استراتژی معاملاتی فارکس آرون بالا پایین بنی فارکس هانتر

به زبان ساده‌تر استراتژی فارکس به معامله‌گران کمک می‌کند تا با تحلیل و بررسی بازار بتوانند تا حدودی وضعیت آینده بازار را پیشبینی کنند و به این شکل تا حد زیادی ریسک معاملات خود را پایین بیاورند. تحلیل‌های تکنیکال و فاندمنتال از مثال‌های بارز استراتژی معاملاتی هستند. جهت یادگیری می‌توانید مقاله آموزش تحلیل تکنیکال و تفاوت های تحلیل تکنیکال و فاندمنتال را مطالعه کنند. نکته مهمی که هر معامله گر باید آن را بداند این است که سیستم های معاملاتی یک مجموعه از قوانین منطبق با تحلیل تکنیکال یا قواعد ابداعی می باشد که به افراد نقاط ورود و خروج مناسب را نشان خواهند داد.

  • در این استراتژی معاملاتی فارکس تریدر ها حرکات بسیار کوچک قیمتی را در بازار پیش‌بینی می‌کنند و وارد معامله می‌شوند.
  • در پایان گام دو باید دقت کنیم که تعداد حمایت ها و مقاومت ها روی شکل زیاد هستند.
  • همچنین این مدت زمانی که شما می‌توانید از این استراتژی در معاملات خود استفاده کنید به دو دسته میان مدت و طولانی مدت تقسیم می‌شود.
  • این روند ادامه می‌یابد تا زمانی که فروش تمام شود و ثابت شود که قیمت‌ها بیشتر از این کاهش نخواهد یافت.

در این بازار ما با استراتژی های معاملاتی بسیاری روبرو هستیم که می‌توانیم برای سرمایه‌گذاری و معاملات از آنها استفاده کنیم. یکی از این استراتژی ها استفاده از تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال است. هر تازه‌وارد در معاملات فارکس در نهایت متوجه خواهد شد که تعداد زیادی استراتژی های فارکس برای معاملات بهتر وجود دارد. البته این مسئله به نوع انجام معاملات نیز بستگی دارد، چرا که بعضی از استراتژی‌ها در کوتاه مدت سودآور هستند و برخی دیگر در بلند مدت. برخی از استراتژی‌ها مناسب معامله‌گر روزانه هستند و برخی دیگر مناسب سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند. در ادامه ما به بررسی چند استراتژی کارآمد در معاملات فارکس می‌پردازیم.

قوانین بسیار مهم جهت معامله گری

وقتی بازار در یک مسیر در حال حرکت است، اندیکتورها هم در واقع به همان مسیر حرکت می کنند و در حقیقت آنچنان کار خاصی انجام نمی دهند. قدرتمندترین اندیکاتورها از جمله اسکلیتورها مک دی و آر اس آی در حدود 30 تا 40 درصد آنهم در بعضی مواقع کمک می کنند. بلی .در داخل سایت گوگل فارکس از منوی آبشاری «استراتژی و ابزارها» بر روی «استراتژی های کاربردی» کلیک نمایید. شما میتوانید از صفحه ی اصلی سایت گوگل فارکس بر روی منوی «استراتژی و ابزارها» کلیلک کنید و سپس «استراتژی های کاربردی» را انتخاب نمایید. استراتژی حرفه ای فارکس درصد موفقیت بالا و سود منطقی و منظم ماهانه دارد.

هم چنین این سیستم ها باید در یک بازه زمانی مشخص و در یک حساب تمرینی تست شوند و سپس در یک حساب واقعی با سرمایه کم مورد بازبینی قرار گیرند. حد ضرر و مدیریت سرمایه از ارکان اصلی و مهم برای هر سیستم و استراتژی معاملاتی آن می باشد. می توان به جرات گفت که استراتژی فارکس نیکولا دلیک یکی از بهترین استراتژی ها می باشد که در این بازار بسیار کاربردی است.

انواع استراتژی فارکس

همچنین می توانند آن را به عنوان یک اندیکاتور مورد استفاده قرار دهند. در این نوع استراتژی قیمت معاملات جهت طراحی یک فرمول ترید تکنیکال مورد تحلیل قرار می گیرد. فعالیت در بازار های مالی میتواند منجر به از دست رفتن بخش یا تمامی سرمایه شما گردد. طبق اعلام برخی بروکر ها، بیش از 80 درصد معامله گران در این بازار شکست میخورند. هر بروکر نواقصی دارد که ایتسکا سعی دارد تمام این موارد را به صورت کامل بررسی کند و اطلاعات آنها را به شما ارائه دهد. استراتژی های معاملات هفتگی فارکس بر اساس اندازه موقعیت پایین تر و جلوگیری از خطرات بیش از حد است.

انواع استراتژی معاملاتی در بازار فارکس و ابزارهای مورد نیاز آن

در این استراتژی معاملاتی فارکس تریدر ها حرکات بسیار کوچک قیمتی را در بازار پیش‌بینی می‌کنند و وارد معامله می‌شوند. اگر بخواهیم بطور خلاصه پرایس اکشن را توضیح بدهیم باید بگوییم پرایس اکشن یک استراتژی معاملاتی هست که بر اساس رفتار قیمت در نواحی عرضه و تقاضا تصمیم به خرید یا فروش می‌گیرد. احتمالا فهمیده اید یکی از اشتباهاتی که تازه واردها انجام می دهند این است که بدون در نظر گرفتن ایستگاهها سعی می کنند هر موقع که لپ تاپ شان را روشن کردند و نشستند پای بازار، حتما معامله ای انجام دهند. به این صورت آنها در زمانی که قطار در ایستگاه نیست قصد سوار شدن را دارند و با اینکار فقط به خودشان آسیب می زنند و پول های زیادی را در بازار ضرر می کنند. استراتژی Bladerunner بر اساس عمل قیمت خالص، ترکیب کندل‌ها، نقاط محوری و سطوح حمایت و مقاومت برای یافتن فرصت‌های جدید است.

شما تنها زمانی می‌توانید به احتمال موفقیت معاملات خود پی ببرید که در اجرای آن‌ها تا حد ممکن منظم و ثابت‌قدم باشید. به جای اینکه خیلی نگران نتیجه معاملات باشید، به این فکر کنید که چقدر خوب می‌توانید معاملات را مطابق سیستم خود اجرا کنید. بالابردن سرمایه و رسیدن به سود در بازار فارکس مستلزم بکارگیری یکی از استراتژی های فارکس است.