طلا نرم می شود. پیش بینی تا 13.12.2022


2022-12-13 2022-12-13
طلا نرم می شود. پیش بینی تا 13.12.2022

طلا نرم می شود.  پیش بینی در 13.12.2022 |  لایت فاینانس

دیمیتری دمیدنکو

لوگو

کاهش نرخ تورم در آمریکا راهی مطمئن برای افزایش قیمت طلا است. به اندازه کافی عجیب، دارایی ظاهراً محافظ قیمت در واقع با افزایش تورم کاهش می یابد. دلایل چیست؟ بیایید در مورد آن بحث کنیم و یک HAUUSD طرح معاملاتی

پیش بینی قیمت پایه طلا امروز

به نظر می رسد روند طلا تغییر کرده است. قیمت ف،ات گرانبها کاملاً به سیاست پولی پاسخ می دهد. بنابراین، این واقعیت که از ابتدای سال، بانک‌های مرکزی جهان، طبق تحقیقات BofA، نرخ‌های بهره را ۲۷۵ بار افزایش و تنها ۱۳ برابر کاهش داده‌اند، و پنجاه تنظیم‌کننده تصمیم گرفتند یک گام غول‌پیکر ۷۵ واحدی در یک واحد بردارند. جلسه، منجر شد HAUUSD افت 22 درصدی از بالاترین سطح مارس به پایین ترین سطح نوامبر. با این حال، تمایل فدرال رزرو برای کاهش سرعت انقباض پولی باعث افزایش قیمت طلا شد.

2022 به ،وان سال پارادو، در تاریخ ثبت خواهد شد. پیش از این، این ف، گرانبها به ،وان یک ابزار محافظت از تورم در نظر گرفته می شد. با این حال، زم، که قیمت ها در حال افزایش بود، طلا در حال کاهش بود. کاهش نرخ بهره در ایالات متحده، ،های XAUUSD را تشویق کرد تا روند صعودی خود را تغییر دهند. طلا موقعیت خود را به ،وان یک پناهگاه امن توجیه نکرد. ف، گرانبها همراه با شاخص های سهام سقوط کرد و عملکرد یک دارایی امن را به دلار آمریکا منتقل کرد. همبستگی منفی طلا با دلار و بازدهی ،انه داری باقی ماند.

دینامیک طلا و دلار آمریکا

منبع: بلومبرگ

در واقع، طلا به واکنش فدرال رزرو به قیمت های بالا حساس است تا به خود تورم. در حالی که بانک مرکزی آماده بود اقتصاد را قرب، کند تا بالاترین قیمت‌ها را در چند دهه اخیر کاهش دهد. HAUUSD به دنبال بازار سهام ایالات متحده کاهش یافت و بازدهی ،انه داری افزایش یافت. هنگامی که جروم پاول خطرات دوجانبه و امید به فرود نرم را اعلام کرد، همه چیز تغییر کرد.

اکنون سهام و اوراق قرضه در جهت مخالف حرکت می کنند. وقتی همه چیز بد است، سرمایه گذاران اوراق قرضه می ،ند و بازده آنها کاهش می یابد. وقتی همه چیز خوب باشد، تقاضا برای دارایی های پرخطر افزایش می یابد. چنین روندی نشان می دهد که سرمایه گذاران در حال حاضر بیشتر بر رکود متمرکز شده اند تا تورم. هر چه سریعتر بیاید، بیشتر ادامه می یابد و هر چه عمیق تر شود، طلا بالاتر می رود. بر اساس پیش‌بینی SaxoBank، با ادامه ورود پول به بازار ف،ات گرانبها از بازار ارزهای دیجیتال، این ف، گرانبها باید در سال 2023 به 3000 دلار افزایش یابد.

به گفته گلدمن ،س، طلا نسبت به بیت کوین ابزار بهتری برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری است. در برابر شرایط سخت مالی مقاومت بیشتری دارد و کمتر سوداگرانه است.

XAUUSD به تغییرات قیمت دلار آمریکا و حرکت در بازدهی ،انه‌داری واکنش نشان می‌دهد. علاوه بر این، تورم همراه با سرعت انقباض پولی فدرال رزرو در حال کاهش است. بنابراین، قیمت طلا باید به افزایش خود ادامه دهد، مگر اینکه قیمت های مصرف کننده ایالات متحده دوباره شروع به رشد کند.

HAUUSD طرح معاملاتی امروز

گزارش CPI ایالات متحده تعیین خواهد کرد HAUUSD روند. اگر تورم کمتر از 7.3 درصد مورد انتظار کاهش پیدا کند، می‌توان به ورود طول،‌مدت‌ها با اه، 1815 و 1830 توجه کرد. در غیر این صورت، اگر نرخ رشد قیمت بالاتر از 7.4 درصد باشد، ممکن است تا سال‌های 1777 و 1772 فروخته شود.

نمودار قیمت XAUUSD در حالت زمان واقعی

محتوای این مقاله منع، کننده نظر نویسنده است و ،وماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به ،وان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اه، دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{ارزش}} ( {{count}} {{،le}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/،ysts-opinions/gold-goes-soft-forecast-as-of-13122022/