معامله گران میلیونر اینگونه فکر می کنند و عمل می کنند » تجارت در بازار را بیاموزید


معامله گران میلیونر چگونه عمل می کنندیکی از سخت ترین حقایق در مورد تجارت برای پیاده سازی، این است که اگر امیدوارید به طور مداوم سودآور شوید، باید قبل از این که هستید، مانند خودتان فکر کنید و رفتار کنید.

معامله گران مشتاق باید از ویژگی های ذهنی، نگرش، سیستم های اعتقادی و فرآیندهای معاملاتی آن دسته از معامله گران و سرمایه گذاران موفقی که پیش از آنها قدم برداشته اند، پیروی کرده و تقلید کنند. این امر بدیهی به نظر می رسد و شاید نسبتاً آسان به نظر برسد، اما دلیلی وجود دارد که چرا تعداد کمی از افراد در معاملات به موفقیت می رسند. اگر می‌خواهید شروع به ،ب درآمد در بازار کنید، به بینش و کمک در مورد آنچه که واقعاً باید تغییر دهید و انجام دهید، نیاز دارید.

دلیل اصلی ش،ت ا،ر مردم در معاملات این است که مردم معمولاً دوست ندارند به طور مداوم هر کاری را انجام دهند که تا حدودی “خسته کننده” یا “ناراحت کننده” است. حتی وقتی صحبت از موارد مهمی مانند سلامتی و تن، اندام به میان می‌آید، اغلب مردم می‌دانند چه کاری باید انجام دهند، اما آگاهانه آن را انجام نمی‌دهند، حتی زم، که از عواقب آن آگاه هستند.

زم، است که این «پیامدها» «دور» یا «خیلی دور» به نظر می‌رسند، ما شروع به کاهش تعهد خود به رشته مورد نیاز برای موفقیت می‌کنیم. بنابراین، شما باید این پیامدها را در ذهن خود نگه دارید، به طوری که برای انجام کارهایی که باید انجام دهید تا به آنچه می خواهید، ارزش بیشتری قائل شوید.

بنابراین، معامله گران میلیونر چه ارزشی دارند؟

  • آنها برای فراو، و فرصت ارزش قائل هستند

آیا می‌خواهید سریع‌ترین راه برای از دست دادن کل معاملات پول خود را بد،د؟ مثل اینکه ناامید هستید تجارت کنید. یا، اگر می‌خواهید واقعاً سریع پول خود را از دست بدهید، طوری معامله کنید که انگار ناامید هستید و حتی نمی‌د،د که دارید این کار را می‌کنید!

“معامله ، که انگار ناامید هستید” چیست؟

معامله ، به گونه ای که شما مستأصل هستید اساساً به این م،ی است که شما “ناامید” هستید تا هرچه سریعتر پول به دست آورید، و این همان چیزی است که ا،ر معامله گران را از ،ب درآمد واقعی باز می دارد. هنگامی که کارهایی مانند معامله در زم، که مزیت شما وجود ندارد، یا اندازه موقعیت خود را بیش از آنچه که می د،د با از دست دادن راحت هستید یا از برنامه معاملاتی خود منحرف می شوید، افزایش می دهید، به گونه ای معامله می کنید که گویی در حال “ناامیدی” هستید. پول اگر می خواهید مثل یک میلیونر فکر کنید و تجارت کنید، باید این کار را متوقف کنید.

میلیونرها بر اساس ذهنیت فراو، کار می کنند. آنها برای پول درآوردن احساس ناامیدی ندارند و نه فقط به این دلیل که میلیونر هستند. به این دلیل است که آنها فرصت‌های بی‌پای، را در بازار و جاهای دیگر ،ب‌وکار می‌بینند، بنابراین احساس نمی‌کنند که برای انجام کارهای بعدی عجله دارند. در عوض، آن‌ها احساس می‌کنند که باید صبورانه منتظر بمانند تا مشخص‌ترین راه‌اندازی تجارت یا شاید فرصت با ریسک پایین‌تر از راه برسد.

