استراتژی فارکس چیست؟ 5 استراتژی خوب فارکس ایتسکا

استفاده از اندیکاتورها روی نمودار دارای چهارچوب زمانی کوتاه‌تر، به شما برای تعیین وقت ورودهایتان کمک خواهند کرد. اما در استراتژی معاملاتی ولیوم، تریدر ها در لحظه اتفاقاتی که در بازار رخ می‌دهد را بررسی می‌کنند و وارد معامله می‌شوند. در واقع معامله‌گری که از این استراتژی استفاده کند، در کنار دریافت سود از بازارهای روندی، از بازارهای رنج هم سود کسب می‌کند. جهت ورود به معاملات در این بازارهای مذکور، باید ابتدا سقف‌ها و کف‌های قیمتی را تعیین کنید. اگر در تحلیل تکنیکال، الیوت، پرایس اکشن و استفاده از ابزارهای مختلف روی چارت تبحر دارید و فقط نیاز به یادگیری استراتژی و رفع اشکال دارید می توانید در کارگاه یک ماهه ترید لایو با استراتژی CTS شرکت کنید.

  • بدون این، شما برای اعمال یک استراتژی معاملاتی فارکس که واقعاً برای شما مفید است، مبارزه خواهید کرد.
  • بازار فارکس به دلیل حجم زیاد معامله‌گران و تعداد عواملی که می‌توانند قیمت یک جفت ارز را تغییر دهند، بسیار نوسان است.
  • باندها به معامله گران فارکس کمک می کنند تا نقاط ورود و خروج را برای معاملات خود ایجاد کنند و به عنوان راهنما برای قرار دادن توقف ها و محدودیت ها عمل می کنند.
  • سیستم‌های پیرو روند از اندیکاتور ‌هایی برای اطلاع دادن به معامله‌گران در زمانی که ممکن است روند جدیدی شروع شده باشد استفاده می‌کنند، اما مطمئناً هیچ راه مطمئنی برای دانستن آن وجود ندارد.

معامله گرانی که علاقه مند به استراتژی خبر فارکس هستند اخبارهای مهم و مرتبط با بازارهای بین المللی را بطور روزانه مورد تحلیل قرار می‌دهند و یک استراتژی زمان خبر در فارکس بر مبنای داده‌های فاندامنتال طراحی میکنند. در رویدادهای احتمالی که خروجی رندوم دارند، قطعیتی وجود ندارد و انسان‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که این احساس عدم قطعیت را از بین ببرند. دانشمندان پی برده‌اند که ایجاد احساس تسلط و کنترل، حتی اگر واقعا دانشی برای کنترل نداشته باشیم، باعث می‌شود بیشتر احساس سلامتی کنیم. البته این تغییری در نتیجه ایجاد نمی‌کند، بلکه فقط روی برداشت ما از اتفاقات و نحوه تصمیم‌گیری ما مؤثر است. افرادی که فکر می‌کنند روی نتایج رندوم یک رویداد تسلط و کنترل دارند، نسبت به دیگران کمتر ریسک‌ گریز هستند و روی شانس و احتمال موفقیت خود بیش از اندازه حساب می‌کنند.

برای تجارت در فارکس روش های معاملاتی مختلفی وجود دارد، بنابراین مهم است که شما چه روشی را انتخاب می کنید که با سطح تجربه، زمینه و اهداف مورد نظر شما متناسب باشد. این استراتژی مانند استراتژی قبلی، ساده بوده و در آن از معکوس شدن روند استفاده می شود. استراتژی سه شکست یکی از استراتژی های فارکس در حالت اصلی اندیکاتور فارکس است، پس باید از میانگین‌های متحرک در نمودار استفاده کنید. برای به کار بردن این استراتژی در ابتدا باید سه EMA را در نمودار قرار دهید. اولین EMA را بر روی دوره‌ی 21 تنظیم کنید و آفست – 2 است (رنگ سفید). بنابراین، EMA سفید کندتر از بقیه حرکت می‌کند و زمانی که توسط EMAهای دیگر که سریع‌تر هستند، قطع می‌شود، شما سیگنال ورود را دریافت می‌کنید.

