آموزش فارکس از صفر تا صد و رایگان + 3 استراتژی مهم زدبورس

پس از انجام ثبت نام، می‌توانید با کارت بانکی خود و از طریق سایت صرافی، اقدام به تبدیل ریال خود به دلار نمایید. به این صورت که، میزان دلار درخواستی خود را وارد می‌کنید و سایت پس از انجام محاسبات، مقدار ریالی لازم برای دریافت آن میزان دلار را به شما می‌گوید. در مرحله بعد می‌توانید از طریق درگاه‌های بانکی خود سایت، اقدام به انجام تراکنش کنید. شارژ و برداشت حساب از طریق این صرافی‌های مجازی به شدت آسان بوده و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. روند کار اینگونه است که ابتدا از بین صرافی‌های تحت نظارت بروکر خود، یکی را انتخاب و اقدام به ثبت نام در آن می‌نمایید.

  • پس از خرابی که قرارداد برتون وودز به وجود آورد، توافقنامه اسمیت سونیان در دسامبر 1971 به وجود آمد که امکان نوسانات بیشتری را برای ارزها فراهم کرد.
  • یعنی CFD بازاری با بیش از 20 هزار کالای معاملاتی باور نکردنی است.
  • با این وجود، تشخیص ابتدای یک روند بدون اینکه از پایان آن خبر داشته باشیم امری بیهوده است.یکی از اندیکاتورهایی که به تعیین انتهای روند کمک می‌کند، توقف و تغییر مسیر (SAR – Stop and reversal) است.

مثلا 100 لات معامله کنید و 1،000 پیپ سود بگیرید، میشود یک میلیون دلار. جفت ارز EUR/USD، پرحجم ترین ارز بازار فارکس با 23% حجم روزانه معاملات بوده که حجم آن معادل بیش از 1 تریلیون دلار است. جای تعجب ندارد که یورو دلار، بزرگترین و جذابترین جفت ارز دنیاست. زیرا که این جفت ارز بیانگر دو قطب اقتصاد دنیا یعنی اروپا و آمریکا بوده که به شدت جفت ارز مهمی در تمامی تاریخ بوده و هست و خواهد بود. هر زمانی که خواستید معامله خود را ببندید و سود کسب کنید.

فارکس چیست؟ بازار فارکس Forex (آپدیت جدید)

10 نکنه طلایی که شما را به یک معامله گر فارکس حرفه ای تبدیل میکند، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید. چهار ترس اصلی در معاملات و راهکار غلبه بر آنها، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید. یکی از آموزشهای ضروری شیوه صحیح نصب و فراخوانی اکسپرت و اندیکاتور است، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید.

یکی از قویترین دوره های آموزش پرایس اکشن خارجی، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید. یکی از قویترین دوره های آموزش پرایس اکشن ایرانی، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید. دوره اختصاصی سایت تجارت فارکس، برای مشاهده کامل متن کلیک کنید.

و یا مثلا هر یک دلار برابر است با یکصد و یازده ین ژاپن. شما می‌توانید هرچیزی که دلتان خواست در دنیا را معامله کنید. بی نهایت قرارداد آتی وجود دارد و شما می‌توانید معامله کنید. امکان خرید سهام شرکت‌های گوگل، اپل، فیسبوک، آمازون، تسلا و … دسته‌ای برای خودشان مشغول به کار و فعالیت بودند و به نوعی کارآفرین بودند و عده دیگری بودند که نزد این کارآفرینان کار می‌کردند و سطح مالی خوبی نداشتند. در ادامه بیشتر راجع به اینکه فارکس چیست و چگونه می‌توانیم در آن معامله کنیم و سود کنیم و ثروتمند شویم توضیح می‌دهیم.

دیگر قیمت دلار را در اخبار چک نکنید و از استرس افزایش قیمت دلار، در امان باشید. وقتی معامله ای را شروع می کنید، یا باز می کنید، اصطلاحاً “پوزیشن” گرفته اید. ۱.این بازار ۵ روز هفته به طور ۲۴ ساعته باز است بنابراین برای کسانی که تایمی از روز را به کار مشغول هستند هم امکان فعالیت در این بازار وجود دارد. با این حال، بهترین راه برای جلوگیری از استرس این است که تا حد امکان از قبل برنامه ریزی کنید. اگر برای شرایط چندگانه استراتژی دارید، زمانی که بازارها داغ هستند باید به چیزی روی آورید.

همه چیز درباره استفاده از واگرایی در معامله (Divergence Trading)

زمانی که یک روند در حال تمام شدن و یک روند جدید در حال شکل گیری است، احتمال بیشتر شدن نوسانات قیمت زیاد است. در چنین شرایطی معامله گران نوسانی معاملات خود را انجام می‌دهند. بنابراین زمانی که بازار در یک جهت خاص در حال حرکت است این معامله گران می‌توانند از بازار سود بگیرند اما زمانی که روند بازار خنثی است، ریسک وارد شدن به معاملات برای این تریدرها بسیار زیاد است. تریدر یا معامله گر به فردی گفته می‌شود که در بازارهای مالی به خرید و فروش دارایی‌های مالی می‌پردازد. تریدرها این خرید و فروش را یا برای خود انجام می‌دهند و یا به نمایندگی از یک شخص یا موسسه دیگر، کار معامله کردن برای رسیدن به سود را انجام می‌دهند. هر لات برابر 100 هزار دلار است، بنابراین برای شروع معامله در فارکس به اندازه 100 هزار دلار مورد نیاز است.

یکی از معروف ترین حساب ها حساب دمو و حساب واقعی می باشد. در آموزش ها نحوه افتتاح انواع حساب های فارکس را آموزش داده ایم. ولی اگر در مبحث خاصی نیاز به آموزش دارید ، با کلیک بر روی هر قسمت به صفحه آموزش آن هدایت خواهید شد. هدف ما در این سایت ارائه آموزش ها با زبانی بسیار ساده و روان برای مخاطبانمان می باشد. در این آموزش ها فرض کرده ایم شما هیچ دانش قبلی از فارکس و معاملات آن دارید. برای یادگیری عمیق تر بهتر است لیست آموزش های ما را به ترتیب دنبال کنید.

دو شکل رایج تحلیل در بازار فارکس وجود دارد – تکنیکال و فاندامنتال. تحلیل تکنیکال نشان دهنده تجزیه و تحلیل شاخص های فنی خاص است، و تحلیل فاندامنتال بر رویدادهای سیاسی و اقتصادی جهانی یا منطقه ای و تأثیر بعدی آنها بر بازار تأکید می­کند. تحلیل تکنیکال طیفی از تکنیک‌ها است که برای پیش‌بینی حرکت‌های آتی قیمت محصولات مالی بر اساس حرکات و الگوهای قیمتی تاریخی استفاده می‌شود.