رویدادهایی که باید در هفته آینده منتظر آن باشید






  • سخنر، لوی فرماندار RBA (AUD، GMT 02:00)
  • رویداد هفته – حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (USD، GMT 13:30) – پس از افزایش 261 هزار در ماه اکتبر، 315 هزار در سپتامبر و 292 هزار در ماه اوت، 200 هزار افزایش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در نوامبر پیش بینی می شود. با افزایش نرخ وام مسکن و افزایش ترس از رکود، رشد حقوق و دستمزد باید تا زمستان کند شود. افزایش مطالبات اولیه و ادامه دار از سپتامبر نشان دهنده برخی ریسک های نزولی حقوق و دستمزد است. نرخ بیکاری از 3.7 درصد در اکتبر و 3.5 درصد در ماه سپتامبر به 3.8 درصد رسیده است. فرض بر این است که ساعات کاری پس از افزایش 0.2 درصدی اکتبر 0.1 درصد افزایش می یابد، در حالی که هفته کاری برای ششمین ماه روی 34.5 باقی می ماند. میانگین درآمد ساعتی پس از افزایش 0.4 درصدی در ماه اکتبر 0.3٪ افزایش می یابد، در حالی که افزایش دستمزد سالانه باید در 4.7٪ ثابت باشد. در آ،ین توسعه، ما شاهد یک اوج 3.5 درصدی برای افزایش دستمزد سالانه در هر دو فوریه و ژوئیه 2019 بودیم، قبل از افزایش همه گیر به اوج 8.0 درصدی در آوریل 2020. قدرت متعاقب آن افزایش دستمزدها باعث تداوم قوی شد. سالانه در سال 2022 افزایش می یابد، اگرچه بازگشت کارگران کم دستمزد به نیروی کار احتمالاً افزایش دستمزد را محدود می کند.
  • داده های استخدام (CAD، GMT 13:30) – پس از افزایش 108.3 هزار نفری در ماه اکتبر، اشتغال کانادا در ماه نوامبر تنها 6 هزار افزایش یافت. نرخ بیکاری باید بدون تغییر در 5.2٪ در متر / متر باشد.

کلیک اینجا برای دسترسی به تقویم اقتصادی ما

آندریا پیچیدی

تحلیلگر بازار

سلب مسئولیت: این مطالب به ،وان یک ارتباط بازاریابی کلی فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و یک تحقیق سرمایه گذاری مستقل را تشکیل نمی دهد. هیچ چیز در این ارتباط حاوی توصیه سرمایه‌گذاری یا توصیه سرمایه‌گذاری یا درخواستی برای ،ید یا فروش هر ابزار مالی نیست یا نباید در نظر گرفته شود. تمامی اطلاعات ارائه شده از منابع معتبر جمع آوری شده است و هر گونه اطلاعاتی که حاوی نشانه ای از عملکرد گذشته باشد، تضمین یا شاخص قابل اعتمادی برای عملکرد آینده نیست. کاربران تصدیق می کنند که هر سرمایه گذاری در محصولات اهرمی با درجه خاصی از عدم قطعیت مشخص می شود و هر سرمایه گذاری با این ماهیت مست،م سطح بالایی از ریسک است که کاربران به تنهایی مسئول و مسئول آن هستند. ما هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری انجام شده بر اساس اطلاعات ارائه شده در این ارتباط نمی پذیریم. این ارتباط نباید بدون اجازه کتبی قبلی ما ت،یر یا بیشتر توزیع شود.






مقاله قبلیبه روز رس، بازار – 25 نوامبر – ثبت موارد روزانه کووید در چین احساسات را منفجر می کند

آندریا پیچیدی پس از اتمام تحصیلات پنج ساله خود در ،ستان، مدرک لیسانس ریاضی و فیزیک از دانشگاه باث و مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات دریافت کرده است، در حالی که او دارای مدرک فوق لیسانس (PGdip) در علوم اکچوئری از دانشگاه بات است. دانشگاه لستر



منبع: https://،ysis.hfm.com/635801/