در اینجا یکی از مظنه های مورد علاقه من است که به معامله ن، مثل اینکه “ناامید” هستید، مربوط می شود:

من فقط منتظر می مانم تا پولی در گوشه ای باشد و تنها کاری که باید انجام دهم این است که بروم و آن را بردارم. در ضمن من هیچ کاری نمی کنم. حتی افرادی که در بازار ضرر می کنند می گویند: “من فقط پولم را از دست دادم، حالا باید کاری کنم تا آن را برگردانم.” نه، شما این کار را نمی کنید. باید آنجا بنشینی تا چیزی پیدا کنی. – جیم راجرز

می دانم که می تواند سخت و کلیشه ای به نظر برسد، اما صادقانه بگویم، اگر می خواهید یک معامله گر موفق شوید، باید به گونه ای شروع کنید که انگار یک حرفه ای هستید. عادات و طرز فکر یک معامله گر بازنده (ناامید از ،ب درآمد) هرگز به ،ب درآمد مداوم در بازارها تبدیل نمی شود. بنابراین، حتی اگر یک حساب معاملاتی 200 دلاری دارید، باید آن را به گونه‌ای معامله کنید که گویی از رشد سریع آن ناامید نیستید وگرنه آن را به سرعت نابود خواهید کرد.

  • معامله گران میلیونر برای عملکرد خود در بازار ارزش قائل هستند

یکی از بزرگترین تمایز بین یک معامله گر موفق و یک معامله گر بازنده این است که اولی برای عملکرد ارزش قائل است در حالی که دومی در درجه اول برای پول ارزش قائل است. وقتی برای عملکرد واقعی معاملاتی خود در بازار ارزش قائل می شوید، شروع به تمرکز روی همه چیزهای درست و ایجاد عادت های معاملاتی من، می کنید که باعث می شود عملکرد شما مثبت بماند. وقتی فقط برای پول ارزش قائل هستید، شروع به فراموش ، تمام کارهایی می کنید که باید به درستی انجام دهید تا عملکرد خود را بهبود ببخشید. مواردی مانند داشتن یک برنامه معاملاتی، نظم و انضباط داشته باشید و بیش از حد معامله نکنید یا ریسک زیادی در هر معامله نکنید، معاملات خود را طول، تر نگه دارید، توقف های خود را دورتر قرار دهید، و غیره.

می بینید، غیرممکن است که برای عملکرد معاملاتی خود ارزش قائل شوید و همچنین برای فرآیندها و عادت های من،ی که به شما امکان می دهد شاهد بهبود عملکرد معاملاتی خود باشید، ارزش قائل نباشید. اما، هنگامی که فقط ارزش گذاری پول را شروع می کنید، به راحتی می تو،د فراموش کنید که فقط “پول درآوردن” نیست، بلکه به آرامی در طول زمان پول درآوردن است. زیرا تلاش برای ،ب “پول سریع” همیشه منجر به از دست دادن پول می شود.

روی عملکرد، روی «بازی» معاملاتی واقعی و خوب بودن در آن تمرکز کنید، نه روی پول.

هدف یک معامله گر موفق انجام بهترین معاملات است. پول در درجه دوم قرار دارد. – ال،اندر الدر

  • معامله گران میلیونر برای خود و توانایی هایشان ارزش قائل هستند

شک به خود در بیشتر موارد به هیچ چیز کمک نمی کند. با این حال، معامله‌گران بارها و بارها به یک سیگنال قیمت کاملاً خوب خیره می‌شوند و معامله را قبول نمی‌کنند، زیرا به دلایلی می‌ترسند. آنها به خود شک دارند و به توانایی خود در تجارت اطمینان ندارند. در حال حاضر، گاهی اوقات این امر به این دلیل است که واقعاً نمی‌د،د لبه معاملاتی شما واقعاً چیست (که من می‌توانم در دوره‌های تجاری حرفه‌ای خود به شما کمک کنم)، اما اغلب فقط ناشی از تفکر بیش از حد است.

یکی از کارهایی که باید فوراً انجام دهید این است که با اعتماد به نفس بیشتری نسبت به توانایی های معاملاتی خود فکر کنید و عمل کنید. درست مانند زندگی و تجارت، بازیکنان با اعتماد به نفس معمولاً ،، هستند که در صدر قرار می گیرند، در معاملات نیز همین گونه است. من نمی گویم که شما باید یک “خارج کننده” باشید، اما اگر می خواهید تجارت پولی به دست آورید، حداقل باید به خود و توانایی خود اعتماد داشته باشید. ترس، ناامنی و تردید ویژگی های جذابی در روابط، تجارت یا تجارت نیستند. آنها افراد یا پول را جذب نمی کنند، بنابراین سریعاً بیاموزید که چگونه آنها را رها کنید.

