استراتژی فارکس چیست؟ 5 استراتژی خوب فارکس ایتسکا

این نوع محیط بازار نوسانات قیمتی سالم را ارائه می دهد که در محدوده ای محدود است. همان طور که در ابتدای مقاله قول داده بودیم، در این مطلب موفق ترین استراتژی فارکس را برای شما گام به گام به زبان ساده توضیح دادیم. لذا ما به منظور دریافتن این امر که اکثریت بازار خریدار هستند یا فروشنده، می توانیم از ابزارهای گوناگونی استفاده کنیم که یکی از ابزارها استفاده از تئوری امواج میجر و اینترمدیت هاست.

  • این دو مفهوم به این دلیل رخ میدهد که فعالان بازار علاقه دارند قیمت های بعدی را براساس آخرین سقف و کف های قیمتی پیش بینی کنند.
  • همچنین جهت دریافت سیگنال فارکس رایگان پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را بخوانید.
  • معاملات سوئینگ به چندین نوع مختلف اجرا می‌شود، برخی از الگوهای چارتی کلاسیک مانند سر و شانه و دیگران از احساسات کوتاه مدت بازار استفاده می‌کنند.
  • در این بازار استراتژی موفق فارکس وجود دارد اما چیزی تضمینی مانند استراتژی بدون خطا فارکس یا استراتژی بدون ضرر فارکس وجود ندارد.

فارکس از طریق شبکه ای از بانک ها خرید و فروش می شود، نه از طریق یک صرافی متمرکز. بانک‌ها به‌عنوان سازندگان بازار عمل می‌کنند – پیشنهاد قیمت پیشنهادی برای خرید یک جفت ارز خاص، و قیمت پیشنهادی برای فروش یک جفت ارز. این استراتژی فارکس مبتنی بر بهره گیری از تغییرات بازار بین این سطوح قیمتی است. با این حال، مهم است که از این اندیکاتور به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر برای تأیید نقاط ورود و خروج استفاده کنید، زیرا حرکات شدید قیمت می تواند باعث شود RSI سیگنال های نادرستی بدهد.

علاوه بر یادگیری روش‌های معاملاتی و استراتژی‌های مناسب برای معامله، مدیریت ریسک خود را نیز قوی کرده اند. پارسیان بورس در همین راستا یک دوره جامع حضوری دیگر برای فارکس تحت عنوان آموزش فارکس در اصفهان برگزار می‌کند که افراد علاقه‌مند و ساکن اصفهان می‌توانند در آن شرکت کرده و به کسب سود بپردازند. برای این که بتوانید به طور مداوم موفق شوید باید بازار را بشناسید و استراتژی فارکس سودده خود را خلق کنید. این روزها اکثر تریدرها به دنبال دانلود بهترین استراتژی فارکس یا دانلود رایگان استراتژی فارکس هستند. استراتژی فارکس سیستمی را تعریف می کند که معامله گر از آن برای تعیین زمان خرید و فروش یک جفت ارز یا سهام استفاده می کند. معامله‌گران می‌توانند برای انجام معاملات از پرایس اکشن در فارکس استفاده کنند یا حتی به عنوان یک اندیکاتور جدا از پرایس اکشن‌ها در معاملات خود استفاده کنند.

آموزش رایگان

این اپلیکیشن تمام ابزار های تکنیکالی مثل اندیکاتور ها، خط روند، فیبوناچی و … را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می توانید از استراتژی‌هایی که بر اساس فاندامنتال بازار ترید میکنند نیز استفاده کنید چراکه در این سبک ها شما نیاز کم تری به تحلیل چارتی دارید و عمدتا از روی اخبار ترید می کنید. در این استراتژی فارکس برای طلا، ما تغییرات قیمت در ماه های خاصی از سال را مورد توجه قرار می‌دهیم. طلا به دلیل نواسانات روزانه مناسب، معمولا معامله‌گران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

تا اینجا شما اصول کلی یکی از موفق ترین استراتژی فارکس را به خوبی درک کرده اید. حالا در این مرحله به سراغ کلید اصلی موفقیت این استراتژی فارکس می رویم و آن چیزی نیست جز مدیریت ریسک مناسب. یعنی قبل از ورود به یک معامله باید حساب کنیم که استاپ لاس و تیک پرافیت را کجا می خواهیم قرار بدهیم که این خودش داستان مفصلی دارد. جزییات بیشتر از حد ضرر گذاشتن را در جلسات آموزشی روی چارت به شما نشان خواهیم داد. نکته ای که افرادی که باید در این بازار بدانند این است که اگر بتوانند یک استراتژی سودده فارکس در این بازار برای خود به وجود آورند، می توانند از این طریق و در این بازار سود خود را چندین برابر کنند.

روش هایی برای جلوگیری از فکر کردن بیش از حد هنگام معامله

استراتژی های ضد روند متکی به این واقعیت هستند که اکثر شکست ها به روند طولانی مدت تبدیل نمی شوند. بنابراین، یک معامله گر با استفاده از چنین استراتژی می خواهد از تمایل قیمت ها برای بازگشت به پایین و پایین ترین سطح پیشین سود کسب کند. روی کاغذ، استراتژی های ضد روند می توانند یکی از بهترین استراتژی های معامله در فارکس برای ایجاد اعتماد به نفس باشند، زیرا نسبت موفقیت بالایی دارند. بهترین معامله گران فارکس با نمودارهای روزانه در مورد استراتژی های کوتاه مدت بیشتر اعتماد می کنند. در مقایسه با استراتژی تجارت 1 ساعته فارکس، یا حتی آنهایی که بازه زمانی کمتری دارند، در بازار نمودارهای روزانه صدای بازار کمتر است.

هزاران وبسایت آموزش فارکس ، استراتژی های رایگان فارکس را در اختیار شما قرار می دهند. در نتیجه به تحقیق و بررسی زیادی از طرف شما نیاز است قبل از این که آنها را در معاملات واقعیتان دخیل کنید. به محض اینکه یا یک روش را انتخاب کردید نیاز امتحان آن آزمون رو به عقب و روبه جلو دارید.

از آنجایی که معاملات سوئینگ چندین روز به طول می‌انجامد، برخلاف معامله ‌گران روزانه، نیازی نیست که تمام مدت پشت صفحه نمایش باشید و وقت زیادی به آن اختصاص دهید. معاملات سوئینگ به چندین نوع مختلف اجرا می‌شود، برخی از الگوهای چارتی کلاسیک مانند سر و شانه و دیگران از احساسات کوتاه مدت بازار استفاده می‌کنند. در حالی که معامله‌ گران روزانه معمولا سعی می‌کنند بخشی از یک حرکت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده کنند اما معامله‌ گران سوئینگ سعی می‌کنند از کل حرکت صعودی یا نزولی، بهره بگیرند. اکثر معامله ‌گران روزانه از اهرم یا لوریج در حساب‌ های مارجین بهره می‌گیرند تا از معاملات بزرگتری که پتانسیل سودآوری بیشتری دارند، استفاده کنند.