فارکس حرفه ای همه چیز در مورد استراتژی فارکس استراتژی Forex-فارکس تکنیکال

معاملات ترند یا روند یک استراتژی ساده فارکس است که توسط بسیاری از تریدرها با هر میزان تجربه استفاده می‌شود. این استراتژی معمولا در بازه زمانی میان‌مدت تا بلندمدت قابل اجراست؛ زیرا روندها به خودی خود نوسان می‌کنند. مهم است که قبل از باز کردن موقعیت، در مورد بازار فارکس تحقیق کنید زیرا بازار مجله خبری فارکس تکنیکال به روشی متفاوت از اکثر بازارهای مالی عمل می کند. این تئوری می گوید که با ترسیم نوارها در فاصله معینی از میانگین قیمت بازار، یک معامله گر می تواند حرکت بازار قابل توجهی را مشخص کند. اگر بازار از طریق نوارهای مرزی حرکت کند، به احتمال زیاد قیمت بازار در آن جهت به روند خود ادامه خواهد داد.

  • حال این میل شماست که از مطالب این نکته استفاده کنید و یا سرسری بگذرید و با یک ضرر بزرگ متوجه اینها شوید.
  • اگر نقاط همخوانی داشته باشند، نشانگر یک منطقه حمایتی قوی خواهد بود.
  • LiteFinance Global LLC به افراد مقیم در کشور های حوزه اقتصادی اروپا ، آمریکا، اسرائیل، ژاپن، و تعدادی از کشور های دیگر خدمات دهی نمی کند.
  • درعوض این دسته از معامله‌گران به دنبال تحلیل های سیاسی و اقتصادی در مورد بازار هستند و بر اساس اخبار معامله می‌کنند.

موفق ترین معامله‌گران فارکس افرادی هستند که زمان زیادی را وقف یادگیری درباره بازارها و گسترش حس قوی مدیریت ریسک با استفاده صحیح از استراتژی‌های معاملاتی می‌کنند. یادگیری درباره بازارها به شما کمک می‌کند که کم کم الگوها، روندها و شرایط را در بازارها ببینید، و نهایتاً خود استراتژی‌ها به شما اجازه می‌دهند تا نتایج احتمالی را پیش‌بینی کنید. استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ در میان معامله گران از محبوبیت بالایی برخودار است و یکی از استراتژی های کاربردی بازار مالی به شمار می رود.

آموزش ارز دیجیتال

در ابتدا باید بگوییم که فارکس یکی از بزرگترین بازار مالی در سرتاسر دنیا می باشد که روزانه میلیارد ها دلار پول در آن بازار به وسیله معامله گران جابه جا می شود و افراد زیادی به موفقیت های زیادی از این طریق رسیده اند. افرادی که می خواهند در این بازار معامله کنند، باید بدانند که در این بازار تصمیم گیری بر اساس احساسات، کار و هم چنین ایده خوبی برای فرد نمی باشد. در این بازار افراد باید با منطق خود و ارزیابی تمام جوانب تصمیم گیری انجام بدهند تا بتوانند در این بازار سود خوبی کنند. نتایج نشان داده است که افرادی که منطقی و از روی اصول تصمیم گیری نکرده اند، نتایج خوبی برای آن ها رقم نخورده است. به نوع عملکردی که در این بازار به کار می گیریم تا سودی ببریم، استراتژی گفته می شود و هر کسی می تواند استراتژی منحصر بفرد خود را داشته باشد.

این امر به این دلیل است که خریداران دائماً متوجه ایجاد قیمت‌های ارزان‌تر می‌شوند و می‌خواهند منتظر رسیدن به کف باشند. در همان زمان، معامله گرانی وجود خواهند داشت که در وحشت به فروش می پردازند یا به سادگی مجبور به ترک موقعیت خود می شوند یا پوزیشن های فروش کوتاه می سازند زیرا معتقدند که قیمت ممکن است کاهش یابد. هدف استراتژی فارکس روزانه ۵۰ پیپ تعیین شده است و دستور توقف ضرر در هر نقطه ای بین ۵ تا ۱۰ پیپ بالاتر یا پایین تر از کندل ، پس از تشکیل آن قرار می گیرد. پس از تنظیم این شرایط، اکنون نوبت به بازار است که بقیه کارها را انجام دهد. معاملات روزانه و اسکالپینگ هر دو استراتژی کوتاه مدت معاملات فارکس هستند.

استراتژی معامله گری سوئینگ(سوئینگ تریدینگ)

استراتژیهای دنباله روی روند، معامله گران را تشویق می کند تا پس از شکست مقاومت، بازار را بخرند و پس از سقوط بازار، بازار را به فروش برسانند. در این استراتژی می توانید از بازه زمانی 60 دقیقه ای استفاده کنید. مناسب ترین جفت ارز برای خرید و فروش با استفاده از این استراتژی EUR / USD ، USD / JPY ، GBP / USD و AUD / USD است. با توجه به منابع استراتژی معامله در فارکس که برای این نوع استراتژی استفاده می شود، MACD مناسب ترین گزینه است که در MetaTrader 4 و MetaTrader 5 موجود است. استراتژی فارکس بدون اندیکاتور بهترین نوع استراتژی شناخته شده است.

به منظور استفاده از یک استراتژی شکست، باید تشخیص دهید که چه زمانی رخ می دهد. هنگامی که چنین نمونه ای رخ می دهد، شانس بیشتری برای نوسانات بازار وجود دارد. به این ترتیب، در این مرحله است که شما موقعیتی را در جفت ارز مربوطه باز می کنید و موقعیت خود را با پیش بینی حرکت صعودی قیمت حفظ می کنید. هنگامی که نوسانات در بازار فروکش کرد، وقت آن است که موقعیت خود را ببندید. این نوع استراتژی مستلزم نظارت مستمر و توانایی اجرای معامله شما در زمان مناسب است.