مکث بالقوه RBA با دعوت از فروشندگان


  • بانک مرکزی استرالیا در مورد ثابت نگه داشتن نرخ بهره بحث کرد.
  • استدلال به نفع افزایش 25 واحد پایه برنده شد.
  • در مورد دورنمای تورم و بازار کار استرالیا ابهام وجود دارد.

چشم انداز AUD/USD امروز نزولی است زیرا استرالیا در کل ضعیف می شود. بانک مرکزی استرالیا در نشست سیاستی خود در ماه دسامبر، ثابت نگه داشتن نرخ بهره را مورد بحث قرار داد و بر مزایای ادامه روند تدریجی در شرایط نامطمئن و تأثیرات تأخیر انقباض قوی که تاکنون اجرا شده است، تأکید کرد.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران معاملات روزانه هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

هیئت مدیره بانک مرکزی استرالیا (RBA) در آ،ین تصمیم خود در سال جاری سه احتمال را در نظر گرفت: افزایش 50 واحد پایه، 25 واحد پایه، یا توقف. با این حال، استدلال به نفع افزایش 25 واحد پایه برنده شد.

با این حال، از زم، که هیئت مدیره در ماه مه شروع به افزایش نرخ بهره کرد، این اولین بار بود که به توقف آن فکر می کرد. بخش بزرگی از افزایش نرخ که در حال حاضر با 300 واحد افزایش به بالاترین سطح ده ساله 3.1 درصد رسیده است، هنوز باید در پرداخت های وام مسکن منع، شود.

به ویژه، هیئت مدیره تاکید کرد که در میان کاهش انتظارات برای اقتصاد جه،، عدم اطمینان قابل توجهی در مورد چشم انداز تورم و بازار کار وجود دارد.

طبق صورتجلسه، در نهایت تصمیم گرفت که م، نکند، زیرا تغییر جهت بدون فشار واضح از داده های دریافتی، عملکرد واکنش آن را غیرقابل پیش بینی می کرد. همچنین خاطرنشان شد که تاکنون هیچ بانک مرکزی دیگری این اقدام را انجام نداده است.

RBA دوباره در اوایل فوریه برای بحث در مورد سیاست تشکیل جلسه خواهد داد. بازارها بر سر اینکه آیا RBA با 25 واحد پایه دیگر ادامه خواهد داد یا م، ت،یم شده است. آنها تا آگوست سال آینده اوج نرخ بهره را حدود 3.7 درصد پیش بینی ،د.

رویدادهای کلیدی AUD/USD امروز

زم، که گزارش مجوزهای ساختم، منتشر شود، سرمایه گذاران بینشی در مورد تقاضا در بازار مسکن ایالات متحده ،ب خواهند کرد. این گزارش تعداد پروانه های ساختم، جدید صادر شده توسط ،ت را نشان می دهد.

چشم انداز فنی AUD/USD: پایین تر بودن روند نزولی را تایید می کند

چشم انداز AUD/USD

AUD/USD پس از توقف در حمایت 0.6675 تثبیت شده است. این م، پس از یک حرکت نزولی تند ایجاد شد که احتمال ادامه حرکت نزولی را بسیار زیاد کرد. اندیکاتورهای نمودار از حرکت نزولی حمایت می کنند زیرا RSI زیر 50 معامله می شود و SMA بسیار بالاتر از قیمت است.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد معاملات گزینه های فار، هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

قیمت ش،ته شده و به زیر سطح حمایت 0.6675 بسته شده است که ادامه روند نزولی را تایید می کند. قیمت ممکن است یک حرکت شیب دار دیگر را کاهش دهد، مشابه آنچه قبل از ادغام رخ داد.

اکنون به دنبال تجارت فار، هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

67٪ از حساب های سرمایه گذار ،د هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می تو،د ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زم، متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال

بعدی را بخو،د

پیش بینی AUD/USD

تحلیل قیمت USD/JPY: پس از توییک BoJ به پایین ترین حد 4 ماهه رسید

بانک مرکزی استرالیا در مورد ثابت نگه داشتن نرخ بهره بحث کرد. استدلال به نفع افزایش 25 واحد پایه برنده شد. در مورد دورنمای تورم و بازار کار استرالیا ابهام وجود دارد. چشم انداز AUD/USD امروز نزولی است زیرا استرالیا در کل ضعیف می شود. بانک مرکزی استرالیا در نشست سیاستی خود در ماه دسامبر، ثابت نگه داشتن نرخ بهره را مورد بحث قرار داد و بر مزایای ادامه روند تدریجی در شرایط نامطمئن و تأثیرات تأخیر انقباض قوی که تاکنون اجرا شده است، تأکید کرد. -آیا علاقه دارید در مورد کارگزاران معاملات روزانه اطلاعات بیشتری ،ب کنید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید – هیئت بانک مرکزی استرالیا (RBA) سه مورد را در نظر گرفت…


منبع: https://www.forexcrunch.com/aud-usd-outlook-rbas-،ential-pause-inviting-sellers/