گاوهای نر بالاتر از 1.23، داده های شغلی ایالات متحده را نادیده می گیرند


  • سواتی معتقد است که نشانه های کمی وجود دارد مبنی بر اینکه تقاضاهای رو به رشد حقوق، احتمال مارپیچ قیمت دستمزد را افزایش می دهد.
  • او هشدار داد که BoE می‌تواند رکود پیش‌بینی‌شده را بدتر کند اگر قیمت‌های استقراض را بیش‌تر افزایش دهد.
  • دلار در بحبوحه افزایش ریسک کاهش یافت.

با تضعیف دلار، چشم انداز پوند/دلار آمریکا امروز صعودی است. دلار در روز دوشنبه برای به دست آوردن زمین تلاش کرد و در پایین‌ترین حد پنج ماهه خود ماند زیرا معامله‌گران به داده‌های قوی‌تر از حد انتظار مشاغل ایالات متحده نادیده گرفتند. رشد انتظارات از بازگشایی چین، احساسات ریسک را تقویت کرد.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ،ید توکن های NFT هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

سواتی دینگرا، که نرخ های بهره را برای بانک ،ستان تعیین می کند، در مصاحبه ای در روز شنبه اظهار داشت که نشانه های کمی وجود دارد مبنی بر اینکه افزایش تقاضای حقوق، احتمال مارپیچ قیمت دستمزد را افزایش می دهد.

Dhingra ماه گذشته به افزایش 50 واحدی در ث،ه رای داد، در حالی که ا،ر همکارانش از رشد 75 واحد پایه حمایت ،د. او بعداً به قانون‌گذاران هشدار داد که اگر بانک مرکزی هزینه‌های استقراض را بیش از این افزایش دهد، رکود اقتصادی ممکن است عمیق‌تر شود.

وی افزود که بازار کار نشانه‌های کمی نشان می‌دهد که تقاضای کارگران برای افزایش دستمزد منجر به تورم دائمی بالا می‌شود که اکنون به بالاترین میزان در 41 سال گذشته ی،ی 11.1 درصد رسیده است.

بریت،ا زمست، از ناآرامی های صنعتی را تجربه می کند زیرا کارگران – از معلمان و کارگران راه آهن گرفته تا پرستاران و امدادگران – برای دستمزد بهتر دست به اعتصاب می زنند زیرا با افزایش هزینه های زندگی دست و پنجه نرم می کنند.

رویدادهای کلیدی GBP/USD امروز

بریت،ا اوا، امروز داده های ،یبی و خدمات PMI خود را منتشر خواهد کرد. اینها سطح فعالیت مدیران ،ید را می سنجند. مقدار بالای 50 نشان دهنده گسترش بخش است، در حالی که خواندن زیر 50 نشان دهنده کاهش بخش است.

از ایالات متحده، سرمایه گذاران به PMI غیر تولیدی توجه خواهند کرد که نشانگر وضعیت کلی اقتصادی بخش غیر تولیدی است.

چشم انداز فنی GBP/USD: واگرایی نزولی RSI با اشاره به اصلاح

چشم انداز GBP/USD

نمودار بالا قیمت را بسیار بالاتر از 30-SMA و RSI بالای 50 نشان می دهد. این نشانه صعودی بودن روند فعلی است. قیمت به تازگی از سطح مقاومت کلیدی 1.2300 ش،ته است و احتمالاً بالاترین سطح را خواهد داشت. اما نگاهی به RSI یک واگرایی نزولی را با قیمت نشان می دهد که نشان دهنده ضعف در حرکت صعودی است.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد بررسی پلتفرم تجارت بریت،ا هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

ممکن است ،س‌ها در این مرحله وارد شوند، زیرا RSI نیز بیش از حد ،یداری شده است. قیمت باید به زیر 1.2300، 1.2152 و 30-SMA برگردد تا واگرایی نزولی به نمایش درآید. اگر 30-SMA به ،وان حمایت حفظ شود و قیمت بالاتر برود، روند صعودی ادامه خواهد داشت.

اکنون به دنبال تجارت فار، هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

67٪ از حساب های سرمایه گذار ،د هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می تو،د ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زم، متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال

بعدی را بخو،د

پیش بینی GBP/USD من

نوسان قیمت EUR/USD به زیر 1.06 پیش از ISM ایالات متحده

سواتی معتقد است که نشانه های کمی وجود دارد مبنی بر اینکه تقاضاهای رو به رشد حقوق، احتمال مارپیچ قیمت دستمزد را افزایش می دهد. او هشدار داد که BoE می‌تواند رکود پیش‌بینی‌شده را بدتر کند اگر قیمت‌های استقراض را بیش‌تر افزایش دهد. دلار در بحبوحه افزایش ریسک کاهش یافت. با تضعیف دلار، چشم انداز پوند/دلار آمریکا امروز صعودی است. دلار در روز دوشنبه برای به دست آوردن زمین تلاش کرد و در پایین‌ترین حد پنج ماهه خود ماند زیرا معامله‌گران به داده‌های قوی‌تر از حد انتظار مشاغل ایالات متحده نادیده گرفتند. رشد انتظارات از بازگشایی چین، احساسات ریسک را تقویت کرد. -آیا علاقه دارید در مورد ،ید توکن های NFT اطلاعات بیشتری ،ب کنید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید – Swati Dhingra، که نرخ بهره را برای…


منبع: https://www.forexcrunch.com/gbp-usd-outlook-bulls-above-1-23-ignore-upbeat-us-jobs-data/