چشم انداز قیمت طلا – همه نگاه ها به فدرال رزرو برای راهنمایی


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • مقاومت چند ماهه همچنان پابرجاست.
  • کوتاه از اوج های بالاتر/پایین های بالاتر در حال حاضر متوقف شده است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

برترین درس های تجارت

بازده دلار و ،انه داری ایالات متحده تغییر چند، نکرده است زیرا هفته را با هر دو در وسط محدوده های مربوطه شروع می کنیم و منتظر آ،ین گزارش تورم ایالات متحده (سه شنبه 13:30 GMT) و تصمیم سیاست فدرال رزرو (چهارشنبه 19:00 GMT) هستیم. ). پیش‌بینی‌های بازار حاکی از کاهش نرخ تورم در ماه نوامبر است و نرخ اصلی سالانه از 6.3 درصد به 6.1 درصد کاهش می‌یابد، در حالی که رقم سرفصل سالانه از 7.7 درصد در اکتبر به 7.3 درصد کاهش می‌یابد. انتظار می رود که فدرال رزرو پس از چهار افزایش متوالی 75 واحدی در ث،ه، روز چهارشنبه نرخ بهره را 50 واحد افزایش دهد، اما مانند همیشه کنفرانس مطبوعاتی پس از FOMC در تعیین افکار رئیس پاول در مورد اقتصاد کلیدی خواهد بود. این دو رویداد پر تاثیر، ریسک اشتها را در دوره کریسمس شکل خواهند داد.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

قیمت طلا اخیراً تا حد زیادی تحت تأثیر بازدهی ،انه داری ایالات متحده بوده است و به نظر می رسد این روند ادامه داشته باشد. بازده اوراق قرضه با تاریخ طول،‌تر در حال کاهش است، در حالی که منحنی ،انه‌داری همچنان با،ت. منحنی 2s/10s ایالات متحده در حال حاضر حدود 80 واحد مبنا مع، شده است، که یک سیگنال قوی است که نشان می دهد ایالات متحده وارد یک رکود شده است یا در حال حاضر در آن قرار دارد. اگر بازده اوراق قرضه با تاریخ طول،‌تر آمریکا کاهش بیشتری پیدا کند، این به طلا اجازه می‌دهد تا بالاتر رود.

نمودار روزانه آزمایش طلا و رد مقاومت افقی در حدود 1807 دلار در هر اونس را نشان می دهد. چشم‌انداز کوتاه‌مدت با مجموعه‌ای از پایین‌ترین و اوج‌های بالاتر در نمایش مثبت است، اگرچه ش،ت تایید شده بالاتر از 1810 دلار در روز دوشنبه گذشته است. بالا باید ساخته شود تا این الگو در جای خود بماند. گروهی از پایین ترین قیمت های اخیر در حدود 1766 دلار در هر اونس. به 1769 دلار در هر اونس. باید به ،وان حمایت کوتاه مدت پیش از رویدادهای ایالات متحده عمل کند.

ال،ای معاملاتی فار، – بعد چه اتفاقی می افتد؟

نمودار قیمت روزانه طلا – 12 دسامبر 2022

image1.png




از مشتریان هستند خالص طول،




از مشتریان هستند خالص کوتاه


تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه 4% 5% 5%
هفتگی 2% -4٪ 1%

همه نمودارها از طریق TradingView

موقعیت های تجاری ،ده فروشی بدون تغییر

داده‌های معامله‌گران ،ده‌فروشی نشان می‌دهد 72.06 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.58 به 1 است. معامله گران نت شورت 3.94 درصد بیشتر از دیروز و 2.54 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ،یبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تعصب بیشتر در معاملات طلا.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می تو،د از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می تو،د از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.




منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-price-outlook-all-eyes-on-the-federal-reserve-for-guidance-20221212.html