استراتژی‌های معاملات فارکس

شما در بازار رمز ارز دیجیتال چه مبتدی باشید؛ چه متخصص، احتیاج به استفاده از سیگنال دارید. سیگنال ها پیشنهادهای خرید و فروش هستند؛ که قصد یاری رساندن به شما در بازار سرمایه گذاری دیجیتال را دارند. تعدادی از استراتژی های معاملاتی فارکس وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود چشم انداز معاملاتی خود و معاملات آنلاین بعدی در مورد تجارت فارکس استفاده کنید. همانطور که در مورد تمام معاملات وجود دارد، تعدادی استراتژی پیدا خواهید کرد که می توان آنها را بهینه کرد تا فعالیت های تجاری شما را برآورده کند. بهترین استراتژی تجارت فارکس به شما امکان می دهد سود بالقوه خود را افزایش دهید.

ابزار ولوم تریدینگ

اما اینکه انتظار داشته باشیم استراتژی صد در صدی فارکس برای TP های خود در نظر بگیریم غیر منطقی است. با نرم افزار فارکس استراتژی بیلدر بدون نیاز به برنامه نویسی میتوانید استراتژی شخصی خود را با اندیکاتورهای موجود تبدیل به اکسپرت نمایید. Scalp یک روش معامله در فارکس میباشد که مخصوص معاملات کوتاه مدت با حجم بالای Lot است. در این بازار استراتژی موفق فارکس وجود دارد اما چیزی تضمینی مانند استراتژی بدون خطا فارکس یا استراتژی بدون ضرر فارکس وجود ندارد. خطرناک‌ترین چیزی که در مورد حالت «دست خوب» وجود دارد، این است که برداشت و دیدگاه مردم را نسبت به سطح مهارت‌های خود تغییر می‌دهد. مردم در بازی craps وقتی به دنبال اعداد بزرگی هستند، نسبت به مواقعی که اعداد کوچکتری می‌خواهند، تاس را با شدت بیشتری پرتاب می‌کنند.

کدام استراتژی برای ترید بهتر است؟

به منظور اجرای یک استراتژی معاملاتی فارکس، حتما در مورد تمام نکات و نکات این استراتژی مطالعه کنید. برای درک اینکه هر استراتژی مستلزم چیست و چگونه می توانید از این استراتژی برای منافع خود استفاده کنید، باید زمان بگذارید. بنابراین، بالا و پایین‌های اخیر معیارهایی هستند که قیمت‌های فعلی را با آن ارزیابی می‌کنند.

یکی از روش ها این است که از سایت هایی مثل FINVIZ استفاده کنیم که اسکنرهایی دارند و حرکت متقابل ارزها نسبت به همدیگر را رصد می کنند. راه دیگر این است که در پلتفرم هایی همانند تریدینگ ویو که شاخص ارزها را نشان می دهد ، نمودار هر شاخص ارز را جداگانه تحلیل کنیم که این روش به مراتب دقیق تر است اما نیاز به دانش بیشتری دارد. احساسات بازار روحیه و نظر معامله گران می تواند نقش مهمی در حرکت قیمت ارز ایفا کند و اغلب باعث می شود که معامله گران دیگر نیز از آن پیروی کنند. استفاده از یک استراتژی معاملاتی بریکوت متکی بر توانایی دیدن حجم معاملاتی است که در بازار انجام می شود.

جفت ارز EUR/USD و GBP/USD بهترین جفت ارزهایی هستند که میتوانند برای این استراتژی مورد استفاده قرار گیرند. باید بگوییم که لازم است شما برای انتخاب استراتژی خود حداقل سه معیار تعیین و آن را بررسی کنید. ساختن استراتژی بستگی دارد به اینکه به تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن بیشتر مسلط هستید یا تحلیل فاندامنتال. ساده ترین راه ساختن استراتژی؛ گلچین کردن سبک هایی است که به آن مسلط هستید و علاقه دارید سپس آن را بصورت یک مجموعه و روش یادداشت کنید و بر روی حساب دمو تمرین کنید تا آزمون و خطای استراتژی شما مشخص شود.