رویدادهایی که باید در هفته آینده منتظر آن باشید






  • کالاهای بادوام (USD، GMT 13:30) – انتظار می‌رود که سفارش‌های کالاهای بادوام در ماه نوامبر با کاهش -2.0 درصدی برای سفارش‌های حمل‌ونقل، پس از افزایش 1.1 درصدی در ماه اکتبر که شامل افزایش 2.2 درصدی سفارش‌های حمل و نقل است، کاهش یابد. پس از افزایش 0.5 درصدی در ماه اکتبر، سفارش‌های بادوام خارج از حمل‌ونقل 0.5 درصد افزایش خواهند یافت.
  • درآمد/مصرف شخصی (USD، GMT 13:30) – انتظار می رود درآمد شخصی پس از افزایش 0.7 درصدی در اکتبر افزایش یابد. با توجه به کاهش -0.2 درصدی نوامبر برای ساعات کار و افزایش 0.6 درصدی برای درآمد ساعتی، انتظار داریم 0.4٪ افزایش غرامت پس از افزایش 0.5٪ افزایش یابد. ما انتظار داریم پس از افزایش 0.8 درصدی در اکتبر، 0.3 درصد افزایش مصرف داشته باشد. ما انتظار داریم که نرخ پس‌انداز در پایین‌ترین میزان 17 سال اخیر ی،ی 2.3 درصد باقی بماند که دومین پایین‌ترین نرخ ماهانه از زمان شروع سری در سال 1959 است.

بریت،ا – کریسمس – بسته شدن زودهنگام در ساعت 12:30 GMT
بازار سهام و اوراق قرضه ایالات متحده – بسته شدن زودهنگام به ترتیب در ساعت 18:00 و 19:00 GMT.

کلیک اینجا برای دسترسی به تقویم اقتصادی ما

آندریا پیچیدی

تحلیلگر بازار

سلب مسئولیت: این مطالب به ،وان یک ارتباط بازاریابی عمومی فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و یک تحقیق سرمایه گذاری مستقل را تشکیل نمی دهد. هیچ چیز در این ارتباط حاوی توصیه سرمایه‌گذاری یا توصیه سرمایه‌گذاری یا درخواستی برای ،ید یا فروش هر ابزار مالی نیست یا نباید در نظر گرفته شود. کلیه اطلاعات ارائه شده از منابع معتبر جمع آوری شده است و هر گونه اطلاعاتی که حاوی نشانه ای از عملکرد گذشته باشد، تضمین یا شاخص قابل اعتمادی برای عملکرد آینده نیست. کاربران تصدیق می کنند که هر سرمایه گذاری در محصولات اهرمی با درجه مشخصی از عدم قطعیت مشخص می شود و هر سرمایه گذاری با این ماهیت مست،م سطح بالایی از ریسک است که کاربران تنها مسئول و مسئول آن هستند. ما هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری انجام شده بر اساس اطلاعات ارائه شده در این ارتباط نمی پذیریم. این ارتباط نباید بدون اجازه کتبی قبلی ما ت،یر یا بیشتر توزیع شود.






مقاله قبلیبه روز رس، بازار – 16 دسامبر – خانم لاگارد شاهین ترین از همه

آندریا پیچیدی پس از اتمام تحصیلات پنج ساله خود در ،ستان، مدرک لیسانس ریاضی و فیزیک از دانشگاه باث و مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات دریافت کرده است، در حالی که او دارای مدرک فوق لیسانس (PGdip) در علوم اکچوئری از دانشگاه بات است. دانشگاه لستر



منبع: https://،ysis.hfm.com/643527/