پوند از رکود جهانی خوشحال است. پیش بینی تا 2022/11/24


2022-11-24 2022-11-24
پوند از رکود جه، خوشحال است. پیش بینی تا 24.11.2022

پوند از رکود جه، خوشحال است.  پیش بینی در تاریخ 2022/11/24 |  لایت فاینانس

دیمیتری دمیدنکو

لوگو

در پس زمینه مشکلات داخلی، مشکلات جه، چیزی خوشایند به نظر می رسد. نشانه‌های رکود در اقتصاد ایالات متحده و کاهش سرعت انقباض پولی فدرال رزرو آمریکا را تشویق می‌کند. GBPUSD ، نر به جلو بروید. بیایید در مورد چشم انداز فار، بحث کنیم و یک برنامه معاملاتی ایجاد کنیم.

پیش بینی بنیادی هفتگی GBPUSD

این واقعیت که همه چیز در بریت،ا بد است چیز جدیدی نیست. برگزیت، بیماری همه گیر، قرنطینه، نزدیکی به منطقه درگیری مسلحانه در اوکراین، بحران انرژی، وحشت در بازارهای مالی پس از اعلام مینی بودجه از سوی ،ت لیز تراس، افزایش مالیات… همه این عوامل منفی پیش بینی های بانک ،ستان و دفتر مسئولیت بودجه برای رکود یک امر طبیعی به نظر می رسند. رانندگان نزولی در قیمت گذاری شده اند GBPUSD، بنابراین زم، که وضعیت در کشورهای دیگر بدتر می شود افزایش می یابد.

نه فدرال رزرو، نه بانک مرکزی اروپا و نه بانک مرکزی ژاپن رکود اقتصادی را پیش بینی نمی کنند. به گفته مقامات فدرال رزرو، احتمال رکود در سال آینده پنجاه و پنجاه است. بانک مرکزی اروپا می گوید که حتی رکود نیز تورم را مهار نمی کند، اما در پیش بینی های خود آن را در نظر نمی گیرد. بانک مرکزی ژاپن برای بهبود اقتصادی در ژاپن تلاش می کند که ممکن است با افزایش نرخ بهره تضعیف شود.

BoE در این زمینه مانند یک مرد عجیب به نظر می رسد. چند ماه پیش، تنظیم کننده نسبت به کاهش تولید ناخالص داخلی بریت،ا برای پنج فصل متوالی هشدار داد. این کاهش باید از سال 2022 آغاز شود و تا بیشتر سال 2023 ادامه یابد. چنین اظهاراتی احتمالاً با هدف گذاشتن راه ،وج برای سیاستگذاران بوده است. ی،ی در هر زم،، BoE می تواند در روند افزایش نرخ ها توقف کند. اکنون مشخص است که لحظه ای که بانک ،ستان ترمز می کند هنوز بسیار دور است.

در مقابل، در بحبوحه شتاب تورم بریت،ا به بالاترین میزان در 41 سال اخیر ی،ی 11.1 درصد، OECD از اندرو بیلی و همکاران بانک مرکزی او می خواهد که به سیاست های پولی سختگیرانه خود ادامه دهند. بله، OECD کاهش 0.4 درصدی تولید ناخالص داخلی بریت،ا در سال 2023 و رشد اندک 0.2 درصدی آن در سال 2024 را پیش بینی می کند، اما GBPUSD بیشتر منفی قیمت گذاری کرده است. با این حال، این واقعیت که پیش‌بینی‌های OECD نشان می‌دهد که تا پایان سال آینده، تورم بریت،ا به تنها 3.3 درصد کاهش می‌یابد، در مقایسه با 2.6 درصد در ایالات متحده و 3.4 درصد در منطقه یورو، به این م،ی است که اوج بهره BoE نرخ ممکن است بالاتر از 4.5٪ فعلی باشد. جای تعجب نیست که OECD از بانک مرکزی اروپا می خواهد تا سریعتر از فدرال رزرو سیاست های پولی خود را تشدید کند. فکر می کنم در مورد بانک ،ستان هم همینطور است.

پویایی تورم در ایالات متحده آمریکا، منطقه یورو و ،ستان

منبع: بلومبرگ

اگر BoE سیاست پولی خود را سریعتر از فدرال رزرو در میان مدت تشدید کند و آمار ضعیف اقتصادی ایالات متحده همچنان دلیلی برای تعلیق روند افزایش نرخ وجوه فدرال تلقی شود، GBPUSD روند صعودی ادامه خواهد داشت، زیرا به نظر می رسد سرمایه گذاران نسبت به مشکلات اقتصادی بریت،ا تحمل بیشتری نشان می دهند.

هفتگی GBPUSD طرح معاملاتی

استرلینگ نه تنها به این دلیل که سرمایه گذاران انتظار دارند فدرال رزرو در اوایل سال 2023 انقباضات پولی را متوقف کند، بلکه به دلیل افزایش ریسک پذیری جه، نیز در حال افزایش است. تحت چنین شرایطی، جذب سرمایه گذاری برای تامین ،ری حساب جاری برای بریت،ا آسان تر خواهد بود. بنابراین، من توصیه می کنم نگه دارید GBPUSD Long وارد شده در سطح 1.176. با این حال، اگر قیمت نتواند در بالای مقاومت 1.207 تثبیت شود، باید بخشی از سود را به دست آورد.

نمودار قیمت GBPUSD در حالت زمان واقعی

محتوای این مقاله منع، کننده نظر نویسنده است و ،وماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به ،وان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اه، دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{ارزش}} ( {{count}} {{،le}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/،ysts-opinions/pound-is-happy-with-global-downturn-forecast-as-of-24112022/