استراتژی‌های معاملات فارکس Alpari International

معامله ‌گران سوئینگ نسبت به معامله ‌گران روزانه همینطور هزینه‌ ها، کمیسیون‌ ها و اسلیپیج کمتری پرداخت می‌کنند. معامله‌گران سوئیگ می‌توانند در زمان کمتری، تقریبا همان سودآوری معامله‌ گران روزانه را به دست بیاورند. برای معامله‌ های کوتاه مدت اندیکاتورهایی مانند میانگین متحرک ‌ها، RSI، پارابولیک SAR و اسیلاتور تصادفی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

شما باید به دنبال شواهدی از وضعیت فعلی باشید تا به شما اطلاع دهد که آیا متناسب با سبک تجارت شما است یا خیر. همچنین در بخش چت روم این اپلیکیشن می‌توانید به تبادل نظر با دیگر تریدرها نیز بپردازید. این اپلیکیشن بیشتر مناسب کاربران حرفه‌ای هست و امکانات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین بهتر است در ابتدای کار نقاط حمایتی در تایم فریم های بالاتر را در نظر بگیرید.

  • هر معامله‌گر سودده در بازار فارکس دارای استراتژی معاملاتی ثابتی است که همواره از آن پیروی می‌کند.
  • اگر شما یک دی تریدر باشید، نگرانی در مورد فاندامنتال‌های اقتصادی و روند بلند مدت ندارید، زیرا آنها ربطی به استراتژی شما ندارند.
  • قدرت ارزها به ما می گوید که به عنوان مثال EUR در حال ضعیف شدن و CAD در حال قوی شدن است پس اگر این دو را کنار هم بگذاریم ، یک EURCAD نزولی خوب خواهیم داشت.
  • برای نقطه ورود دقیق قادریم به یک تایم فریم پایین تر هم برویم تا جزئیات به مراتب بیشتری در آن ها قابل مشاهده باشد.

در مقاله پیش رو با برخی از استراتژی های فارکس آشنا شدیم و در آن به طور کامل به شرح این استراتژی ها پرداختیم. لازم به ذکر است که انتخاب یک استراتژی کاربردی و مناسب هرگز کار آسانی نخواهد بود. زیرا علاوه بر مهارت و آگاهی لازم باید با افراد متخصص در این زمینه نیز مشورت نمود.

روش هایی برای جلوگیری از فکر کردن بیش از حد هنگام معامله

سپس به صورت یک خط، معمولاً در نمودار جداگانه زیر نمودار قیمت اصلی نمایش داده می شود. در تصویر ساده بالا، EUR/USD یک روند صعودی را نشان می‌دهد که توسط اوج‌های بالاتر و پایین‌ترین سطح اعتبارسنجی شده است. تمامی ربات های سایت فارکس استراتژی دارای پشتیبانی دائمی رایگان هستند و تیم ما همواره در کنار شما خواهد بود. ارائه خدمات اختصاصی و مدیریت سرمایه جهت همکاری و مشارکت با شما با کمال افتخار انجام میگردد. با خیالی آسوده خرید کنید، تیم پشتیبانی فارکس استراتژی همراه شماست….

گام سوم : اندازه گیری انرژی بازار

تحلیل گران از افزایش حجم معاملات به عنوان نشانگر کلیدی برای دستیابی به بیشینه قیمت استفاده می کنند. الگوی فارکس به سبک پشوتن مثلث صعودی حدود چهار هفته طول خواهد کشید و بیش از 90 روز پایدار نخواهد ماند. اینها تنها نمونه هایی از سیگنال هایی به حساب می آیند که شما قادرید به موقع از اسیلاتورها بگیرید تا به شما کمک کنند در درک بهتر این موضوع که آیا بازار به روند خودش ادامه می دهد یا از این ایستگاه بر می گردد. البته هم زمان با اندازه گیری انرژی بازار می بایست اعتبار منطقه مقاومتی پیش رو را نیز در نظر بگیریم. این را بخاطر داشته باشید تا زمانی که برای خود یک پلن و استراتژی معاملاتی اصولی و قدرتمند نداشته باشید به درآمدهای میلیونی هم دست پیدا نخواهید کرد .

اگر شما در یک بروکر فارکس ثبت‌نام کرده باشید به احتمال زیاد به شما ابزار متاتریدر را نیز می‌دهند. در نهایت بر اساس تحلیل های خود جهت بازار را تشخیص می‌دهند و وارد معامله می‌شوند. یکی از بهترین ابزار ها برای تریدر های فاندامنتال، سایت فارکس فکتوری هست.