استراتژی فارکس چیست؟ + معرفی 8 مورد از بهترین استراتژی های فارکس محمد فاموریان

به همین علت، معاملات روند از رویکرد بلندمدتی که به عنوان معاملات موقعیتی شناخته می شود، حمایت می کند. هنگام سرمایه گذاری در جهت یک روند قوی، یک معامله گر باید آماده باشد تا در برابر ضررهای ناچیز مقاومت کند با این آگاهی که سود آن ها در نهایت تا زمانی که روند فراگیر تداوم داشته باشد از زیان ها فراتر می رود. این روند ادامه می یابد تا زمانی که فروش کاهش یابد و با اطمینان از بازگشت دوباره به خریداران، این اطمینان حاصل شود که قیمت ها بیشتر کاهش نخواهند یافت. استراتژیهای دنباله روی روند، معامله گران را تشویق می کند تا پس از شکست مقاومت، بازار را بخرند و پس از سقوط بازار، بازار را به فروش برسانند. گاهی اوقات یک بازار از محدوده خارج می شود ، برای شروع روند به زیر حمایت یا بالاتر از مقاومت می رود. چگونه این اتفاق می افتد؟ وقتی حمایت از بین می رود و بازار به پایین ترین سطح می رسد، خریداران شروع به توقف می کنند.

  • اگر طرفدار استراتژی های فارکس پرایس اکشن هستید به صفحه آموزش کامل الگوهای پرایس اکشن مراجعه کنید.
  • یک راه موثر این است که قبل از خارج شدن کنترل وضعیت از دستتان، یک مقدار یا درصد ضرر را تعیین کنید که در صورت وقوع آن، باید عقب ‌نشینی کرده و استراتژی خود را اصلاح کنید.
  • جفت‌ ارزهایی که دارای بهترین شرایط استفاده از استراتژی معامله حامل هستند، معمولا بسیار نوسانی هستند.
  • وقتی می‌بینید که یک بازیکن بسکتبال پشت سر هم ۵ یا ۶ مرتبه توپ را داخل سبد می‌اندازد و امتیاز می‌گیرد، مردم معمولا می‌گویند این بازیکن روی دور خوش‌شانسی افتاده و به نظر می‌رسد چیزی جلودار او نیست.

سلام، ویدئوهای آموزش فارکس را ببینید ، اگر سوالی کمکی باشه در خدمتم. پیشنهاد میکنیم در داخل سایت گوگل فارکس از منوی آبشاری «استراتژی و ابزارها» بر روی «استراتژی های کاربردی» کلیک نمایید. از این بخش میتوانید استراتژی های کاربردی فارکس را مطالعه و بررسی کنید. من دنبال استراتژی های فارکس pdf هستم لطفا راهنمایی کنید از کجا دانلود کنم. مرجع واحدی وجود ندارد و در تمامی سایتهای فارکسی ممکن است استراتژی های جدید فارکس بارگذاری شود. به عنوان نمونه برای دانلود ویدیو استراتژی فارکس میتوانید به وبسایت یوتیوب مراجعه نمایید.

بهترین و دقیق ترین استراتژی فارکس

در این روزها یک معامله‌ گر سوئینگ اگر با ترند همراه باشد می‌تواند سودآوری مناسبی داشته باشد. اما از طرفی دیگر معامله‌ گران روزانه با چندین فرصت مختلف در روز امکان سودآوری بیشتری در این مواقع دارند. همینطور این هزینه‌ ها تاثیر کمتری بر روی معاملات آنها دارد زیرا سود معامله‌ گران سوئینگ در هر معامله بسیار بیشتر از معامله ‌گران روزانه است.

۲) استراتژی نمودار روزانه فارکس

تصمیم گیری در معاملات فارکس بر پایه احساسات زودگذر هیچ گاه ایده خوبی نیست. موفق ترین معامله‌گران فارکس افرادی هستند که زمان زیادی را وقف یادگیری درباره بازارها و گسترش حس قوی مدیریت ریسک با استفاده صحیح از استراتژی‌های معاملاتی می‌کنند. یادگیری درباره بازارها به شما کمک می‌کند که کم کم الگوها، روندها و شرایط را در بازارها ببینید، و نهایتاً خود استراتژی‌ها به شما اجازه می‌دهند تا نتایج احتمالی را پیش‌بینی کنید. از قدرتمندترین و موفق ترین استراتژی فارکس برای ساده سازی فرآیند بررسی این اطلاعات با ایجاد مجموعه ای از قوانین یا روش، برای تصمیم گیری در مورد معاملات استفاده می شود. به هر روی تعداد زیادی از تکنیک ها و روش های معاملاتی برای ایجاد یک استراتژی تجاری موفق، می تواند برای هر معامله گر سخت باشد، صرف نظر از این که تجربه زیادی نیز در امر معامله در بازارهای مالی داشته باشد. لذا اگر این دوره آموزشی را تهیه کردید حتما به نکات مهمی که در آن گفته میشود عمل کنید تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان بگیرید.

ربات فارکس

زمانی که EMA سبز رنگ و قرمز رنگ در عکس جهتی که شما وارد بازار شدید، دوباره از یکدیگر عبور کردند، چه در سود باشید، چه در ضرر، باید سفارش را ببندید. از طریق این استراتژی می‌توان سیگنال‌های واضحی برای انجام معاملات به دست آورد. انواع مختلفی از سبک های استراتژی معاملاتی فارکس از تایم فریم های کوتاه تا تایم فریم های طولانی وجود دارد. این سبک‌ها در طول سال‌ها به‌طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌اند و همچنان انتخابی محبوب از فهرست بهترین استراتژی‌های معاملاتی فارکس در سال جاری باقی مانده‌اند. بهترین معامله گران فارکس همیشه از سبک ها و استراتژی های مختلف در جهت نحوه تجارت موفق فارکس آگاه هستند.