قیمت نفت برنت روی سقف احتمالی قیمت نفت روسیه سقوط کرد


تجزیه و تحلیل و نکات گفتگوی نفت خام برنت (LCOc1)

  • به روز رس، سقف قیمت نفت روسیه برای نفت خام برنت متمرکز است.
  • دقیقه FOMC USD را در آ، هفته طول، محدود می کند.
  • موارد ابتلا به کووید در چین به بالاترین حد تاریخی رسید و تقاضا برای نفت خام را تضعیف کرد.
  • سپتامبر یک بار دیگر تحت فشار پایین می آید.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی نفت خام برنت

قیمت نفت خام برنت در این چهارشنبه با افزایش اندکی روبرو شد، اگرچه به دلیل اخبار مربوط به پیشنهاد G-7 برای افزایش سقف قیمت نفت روسیه از حدوداً هنوز نسبتاً رکود است. 60 دلار به 65 تا 70 دلار. م،ای این امر برای بازارهای نفت این است که اگر با این محدوده جدید موافقت شود، روسیه بعید به نظر می رسد که عرضه خود را قطع کند زیرا این قیمت ها در مورد 60 دلار مرحله. دلیل این امر این واقعیت است که اورال (نفت خام روسیه) در این سطوح نسبت به نفت خام برنت فروخته شده است. با این اوصاف، هیچ توافقی از سوی کشورهای عضو صورت نگرفت که قرار است امروز بحث ادامه یابد.

علاوه بر این، یکی از اه، اصلی سقف قیمت ها، ناتو، مالی روسیه است و احتمالاً تأثیر حداقل تا صفر را برای روس هایی که ترجیح اتحادیه اروپا برای ثبات عرضه را نشان می دهند، خواهد داشت.

دیشب، داده‌های ذخیره‌سازی هفتگی EIA مجموعه داده‌های API قبلی را با تغییر سهام بیش از حد انتظار ردیابی کرد. 3.69 مگابایت اما نتوانست از قیمت برنت جلوگیری کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مش، شدن در خبرنامه

دلار نیز دیروز تضعیف شد و تا امروز ادامه دارد که حرکت نزولی برنت را بسیار مهم تر می کند و اهمیت داده های سقف قیمت را برجسته می کند. تعداد زیادی از داده های اقتصادی ایالات متحده دیروز با شگفتی های صعودی در مورد احساسات مصرف کننده و سفارشات کالاهای بادوام منتشر شد، با این حال، ادعاهای اولیه بیکاری بیش از پیش بینی ها بود و داده های PMI در تمام معیارها نادیده گرفته شد. دقایق مورد انتظار FOMC تا حدودی ناامید شد، زیرا هیچ اطلاعات جدیدی به دست نیامد، بلکه بر ،وم تعدیل افزایش نرخ بهره تاکید کرد که موجب فروش دلار شد.

با وجود نداشتن داده‌های اقتصادی محور ایالات متحده برای بقیه هفته به دلیل تعطیلات شکرگزاری، نوسانات ممکن است کم‌رنگ باقی بماند، مگر اینکه شاهد شفاف‌سازی بیشتر در مورد سقف قیمت نفت روسیه و همچنین اظهارات احتمالی اعضای اوپک در مورد افزایش شایعه افزایش تولید در اوایل این هفته باشیم.

از منظر تقاضا، موارد ابتلا به کووید در چین امروز به رکوردهایی رسیده است و پیش‌بینی‌ها برای مصرف‌کننده اصلی نفت خام تا زم، که ویروس مهار شود و اقدامات محدودکننده کمتری را امکان‌پذیر کند، دچار رکود شده است.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت خام برنت (LCOc1).

image1.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

عملکرد قیمت در نمودار روزانه نفت خام برنت منع، کننده بادهای مخالف رو به افزایش است. من احتمال کاهش بیشتر را پیش‌بینی می‌کنم، اما قیمت هفته آینده به اوپک پ، و همچنین شفافیت در مورد سقف نفت روسیه بستگی خواهد داشت.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیب، کلیدی:

احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران ،ده فروشی هستند خالص طول، در نفت خام، با 86% معامله گر، که در حال حاضر موقعیت های ،ید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما روی یک سوگیری کوتاه‌مدت نزولی قرار می‌گیریم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas




منبع: https://www.dailyfx.com/news/commodities-crude-oil-update-brent-falls-on-supposed-russian-oil-price-cap-wv-20221124.html