این نقل قول توسط معلم مشهور تجارت، دکتر ون کی تارپ، چگونگی ایجاد اعتماد در تجارت خود را مورد بحث قرار می دهد. ابتدا، بازارها را یاد می گیرید و مطالعه می کنید، سپس یک استراتژی معاملاتی تصفیه شده ایجاد می کنید و سپس آن را تمرین می کنید تا زم، که به آن ایمان بیاورید:

معامله گران برتری که من با آنها کار کرده ام، کار خود را با مطالعه گسترده بازارها آغاز ،د. آنها مدل هایی از نحوه تجارت را توسعه و اصلاح ،د. آن‌ها کارهایی را که می‌خواستند انجام دهند، به طور ذهنی تمرین می‌،د تا زم، که به این باور رسیدند که برنده خواهند شد. در این مرحله، آنها هم اعتماد به نفس و هم تعهد لازم برای موفقیت را داشتند. – دکتر ون کی تارپ

نکته جانبی: معامله گر “با اعتماد به نفس” بودن به این م،ی نیست که باید یک معامله گر “خودرو” باشید و تفاوت زیادی وجود دارد. یک معامله گر خودسر ریسک های ،انه ای را می پذیرد، و بسیاری از آنها. یک معامله گر مطمئن با دیدن سیگنال خود به برنامه خود پایبند است و استراتژی های معاملاتی خود را اجرا می کند، دریغ نمی کند اما ، و بی دقت هم نیست. امیدوارم تفاوت را ببینید.

من درس‌های زیادی در مورد روان‌شناسی و رفتار معامله‌گران و اهمیت داشتن طرز فکر معاملاتی من، نوشته‌ام. مقاله من در مورد روانشناسی معاملات فار، را بررسی کنید، برای یادگیری بیشتر

معامله گران میلیونر چگونه عمل می کنند؟

دانستن اینکه معامله گران میلیونر در مورد معامله چگونه فکر می کنند تنها نیمی از معا، است، نیمی دیگر نحوه عملکرد آنها در بازار است. همانطور که می د،د، دانستن چیزی یک چیز است و عملی ، آن و انجام آن یک چیز کاملاً دیگر. بنابراین، من نمی‌خواهم شما فقط این درس را بخو،د و فکر کنید که «همه چیز را می‌د،د»، می‌خواهم آن را در معاملات خود عملی کنید.

  • تاجران میلیونر، کمتر از شما معامله کنید.

هر ،ی که من را برای مدت طول، دنبال کرده است، احتمالاً یکی از درس های من در مورد معاملات آ، روز را خوانده است و اینکه چرا باید آن را انجام دهید و چقدر قدرتمند است. اما، اجازه دهید فقط آن را در اینجا تکرار کنم: معاملات پایان روز روشی است که ا،ر معامله گران میلیونر معامله می کنند. این را که می‌پرسید از کجا بدانم؟ آسان است. به سادگی فرصت های معاملاتی با احتمال بالا در هر روز، هفته یا ماه در بازار وجود ندارد که به ا،ر معامله گران اجازه دهد تا معاملات روزانه خود را انجام دهند و در آن واقعاً موفق شوند. علاوه بر این، معاملات روزانه اغلب یک کاتالیزور برای افراد برای تجارت بیش از حد، ریسک بیش از حد و انجام هر کار اشتباه دیگری است. من واقعاً نمی توانم به اندازه کافی در مورد معاملات مکرر چیزهای بدی بگویم، اگر به من اعتقاد ندارید، فقط یک مسئله زمان است که از طریق آزمون و خطا متوجه شوید!

