آموزش تعمیرات ایسیو خودرو دوره تخصصی آموزش تعمیرات ECU مرکز فنی آرمان خودرو | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش تعمیرات ایسیو خودرو دوره تخصصی آموزش تعمیرات ECU مرکز فنی آرمان خودرو | آموزشگاه آپادانا تبریز

در انتهای این 2 بخش هنرجوی دوره تعمیرات ایسیو و بردهای الکترونیک خودرو قادر خواهد بود انواع برد و یونیت های مربوط به این سیستم را بطور کامل عیب یابی و تعمیر نماید. هدف اصلی این دوره، اموزش طیف گسترده‌ای از تکنیک‌های کاربردی در ماژول‌های الکترونیکی ایسیو خودروهای مختلف است، به صورتی که بتوان به صورت عملی این کار را انجام داد و تجربه را انتقال داد. الزامات این دوره به عنوان پیش نیاز دانش مقدماتی مکانیک و شناخت برد های الکترونیکی می باشد که مدرک پایان دوره معتبر را در آخر دوره دریافت خواهید کرد. آموزشگاه فن آموزان زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور دوره آموزش ای سی یو را برگزار می کند که در این زمینه یکی از بهترین و کاملترین دوره ها می باشد. اولین و مهمترین قدم در بخش تعمیرات ایسیو ECU دانستن مبانی الکترونیک است.بدون دانستن مبانی مدار و الکترونیک فقط به صورت تجربی و یا سعی و خطا ممکن است ایسیویی تعمیر شود و این به معنی از دست دادن تدریجی اعتبار یک تعمیرکار ایسیو ECU است. با اجزای داخلی یک ایسیو ECU آشنا شدیم پس مشکلات ایسیوها به چهار بخش داخلی ایسیو و علاوه بر آن بخش تغذیه و پاور آن نیز مربوط می شود ، این بخش وظیفه روشن کردن ایسیو و ایجاد سطح ولتاژهای لازم جهت کارکرد IC های مختلف ECU را بر عهده دارد .

  • از نکاتی مثل به روز بودن تجهیزات جهت برگزاری دوره آموزشی ، تجربه و سابقه استادان، سرفصل های ارائه شده، تعداد افراد حاضر در هر کلاس، به روز بودن آموزش ها و… که بگذریم، کیفیت دوره های عملی و به خصوص “امکانات و تجهیزات آموزشگاه ها” بسیار حائز اهمیت است.
  • ایسیو خودرو یکی از قطعات جدید است که در خودروهای امروزی به کار گرفته می شود.
  • در دوره آموزش تعمیرات ایسیو ماشین خارجی به طور کامل و تخصصی به شما عزیزان نحوه تعمیر و عیب یابی ایسیو انواع ماشین های خارجی آموزش داده می شود.
  • تعمیرات ایسیو خودروهای داخلی برای یک تعمیرکار اولین مرحله یادگیری این مهارت ارزشمند محسوب می گردد.

✔️ 30% تخفیف در هزینه دوره آموزش تعمیرات ECU برای شرکت کنندگان در نظر گرفته است. ضمن اینکه تعمیر ایسیو این خودروهای بسیار تخصصی بوده و این موضوع باعث شده تا بازار کار این شغل اشباع نشده و در صورت ورود به آن بتوانید درآمد بالایی کسب کنید. دراین دوره کلاس های آموزشی استاد محترم بسیار خوب و شیوا تمام اطلاعات ، نسبت به کامپیوتر خودرو را در اختیار بنده قرار دادند. در کلاس ها هر آنچه اطلاعات نیاز بود در مورد خودرو و سیستم های مختلف الکترونیکی کامپیوتر بدانم را دانستم . و در آخر با تشکر از استاد خوب و ارزنده جناب آقای مهندس ایزدی که در این مدت تمام زحمات مارا به دوش کشیدند و تمام سوالات من را پاسخ دادند.

آموزش آسانسور و پله برقی همراه با کارآموزی

آشنايي با نحوه عيب يابي و برطرف کردن عیب يك سيستم انژکتوری از ضروريات اوليه اي است که باید هر تعميرکار ؛  از آن اطلاع  کافی و مورد نیاز را داشته باشد. علاوه بر شرکت های خودرو سازی می توانید در مراکز و کارگاژهای تعمیرات خودرو مشغول فعالیت شوید یا به صورت شخصی در زمینه تعمیرات ایسیو فعالیت کنید. همچنین می توانید یک وب سایت در زمینه تعمیرات ایسیو راه اندازی کنید و در این زمینه فعالیت داشته و دامنه فعالیت خود را گسترش دهید. همچنین مجموعه ما دوره های تخصصی ایسیو و برق خودرو را برای شرکتهای مختلفی نظیر کرمان خودرو ، ایران خودرو ، سایپا و … به طور خصوصی نیز برگزار نموده است . بله ، در واقع اصلی ترین و مهمترین قسمت آموزش تعمیرات ECU ، الکترونیک می باشد که در این دوره ابتدا این مبحث به طور کامل آموزش داده می شود .

بازار کار ایسیو خودرو

ایسیو تستر دارای قابلیت های ویژه ای مانند تست و شبیه سازی ایسیو خودرو های داخلی و خارجی، نمایش عملکرد اکثر اپراتور های خودرو، قابلیت راه اندازی سیستم های مالتی پلکس و غیره کی باشد که به دلیل استفاده آسان و راحت، برای کارگاه ها و مراکز آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. در کلاس آموزشی تعمیر ایسیو پایتخت فناوری، به معرفی انواع ایسیو تستر ها پرداخته می شود و در ادامه نحوه کار با آن ها آموزش داده می شود. آموزش کامل دستگاه دیاگ در دوره تعمیرات ایسیو خودرو به کارآموزان آموزش داده می شود. میتوانیم قطع به یقین به شما بگوییم که هیچ آموزشگاه تعمیر ایسیو در کشور به شما آموزش رایگان ECU خودرو را نمی دهد. البته در سایت ما و همچنین سایت های دیگر مقالاتی در رابطه با آموزش رایگان ECU خودرو وجود دارد و البته که تکمیل نیست. شما برای یادگیری آموزش تعمیر ECU باید در یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات ECU ( نظیر پارسیان صنعت خودرو ) ثبت نام کنید تا بتوانید به ای سی یو یا کامپیوتر خودرو مسلط شوید و کار تعمیر ایسیو را انجام دهید.

مقاله های آموزشی متعددی به صورت رایگان آموزش تعمیرات ecu خودروهای خارجی را ارائه می‌دهند، اما اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای وارد بازار تعمیر ایسیو شوید، باید در نظر داشته باشید که آموزش رایگان ایسیو برای خودروهای خارجی راه خوبی برای کسب مهارت در این زمینه نیست. ضمناً این روش‌ها معمولاً فقط به صورت سطحی آموزش تعمیرات ecu خودروهای خارجی را برگزار می‌کنند در صورتی که کلاس تعمیرات ecu خودروهای خارجی به صورت تئوری می‌باشد و در این نوع آموزش‌ها، کارآموزان از دوره‌ای که در آن شرکت کرده‌اند بهره‌ای نمی‌برند. در نظر داشته باشید که آموزش تعمیرات ecu خودروهای خارجی یکی از پردرآمدترین مشاغل موجود در بازار کار است و اگر بتوانید هزینه آموزش تعمیرات ecu خودروهای خارجی را بپردازید، هزینه‌های آموزشی چندین برابر در سال جاری به شما بازگردانده می‌شود.