قیمت طلا برای یک گاو نر بالاتر از 1810 دلار، PPI آمریکا چشمگیر است


  • داده های ایالات متحده می تواند حرکت های شدیدی را در اوا، امروز ایجاد کند.
  • سوگیری تا زم، که بالای خط میانه (ml) باقی بماند صعودی است.
  • بالاترین بالاتر جدید رشد بیشتر را فعال می کند.

قیمت طلا صعودی شد و در 1795 دلار معامله شد که بسیار بالاتر از پایین ترین سطح هفتگی 1765 دلار است. سوگیری همچنان صعودی است، بنابراین رشد بیشتر مطلوب است.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ،ید توکن های NFT هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

با وجود اینکه RBA و BOC طبق انتظار نرخ بهره را افزایش دادند، ف، گرانبها بالاتر رفت. ادعای بیکاری ایالات متحده در هفته گذشته به 230 هزار رسید که با انتظارات بالای 226 هزار در دوره گزارش قبلی مطابقت دارد.

امروز، ایالات متحده قرار است داده‌های پرتأثیر را منتشر کند، بنابراین اصول اولیه باید در صندلی رانندگی باقی بماند. پیش‌بینی می‌شود PPI رشد 0.2 درصدی را گزارش کند. Core PPI ممکن است رشد 0.2 درصدی را در مقابل رشد 0.0 درصدی در دوره گزارش قبلی گزارش کند، در حالی که Prelim UoM Consumer Sentiment می تواند از 56.8 امتیاز به 56.9 واحد افزایش یابد.

علاوه بر این، موجودی نهایی عمده فروشی می تواند رشد 0.8 درصدی را ثبت کند، در حالی که شاخص انتظار تورم اولیه UoM نیز منتشر خواهد شد.

داده های تورم ایالات متحده، FOMC، ECB، SNB، و BOE، می تواند به طور عمده بر XAU/USD در هفته آینده تأثیر بگذارد. به احتمال زیاد، قیمت طلا می تواند تحرکات شدیدی را در اطراف این رویدادهای پرتأثیر ثبت کند.

تحلیل تکنیکال قیمت طلا: تعصب صعودی دست نخورده باقی می ماند

قیمت طلا

از نظر فنی، سوگیری تا زم، که بالای خط میانه (ML) چنگال صعودی باشد صعودی باقی می‌ماند. از سطوح مقاومت فوری 1786 و 1790 عبور کرده است. بالاترین قیمت 1810 دلاری نشان دهنده یک هدف فوری برای ،یداران است. ادامه صعودی می تواند با بالاترین بالاتر جدید فعال شود.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد بررسی پلتفرم تجارت بریت،ا هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

خط میانه بالایی (UML) یک مقاومت پویا و یک هدف بالقوه را نشان می دهد. ادامه صعودی می تواند با تفکیک معتبر زیر خط میانه (ML) باطل شود. ،ابی معتبر ممکن است فروش را اعلام کند و شورت جدید را به همراه داشته باشد. با تثبیت بالای 1790 دلار و خط میانه، آزمایش مجدد این سطوح حمایتی می تواند حرکت صعودی جدیدی را ایجاد کند. همانطور که در نمودار 4 ساعته مشاهده می کنید، خط میانه (ML) قیمت را رد کرد و به ،وان حمایت پویا قوی ایستاد.

اکنون به دنبال تجارت فار، هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

67٪ از حساب های سرمایه گذار ،د هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می تو،د ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

المپیک تونس

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگ، است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فار،، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌،وان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌،وان معامله‌گر پروپوزال، و به‌،وان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-aiming-for-a-bull-run-above-1810-us-ppi-eyed/