استراتژی فارکس چیست؟ + معرفی 8 مورد از بهترین استراتژی های فارکس محمد فاموریان

همیشه دقت کنید که حتما از قوانین معاملاتی خود تبعیت می‌کنید و همچنین معاملات را براساس سیستم تعریف شده خود اجرا می‌کنید. در هنگام آغاز کار، مهم است که معامله ‌گران تعداد بازارها و نمادهای معاملاتی که باید به آنها توجه کنند را کاهش دهند تا بتوانند تمرکز بیشتری نسبت به سایر داشته باشند. در استراتژی معامله حامل یا Carry Trading ریسک قابل توجهی وجود دارد. جفت‌ ارزهایی که دارای بهترین شرایط استفاده از استراتژی معامله حامل هستند، معمولا بسیار نوسانی هستند.

  • با این روش ممکن است صرف ۱۵-۳۰ دقیقه در روز به دنبال سیگنال های جدید و نظارت بر معاملات باز باشید.
  • هر کسبوکاری یک قلق خاصی دارد ما در این آموزش تمامی قلق ها و راه های موفقیتی که خودمان بدست آورده ایم را در اختیار شما میگذاریم.
  • بنابراین، بالا و پایین‌های اخیر معیارهایی هستند که قیمت‌های فعلی را با آن ارزیابی می‌کنند.
  • در مقایسه با استراتژی معاملاتی ۱ ساعته فارکس یا حتی استراتژی‌هایی که بازه‌های زمانی کمتری دارند، در استراتژی نمودار روزانه فارکس نویز بازار کمتری وجود دارد.
  • شما با استفاده از این نرم افزار می توانید برای هر جفت ارز اسپرد و سواپ تعریف کنید.

نیاز به زمان کوتاه نسبت ریسک به ریوارد متوسط از جمله مزایای آن است. همچنین ایجاد فرصت های معاملاتی کم و انحصاری بودن جزء معایب این استراتژی به شمار می آیند. تریدرها در بازار فارکس می توانند از این نوع استراتژی به تنهایی برای انجام ترید های خود استفاده کنند.

ثبت نام در فارکس در کمتر از 1 دقیقه کلیک کنید + ویدیو

استفاده از مطالب سایت آموزش باینری آپشن ، باینری آپشن کلاب با ذکر منبع بلامانع است. تمام مطالب اینجا همانطور که رایگان گردآوری شده ، رایگان هم در اختیار همه قرار گرفته است. استفاده از دو استاچستیک – یکی آرام و یکی سریع – ترکیبی برای تشخیص زمان پایان اصلاح قیمت و حرکت در جهت روند. استراتژی پیوت فیبوناچی ، ترکیب اصلاحی های فیبوناچی به علاوه ی اصلاحی های سطوح پیوت روزانه ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالانه می باشد. تمرکز این مقاله بر روی پیوت روزانه قرار دارد ولی به سادگی زمان های بالاتر را هم می توانید درگیر کنید.

استراتژی ترند تریدینگ یا معاملات خط روند

باید به این کار خود ادامه دهید تا زمانی که قیمت از محدوده‌ی مثلث خارج شده و سفارش شما فعال شود. سفارش محدوده‌ی فروش باید نسبت به آخرین «کف» تشکیل شده درون مثلث تعیین شود. اگر یک کف جدید ایجاد شد، دستور فروش باید به آن کف جدید انتقال پیدا کند. باید به این کار خود ادامه دهید تا زمانی که قیمت از محدوده‌ی مثلث خارج شده و سفارش شما را فعال کند.

انتخاب بهترین استراتژی فارکس

این استراتژی خطهای دنباله فیبوناچی (یعنی 1، 3، 5، 8، 13 و …) را دنبال می‌کند. معامله‌گران دنباله فیبوناچی را روی نمودارهای قیمتی خود استفاده می‌کنند تا نرخ‌های بازاری محتمل در آینده را پیش‌بینی کنند. این استراتژی زمانی است که معامله‌گران از روند قیمت استفاده می‌کنند تا بهترین قیمت پرداختی را بدست آورند، که میان تازه کاران و همچنین معامله‌گران با تجربه محبوبیت دارد. به منظور افزایش شانس سود خود، مهم است که درباره بازارها و استراتژی‌های معاملاتی پشت آنها تا جای ممکن اطلاع داشته باشید.