این نقل قول توسط جیم راجرز یکی از موارد مورد علاقه من در معاملات بیش از حد است:

یکی از بهترین قو،نی که هر ،ی می تواند در مورد سرمایه گذاری بیاموزد این است که هیچ کاری انجام ندهید، مطلقاً هیچ کاری، مگر اینکه کاری برای انجام دادن وجود داشته باشد. ا،ر مردم – نه اینکه من از بیشتر مردم بهترم – همیشه باید بازی کنند. آنها همیشه باید کاری انجام دهند. آنها یک نمایشنامه بزرگ می سازند و می گویند: “پسرم، آیا من باهوش هستم، من فقط پولم را سه برابر کردم.” سپس با عجله بیرون می روند و باید با آن پول کار دیگری انجام دهند. آنها نمی توانند فقط در آنجا بنشینند و منتظر چیزی جدید باشند. – جیم راجرز

  • معامله گران میلیونر ریسک خود را با دقت کنترل می کنند

کنترل اندازه موقعیت واقعاً یکی از کلیدهای کلی موفقیت معاملات است. اگر اندازه موقعیت شما قابل بررسی است، راه های طول، برای آرام ، ذهن شما و قرار دادن شما در طرز فکر معاملاتی من، است. همچنین، مدیریت/کنترل اندازه موقعیت خود یک مثال خوب از نحوه تجارت از طریق ذهنیت فراو، و فرصت است، همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردم، به جای ناامیدی. نگه داشتن اندازه موقعیت خود در سطح ریسک دلار که می‌د،د با ضرر احتمالی در هر معامله مشکلی ندارید، به این م،ی است که آرام می‌م،د و با هر نتیجه‌ای که باشد خوب هستید و سعی نمی‌کنید «پول سریع» به دست آورید. شما ناامید نیستید

همانطور که نقل قول زیر از پل تودور جونز، بزرگ تجاری، نشان می دهد، ما باید بیشتر بر محافظت از سرمایه خود تمرکز کنیم تا “پول درآوردن”، زیرا وقتی روی یک معامله گر ت،عی تمرکز می کنید، همه چیز “در جای خود قرار می گیرد”.

“من همیشه به از دست دادن پول فکر می کنم به جای پول درآوردن. روی پول درآوردن تمرکز نکنید، روی محافظت از آنچه دارید تمرکز کنید. پل تودور جونز

نتیجه

معامله گران میلیونر چگونه عمل می کنندمن از شما می خواهم که چشمان خود را ببندید و تصور کنید که در حال حاضر در جایی هستید که می خواهید در معاملات خود باشید. شما به مدت یک سال در بازارها پول ثابتی به دست می آورید، برنامه ای دارید که برای رسیدن به اینجا دنبال کرده اید و با ریسک در هر معامله راحت هستید. شما هیچ مشکلی با باخت ندارید زیرا می د،د که تا زم، که به برنامه پایبند باشید، بردها در نهایت آنها را جبران می کنند و خیلی بیشتر. حالا، هر بار که می‌نشینید و به نمودارها نگاه می‌کنید، قبل از اینکه کامپیوتر را روشن کنید، همین تمرین یا مشابه آن را انجام دهید. هر زمان.

در نهایت، آنچه را که بیشتر درباره آن فکر می کنیم، انجام می دهیم، چه آن افکار مثبت یا منفی، آسیب رسان یا مفید برای اه،مان باشند. از این رو، همه اینها، موفقیت در معاملات و غیره در ذهن شما شروع می شود، به ،وان افکار. می دانم که کلیشه ای به نظر می رسد، اما این درست است که “افکار تبدیل به چیز می شوند”، بنابراین هنگام فکر ، در مورد معامله، بسیار مراقب باشید که روی چه چیزی تمرکز می کنید. از خود بپرسید، آیا به «نشانه‌های دلار»، پول و همه چیزهایی که با آن می‌،ید فکر می‌کنید؟ یا، آیا به عملکرد معاملاتی خود، به افزایش مداوم منحنی ارزش سهام در طول زمان و تبدیل شدن به یک انسان آرام تر و خودکنترل فکر می کنید؟ اجرای عادات تجاری مثبت و استراتژی های معاملاتی موثر را شروع کنید. ذهن خود را با انتظارات مثبت و در عین حال واقع بینانه در مورد آنچه در بازار ممکن است پر کنید و در سفر خود یابی و بهبود تجارت IS حرکت کنید و هرگز به گذشته نگاه نکنید.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

ویژه کریسمس: 75% تخفیف در دوره تجارت حرفه ای Nial Fuller و پشتیب، ایمیل VIP (پایان می یابد 31 دسامبر) – در اینجا بیشتر بد،د
دوره بازرگ، حرفه ای نیل فو،
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/،w-millionaire-traders-think-act