یک استراتژی ساده ارزدیجیتال-فارکس تکنیکال

بنابراین در صورتی که به دو مورد اشاره شده تسلط ندارید، می‌توانید ابتدا دوره هوش ارز دیجیتال و یا دوره هوش بازار جهانی محمد فاموریان را تهیه کنید و سپس این دوره را خریداری فرمائید. محمد فاموریان نیز مثل شما سرمایه زیادی از دست داده تا توانسته این استراتژی‌ها را پس از هزاران دلار ضرر، به کار گیرد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان بدون استراتژی وارد معاملات نشوید.

در نمودار دقت کنید که چگونه ناحیه رنج پرایس اکشنی، مابین سطوح حمایت و مقاومت در حال نوسان است. در این ناحیه قانون HH,HL و نیز قانون LH,LL وجود ندارد و ما در یک ناحیه رنج قرار داریم. پس با یک انالیز ساده پرایس اکشن می توان فهمید بازار دارای روند است و یا اینکه در حالت رنج قرار دارد. همانگونه که قبلآ کفته شد، پرایس اکشن یا ترید بر مبنای آنالیز پرایس اکشن، عبارتست از آنالیز حرکت قیمت بر حسب زمان.

  • اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم، شما برای این که بتوانید یک نوسان گیر خوب و ماهر شوید، ابتدا باید خودتان را بشناسید، سپس از بازار و ارز های مورد نظر شناخت خوبی به دست بیاورید.
  • سپس 900 دلار به کارگزاری می‌دهید و سرمایه خود را دو برابر می‌کنید.
  • اما روبوفارکس با رفتار حرفه‌ای در طی این سالها نشان داده که می‌تواند قابل اعتماد باشد.
  • این کارگزاری امکان معامله در طیف گسترده ای از دارایی ها با حداقل اسپرد ممکن و امکان انتخاب نوع حساب متناسب با سبک تجاری مورد نظر مشتری را ارائه می دهد.

گرچه بهتر است این شناخت را خودتان به صورت عملی به دست بیاورید، اما ما در این جا نیز سعی می کنیم قبل از ورود به بحث انواع روش های نوسان گیری ارزهای دیجیتال کمی بیشتر شما را با بازار ارزهای دیجیتال آشنا کنیم. شرکت پردازش اطلاعات مالی دکه، بزرگترین پایگاه الگوتریدینگ در ایران است. که خدماتی از جمله دوره های آموزشی الگوتریدینگ و خدمات الگوتریدینگ فراهم نموده است.

یک استراتژی ساده

شناخت شما از خودتان و شناخت شما از بازار هرچقدر قوی تر، عمیق تر و طولانی تر باشد، احتمال موفقیت شما نیز بیشتر و بیشتر می شود. این واقعیتی غیر قابل انکار است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت. بنابراین نمی توان با آن ها آینده سهم را پیش بینی کرد، اما می توان به واسطه آن ها گذشته را به خوبی تحلیل کرد. هر اندیکاتور و ابزاری که بتواند این گذشته را دقیق تر و درست تر تحلیل کند، عملا می تواند انتخاب مناسبی در نوسان گیری ارزهای دیجیتال محسوب شود. در واقع شما در نوسان گیری باید علاوه بر دقت در معامله گری، سرعت خوبی هم داشته باشید. این مسئله ای نیست که بتوان آن را با تحلیل ده ها اندیکاتور مختلف به دست آورد.

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و کاردانو

از این رو نمی توان چندان این ارزها را به عنوان محل مناسبی برای نوسان گیری حرفه ای دانست. در واقع نوسان گیران حرفه ای همواره به دنبال نوسان های نسبتا بزرگ هستند. هنگامی که همراه با الگوهای نمودار قیمت، از کندل‌ استیک‌ها و سایر اندیکاتورهای تکنیکال استفاده گردد، این ترکیب می‌تواند بخشی از یک استراتژی معاملاتی موفق و سودآور ارزدیجیتال باشد. RSI به راحتی خوانده می‌شود و حتی استفاده از آن برای ایجاد یک استراتژی معاملاتی موفق آسان‌تر است، به خصوص زمانی که با الگوهای نمودار، کندل‌ها و دیگر شکل‌ها ترکیب گردد. به طور کلی در دسته ایمن‌ترین استراتژی‌ها در نظر گرفته می‌شود که معایب بسیار کمی هم دارد. با این حال، تریدرها باید حساسیت خود را در مورد آنچه که فروش بیش از حد یا خرید بیش از حد می‌شمارند و یا موقعیت‌های زودهنگامی که می‌تواند منجر به ضرر شود، آزمایش کنند.

پکیج تریدر قدرتمند

هر چه این روند ادامه پیدا کند، معامله‌گران اطمینان بیشتری پیدا می‌کنند که این خطوط، سطح مقاومت معناداری را نشان می‌دهند. در صورتیکه که این خطوط موازی باشند یک کانال مجله خبری فارکس تکنیکال یا پرچم Flag را شکل می‌دهند. اگر خطوط بیشتر همگرا باشند، به طور کلی “وج” یا “کنج” یا گُوه نامیده می‌شود. تنها به معرفی کانال‎ها و وج‌ یا گُوه ها Wedge بسنده می‌کنیم.

در این مقاله به معرفی 5 مورد از استراتژی‌های برتر معاملات کریپتوکارنسی می‌پردازیم. معامله‌گران موفق در همه معاملات موفق نیستند، آن‌ها تنها از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود بیشتر از هر زمان دیگری سود کسب کنند. در سال ۱۹۸۹، مایکل سیلور از علاقه خود به فناوری; تجارت و استفاده از شبیه‌سازی رایانه‌ای برای راه‌اندازی شرکت MicroStrategy استفاده کرد. این شرکت برای کمک به شرکت‌ها در زمینه ارائه اطلاعات تأسیس شد.

MACD مخفف میانگین متحرک واگرایی همگرایی است؛ یک اندیکاتور تحلیل تکنیکال که توسط نویسنده و تریدر جرالد آپل در اواخر دهه 1960 ایجاد شد. تحلیل تکنیکال مطالعه، تمرین و تجزیه و تحلیل الگوهای نمودار، با استفاده از اندیکاتورها، اسیلاتور ها و خود کندل‌هایی است که نمودارهای قیمت دارایی‌هایی مانند سهام، ارزهای دیجیتال، فارکس و غیره را تشکیل می‌دهند. قبل از این که شروع به برنامه‌ریزی استراتژی معاملاتی روزانه خود کنید، ابتدا باید یک پلتفرم را انتخاب کنید. شما می‌توانید از صرافی های خارجی که مراحل ساده‌ای برای احراز هویت دارند برای معامله رمزارز اقدام کنید.