند پیدا شده و شما باید پادزهر را زودتر از قاتل­ آقای دانشمند پیدا کنید و نسل بشر را نجات دهید. معمولا برای حل کردن معمای اتاق فرار حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان خواهید داشت.

گیم مسترهای اسکیپ روم انیگما هم همیشه سعی میکنن لحظات شادی رو برای شما رقم بزنن تا بهترین خاطره اتاق فراری خودتون رو داشته باشید. اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین. تو اتاق فرار ممنوع هست چون موقعی که دارید فرار می کنید یا تو اتاق فرار مشغول حل معما هستید ممکنه گوشی یا حلقه و … از انجا که اسکیپ روم یک بازی گروهی است؛ تعداد نفرات شرکت کننده در آن اهمیت زیادی دارد.