رویدادهایی که باید در هفته آینده منتظر آن باشید






  • Markit PMI (EUR، GMT 08:30 – 09:00) – انتظار می رود که PMI اولیه مرکب منطقه یورو در دسامبر بهبود جزئی را نشان دهد، با توجه به افزایش در بخش های تولیدی، و کامپوزیت از 47.8 در 48 باقی بماند.
  • PMI بازار (GBP، GMT 09:30) – انتظار می رود PMI اولیه خدمات دسامبر در زیر انقباض باقی بماند، اما از 48.8 به 49.2 برسد، در حالی که انتظار می رود PMI های تولیدی در بریت،ا بدون تغییر باقی بماند.
  • PMI تولید (USD، GMT 14:45) – پیش بینی می شود که PMI اولیه تولید برای دسامبر در حالت خنثی قرار گیرد و از 47.7 بهبود یابد.

کلیک اینجا برای دسترسی به تقویم اقتصادی ما

آندریا پیچیدی

تحلیلگر بازار

سلب مسئولیت: این مطالب به ،وان یک ارتباط بازاریابی کلی فقط برای اه، اطلاعاتی ارائه شده است و یک تحقیق سرمایه گذاری مستقل را تشکیل نمی دهد. هیچ چیز در این ارتباط حاوی توصیه سرمایه‌گذاری یا توصیه سرمایه‌گذاری یا درخواستی برای ،ید یا فروش هر ابزار مالی نیست یا نباید در نظر گرفته شود. تمامی اطلاعات ارائه شده از منابع معتبر جمع آوری شده است و هر گونه اطلاعاتی که حاوی نشانه ای از عملکرد گذشته باشد، تضمین یا شاخص قابل اعتمادی برای عملکرد آینده نیست. کاربران تصدیق می کنند که هر سرمایه گذاری در محصولات اهرمی با درجه خاصی از عدم قطعیت مشخص می شود و هر سرمایه گذاری با این ماهیت مست،م سطح بالایی از ریسک است که کاربران به تنهایی مسئول و مسئول آن هستند. ما هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری انجام شده بر اساس اطلاعات ارائه شده در این ارتباط نمی پذیریم. این ارتباط نباید بدون اجازه کتبی قبلی ما ت،یر یا بیشتر توزیع شود.






مقاله قبلیبه روز رس، بازار – 9 دسامبر – بازیابی سهام، دلار ضعیف تر، داده های PPI در پیش است

آندریا پیچیدی پس از اتمام تحصیلات پنج ساله خود در ،ستان، مدرک لیسانس ریاضی و فیزیک از دانشگاه باث و مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات دریافت کرده است، در حالی که او دارای مدرک فوق لیسانس (PGdip) در علوم اکچوئری از دانشگاه بات است. دانشگاه لستر



منبع: https://،ysis.hfm.com/641046/