مرجع آموزش بازار بورس و فارکس نرخ ارز ، قیمت دلار طلا نقره سکه فارکس-فارکس تکنیکال

بیش از هزاران نوع ابزار معاملاتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. یا اینکه می توانند روی آنها معامله کرده و سود بسیاری بدست آورند. مقدار پولی که شما برای باز کردن حساب معاملاتی و شروع معامله نیاز دارید، ۱۰۰۰(هزار ) دلار است. هرچند که در بعضی از مواقع که دیگر کارگزار ها برای شروع به شما تخفیف می دهند شما می توانید با حداقل صد (۱۰۰)دلار حساب های نانو باز کنید. از آنجایی که فارکس یک بازار جهانی است شما میتوانید معاملات خود را به صورت شبانه روزی انجام دهید، اهمیت معامله ۲۴ ساعته باعث میشود که شما از زمان مناسب برای معامله پرسود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بعد از ورود به فارکس برای شروع فعالیت در آن باید نحوه انتقال پول به حساب فارکس را بدانید.

  • همین موضوع باعث شد تا قراردادی موسوم به «برتون وودز» شکل بگیرد که در آن نرخ تبادل ارزها در مقابل طلا تعیین می‌شد.
  • فارکس یک بازار برای تبدیل ارزها بوده، شغل فارکس به معنای خرید و فروش یا همان تجارت کردن در این بازار است.
  • بازار فارکس، بازاری برای فراهم کردن بستری گسترده در جهت معامله کردن ارز کشورهای مختلف است.
  • نتیجه تمامی مطالعه و تحقیقات من در این حوزه به همین یک جمله خلاصه می‌شود.

پس از آن، مدارک لازم جهت احراز هویت و تایید محل سکونت از شما خواسته می‌شود. همانطور که گفته شد این مدارک بسته به نوع بروکر انتخابی متفاوت از یک‌دیگر می‌باشد. در بخش مدارک لازم جهت ثبت نام، این موضوع بطور کامل توضیح داده شده است. درصرافی بینگ ایکس می‌توانید با دلار مجازی معامله گری را یاد بگیرید. صرافی Bingx در کشور سنگاپور ثبت شده و درحال حاضر در بیش از 100 کشور فعال است. برای اینکه سود خود را از دست ندهید پوزیشن خود را زود می بندید.

سایر جفت ارزهای مهم

هر پوینت نیز 0.1 ( یک دهم ) پیپ است که برای اندازه گیری دقیق تر میزان نوسانات قیمت بازار به وجود آمده است . به‌طور کلی بازار تبادلات ارزی با مفهوم امروز آن از سال ۱۹۷۱ ایجاد گردید. البته در آن زمان معاملات از طریق تلفن یا دورنگار به صورت محدود انجام می‌گرفت و تنها در اختیار بانکٰهای بزرگ و افراد بسیار ثروتمند بود.

مراحل ایجاد ژورنال معاملاتی

در اصطلاحات فارکس، دمو به حسابی اطلاق می‌شود که شما برای ورود به آن و انجام معامله در آن نیاز به واریز پول واقعی ندارید. این حساب درواقع یک شبیه‌سازی از بازار واقعی است که در اختیار تریدرها قرار می‌گیرد. شما به‌عنوان یک تریدر می‌توانید با استفاده از حساب دمو از قبل تمام استراتژی‌ها و روش‌های معاملاتی خود را در این بازار تجربه کنید. این دوره به شما کمک می‌کند ضمن آشنایی با همه اصطلاحات موجود در بازار فارکس، بهترین نتیجه را در ادامه فعالیت خود در بازار فارکس داشته باشید. بازار فارکس یک بازار جهانی است و هر کسی می‌تواند در این بازار اقدام به خرید و فروش ارز کند.

شاید این جمله به گوشتان خورده باشد؛ «تاریخ تکرار می‌شود». به نظر بسیاری از معامله‌گرانی که از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند، همه اطلاعاتی که برای معامله کردن بدان‌ها نیاز داریم مجله خبری فارکس تکنیکال در خود قیمت نهفته است. آن‌ها با استفاده از الگوهای قیمتی که درگذشته بازار شکل‌گرفته و با تکیه‌بر اصل تکرار تاریخ، سعی در پیش‌بینی کردن مسیر احتمالی حرکت قیمت در آینده دارند.