لیست کتابهای معماري فروشگاه اینترنتی کتاب صانعی | معماری نواز

لیست کتابهای معماري فروشگاه اینترنتی کتاب صانعی | معماری نواز

امروزه، مطالعه و حفظ این مهم، بر عهده محققین و دانشجویان سایت تخصصی معماری رشته معماری است. در کتاب ساختارگرایی و معماری، هرتزبرگر بنیان‌های نگرش معمارانه‌ی خود به خلق فضای معماری را با اتکا به اندیشه‌ی نقادانه‌اش‌ تشریح می‌کند. این کتاب تلاشی است برای بیان این‌که ساختارگرایی چیست و چه معنا و مابه‌ازایی در معماری دارد.

  • در این کتاب از ایده ابزار تولید معماری به عنوان وسیله ­­ی توصیف، تئوری­ سازی و توضیح استفاده شده است، امکاناتی چون نقاشی، نمودارسازی، نشانه­ گذاری، کارتوگرافی و سایر نمایش­های گرافیکی در فرایند تحقیق مورد بررسی قرار گرفته­ اند و نتایج تحقیق را به فرایند طراحی نزدیک ساخته­ اند.ری لوکاس این کتاب را راهنمایی برای دانشجویان معماری در نظر گرفته است.
  • همواره چالش‌های متعددی در مواجه با سوژه‌های مختلف در حوزه معماری روی می‌دهد.
  • آلدو روسی یک معمار عملی و رهبر جنبش معماری ایتالیایی La Tendenza و یکی از تأثیرگذارترین نظریه پردازان قرن بیستم بود.
  • برخلاف پیچیدگی و تضاد در معماری رابرت ونتوری، که در همان سال ظاهر شد، نقد روسی بر عقیم بودن فرم ها یا رد تصاویر سبک در معماری مدرن متمرکز نیست، بلکه همانطور که از عنوان آن پیداست، بر نادیده گرفتن و تخریب شهر، مخزن «حافظه جمعی انسان» متمرکز است.

آنچه که او به عنوان ساختارگرایی واقعی در معماری طرح می‌کند نحوه‌ای از اندیشیدن است که فرصت‌های بسیار زیادی را برای بازاستفاده از ساختمان‌ها ایجاد می‌کند؛ چیزی که می‌تواند به بحث‌های مطرح پیرامون پایداری، مسیری جدید دهد و امکان تأثیر‌گذاری بیشتری برای کاربران و در پی آن، فرصت بروز و ظهور آنچه را که هرتزبرگر معماری دموکراتیک می‌خواند، فراهم آورد. همواره چالش‌های متعددی در مواجه با سوژه‌های مختلف در حوزه معماری روی می‌دهد. پرسش‌های متنوعی مطرح می‌شود و بی‌تردید ذهن شما پر از ابهاماتی است که شاید به روند پیگیری آن‌ها چندان پرداخته نشده است. این پرسش‌ها بدون آن‌که ذهنی را به چالش بکشند و یا اندیشه‌ای را به جستجو مشغول سازند؛ در دنیایی مبهم و ناشناخته رها می‌شوند.

دانلود کتاب عناصر و جزئیات تزئینی و کاربردی در دکوراسیون داخلی 2 «دیوار – درب و پنجره»

فصل اول به زمینه های شکل گیری این مطالعه می پردازد و با معرفی عرصه های شناخت معماری دیجیتال، نحوه تمرکز این کتاب بر حوزه فرآیند و روششناسی را معرفی میکنـد. روش شناسـی طراحـی دیجیتـال در پنـج لایـه مختلـف و بـه صـورت گفتارهایـی جداگانه در فصل دوم معرفی میشوند. تمام گفتارها دارای بخشهای مشابهی هستند که بتوانند موضوع را با ارائه نمونه های مختلف تئوری، پژوهشی و عملی، و به صورت مقایسه ای پوشـش دهنـد.

کتاب کانسپت 1001 فرم ساختمانی (برای طراحان)

رشته معماری با هدف توسعه صنعت ساخت سازه و همخوانی آن با سایر رشته‌ها و خلق اثری عمیق، در دانشگاه‌ها ارائه می‌شود. کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است.

معرفی کتاب های معماری

شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. فروشگاه کتابراه تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی بهترین امکانات رضایت کاربران خود را جلب کند؛ با این اوصاف در صورت تمایل به خرید کتاب صوتی، به راحتی می‌توانید بهترین کتاب‌های گویا را در این پلتفرم پیدا نمایید. گفتنی‌ست دانلود کتاب‌های رایگان نیز از جمله بخش‌های پرطرفدار این فروشگاه اینترنتی به شمار می‌آید که آثار متنوعی را دربرمی‌گیرد. تنها مرجع رسمی انتشار فایل کتاب های درسی، وب سایت اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی به نشانی chap.sch.ir می باشد و با وب سایت ها، شرکت ها و موسساتی که بدون دریافت مجوز رسمی از این اداره کل، اقدام به نشر و توزیع فایل های الکترونیکی به صورت online یا offline نمایند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.